Slid: kiitos!
Tämän viikonlopun muistan varmasti pitkään. Ensinnäkin siksi, että monen vuoden taisteluni Koillisen Hiippakunnan kanssa
eteni jälleen monsterirenkaisen karhun eduksi. Lauantaina 3-sija pyhitti jälleen pisteitä talviunia varten, mutta sunnuntai...
3 vuotta sitten, kuten slide totesi olen viimeksi modissa voittanut. Aika on ollut tuhottoman pitkä, mutta eipä modissa olekaan
voittanut kuin 4 eri kuskia. Koen itse, että slide ja zt ovat se -12 sijan haltijat ja itse olen keskikastissa, jonne mielestäni
pikku-pastorin lisäksi kuuluu niin mikko kuin skeidis ja pasikin. Toki jokaisella kausi lähtenyt erilaisella tavalla liikkeelle ja oma
päävastus on aina pekka, mutta nyt alkaa olla tilanne tolkullaan.
Lauantain 3-sijaan olen todella tyytyväinen, tein parhaani ja pikku-pastori jäi miettimään uusia sointuja. Tänään sunnuntaina
todella koin taktiset mahdollisuudet ja täytyy myöntää, että nopeusjakso meni omalta osalta paremmin kuin koskaan hadesilla.
Jos miettii niin se 5p ero olisi vaatinut vain 0,5s virheen itseltä (vähän liika slaidia tai muuta) ja voitto olisi sivu suun, mutta
nyt kun se monen tarkistuslaskennan jälkeen varmistui, en löydä sanoja... En rehellisesti sanottuna uskonut tämän päivän enää
saapuvan ja varsinkin, kun muilla tiimiläisillä on jo erillisjousitetut hirmut, mutta se päivä osui, kun kaikki meni täydellisesti!
5p ero vastaa 0,5s eroa nopeusjaksolla, joka taas vastaa alle slaidauksen olevaa virhettä. Ero on yksi pienimmistä mahdollisista
ja voitto, se tuntuu todella hyvältä! Hadesbear kasvatti voittonsa ansiosta tukevan johtoaseman pääviholliseen PP:n ja cupissa
ero on nyt 23p, kun 2 kisaa on ajamatta. Jyväskylässä aion karhunvoimalla lukita sinetin lopullisesti, nostaa piste-eron yli 25p
ja siten jo 5 kisassa varmistaa cupin 3-sijan, sillä luulen, että tämä on Pikku-Pastorin viimeinen vuosi...
Uskomatonta, tunne on sanoinkuvaamaton, en voita kuten muut tiimiläiseni, siksi nämä hetket ovat itselle suurenmoisia,
nyt nautin oluen ja hornettien kera, huomenna lisää syvällistä tekstiä! Kiitos vastustajille, tänään PARAS voitti! Uskomatonta!