Hienoa, että laji kiinnostaa. Tulit kirjoittaneeksi juuri suurimman osan tukipilareistamme

Moottorin suhteen ei ole mitään sääntöjä, eli kaikki moottorin/rien suhteen on täysin vapaasti tehtävissä.
Saa olla S, L tai XL moottori, 6, 10, 15 lankanen, ihan vapaasti muutettavissa.
Tuo rengaskoko on ainoa, joka määrää luokan, muita rakenteellisia sääntöjä ei vielä ole ja tarkoitus onkin
pysyä rennoissa, fiilissäännöissä, ettei tartte alkaa säännöstelee auton painoa, pituutta jne... laji kun on
alkuvaiheessa, niin pääpointti on pitää hauskaa hyvän yhteisön kanssa.
Modified luokka on budjetiltaan varmasti pienin, mutta rahaa saa menemään sen mukaan mitä autoltaan tahtoo.
Lipot, lipolaturit jne.. nekin maksavat auton lisäksi maltaita, sekä sähköt ym.. Koko talvi on kuitenkin aikaa tehdä
ja lajin "ammattilaiset" antavat neuvoja minkä ehtivät, eiköhän sinnekin pirssi saada!
Tiukat säännöt ja AKK alaisuudessa kilpailemiseen ei olla menossa. Itse lähden siinä vaiheessa kokonaan pois, kun
pää prioriteetti/lajin peruspilari "fiilistely ja rentous" alkavat kärsimään. Nuo kaksi sen saavat myös aikaiseksi. Meillä
ei tartte kuulua seuraan, vaan voi olla se itse yksikseen tai kavereiden kanssa vapaasti. Oma tiimikin ihan keksitty
ja perustettu kavereiden kesken, ei mitenkään rekisteröity, vaan harrastamisen vuoksi pidetty. AKK ei tule saamaan
tähän hommaan näppejään, sen voin luvata, joten tervetuloa harrastamaan/kisaamaan kanssamme!
Millaista autoa olet suunnitellut, vai onko vielä mitään autopohjaa suunnitteilla, millaista mielit?