Nonii.
Tuli sitten ajettua talven ensimmäiset, ja toistaiseksi viimeiset lumifoffit tällä vehkeellä eilen. Akkuina oli 3x7,2v sarjassa, kun kuutta ässää ei vielä ollut.
Hyvinhän se siellä nietoksissa paineli, ja teimmme rataakin kohtuu syvään katuojaankin sakun kanssa.
Vaikka 3 NiMh pakkaa olikin, niin ei tuntunut oikein
15XL 1100kv koneella kierrokset riittävän. Siinä sitten tuli jonkin aikaa rällästettyä ja välillä katsoin kopan alle. Jokakerta, kun vilkaisin, niin moottorin
takapääty ja johdot olivat kiepsahtaneet ympäri. Lopuksi sitten tuli kiva ääni: skriihhziiii, ja kurkkasin sisälle. Kiinamoottrin etupääty levinneenä kokonaan.
En tiedä miten toi kiinamoottori kestää lipoja. Toi on ilmeisesti sitä uudempaa mallia (hopea kansi?).
Mun mustakantiselle motille kävi köpelösti jo 4S tehoilla. Nyt tähtään suosiolla laadukkaaseen moottoriin sen vuoks.
Jos aiot jatkaa tolla pitempään, niin hommaa vaikka jäähdytyssiili, joka kiristää moottorin kannen runkoa vasten.
Nyt oli Slidside oikeassa, ja vähän pelottaa, miten perjantaina tulevan 1900kv koneen käy 6s:ssän kanssa. Jos levähtää, tilailen
varmaan Meduusan 1800kv, tai Neu 1900kv koneen. Maksaahan ne ihan per**keesti, mutta varmasti maksavat itsensä takaisin.
Syntymäpäivälahaksi tuli hieman myöhässä täysin yllätyksenä Futaban 3PM 2,4Ghz radio! Nyt kelpaa nimittäin ajella, eikä pätkiminen
ole varmasti enää ongelmana. Ajosta vielä sen verran, että maavaraa täytyy nostaa pari pykälää ylöspäin, koska tuntuu massu ottavan
tentuissa aika paljon kiinni. Perjantaina varmasti saapuva kiinan ihmemaa tilaus tuo ensiviikonlopuksi
testiajoa montulla, jos on kone käynyt siellä sorruttamassa hiekkaa.
Siinä vielä jotain huonolaatuisia kuvia, ja videonpätkää ajoista:





Jos kelit sallii, niin viikonloppuna joko lumivalleilla lumifoffia, tai ihan hiekalla.

Edit: Video tulee myöhemmin