Tilaus rantautunee tällä viikolla, ja saan projekti Gorillamaxxin kunnolla käyntiin. Edessä on luultavasti jonkimoista modailua,
että saan tuon Losiin tarkoitetun Diffi/moottoripukin asennettua.
Tuo pukki mahdollistaa myös sen että moottorikin on ihan
pohjalevyntasolla, eikä katonrajassa, niinkuin orkkiksena. Eli tiukkaa tekee ahtaa pukki runkolevyjen
väliin, mutta eiköhän siitäkin selvitä.

Pyrin myös nyt ottamaan Projektista aktiivisesti kuvia jotka havainnollistavat hyvin projektin kulun. Tuo Gorillamaxx G3
runkohan on puolet lyhyempi,
kuin se jolla ajelin loppukisat viimekaudesta. Katsotaan kevät´talvella miten pituus riittää
niillä tehoilla (6s). Torsenista huolimatta pidennys saattaa olla vielä sillekkin rungolle ajankohtainen asia. Mukaan setupiin
saattaa vielä ensikesän aikana tulla se G3 race suspension setti. Renkaatkin saattavat olla vaihtolinjalla, koska houkuttelisi tuo Maxx Paddlejen kokeilu.
Tulikohan uhottua aiemmin jo siitä Scale Tuuberista?

Väline puutteen ja ajan vuoksi se saattaa jäädä tekemättä, mutta
suunnitelma B on vielä olemassa,
jota en kuitenkaan paljasta (vielä). B suunnitelma tulee luultavasti rantautumaan tammikuussa.
Hobao Finlandin kanssa päästiin huokeaan sopimukseen Torsenista. Diffi on ilmeisesti tänään lähtenyt tulemaan kotia kohti

Taitaa muuten olla ensimmäinen SähköFoffari tää Red Devil johon kyseinen Torso tulee, vai olinko kuulevinani että
Slidslide suunnitteli jotain samantapaista

Ihan Uudellainen ajotapa tulee torsenin ja uuden runkorakenteen myötä ja vaatii todellakin harjoittelua,
että saan Red Deviliin kunnon Touchin enskaudelle..

Jatketaan jutustelua kun paketti amerikanmailta saapuu...