Ajelin omassa emaxxissani bk 9920 säätimellä ja 20s8 moottorilla. Hyvin pelitti. Nyt kuitenkin kolme bk:n säädintä omistaneena en suosittele niitä säätimiä. Ne on suht heikkoja hajoamaan, jos tulee pienikin kolhu tai vähänkin märkää lähettyville.
Jos kuitenkin päätät hankkia bk säätimen, niin kannattaa vetää jotain kosteudelta ja vedeltä suojaavaa lakkaa.
Tossa kuva 9920 säätimestä, joka sai kosteutta (vaikka oli suojattuna!). Palaneet fetit ei lämmitä silmää

.
.jpg)
Monet sanovat että hyper suosioon noussut Mamba Max ei ole kelvollinen foffikäyttöön. Minkä kysyn, miksei?
Itse ajoin 6 kisaa mamba maxilla todella kuumissakin olosuhteissa (kesäkuun helteessä hiekkamontulla täydessä auringonpaisteessa).
Autoina oli oma Kyosho Twin Force, projektiauto TT ek-4 s2 sekä syksyllä projektiauto Nightfall (HB LST pro-R). Paikotellen oli vielä niin lyhyet välit, että tökkimistä ilmeni!
Kokonaisuudessaan Mamba meni vaan pari kertaa cutoff tilaan, jossa säädin kuumeni liikaa. Joka kerta palautui vilvottelun jälkeen normaaliks.
En näe mitään syytä miksei mambaa vois käyttää foffikäytössä. Se on toiminu säätimistäni parhaiten ja kestää kuumuutta, jossain määrin kestänyt tiivistämättömänä vettäkin ja se sisältää monipuolisimmat säätöominaisuudet.
Tehtaan takuu kantaa 3s lipoa (12kennon nimhia), mutta punasen johdon poistamalla monet on ajanu 4s ongelmitta.
Lisäks säädin on suht pieni ja saa helposti sijotettua tiukkiinkin paikkoihin.
Suosittelen lämpimästi Mamba Maxia ja kylkeen vaikka BK tai Feigaon XL moottoria kennoista riippuen.
12 kennolla 7XL - 9XL ja 14 kennolla 8XL - 10XL riippuen siitä, mitä autoltaan hakee.