Jaahas, palaveroidaan taas hieman:
Päivä sujui Button Cupin neloskisassa ihan hyvin. Alla uusi pinjoni ja spurri, joka kuitenkin sisälsi ongelman;
pinjoni on liian pieni ja moottori lähti paikaltaan, tähän meni ekalta jaksolta pisteitä, jotka olisivat olleet
arvokkaassa roolissa. No, kiristän sittemmin ihan "tappokireyteen" ja kesti aina loppuun asti, kunnes sitten
hieman sorvaili taas spurria, muttei sileeksi saakka. En tiedä mikä pinjoni nyt tullut on, mutta liian pieni ja
asettaa omat haasteensa spurrin kestävyydelle. Hätä ei kuitenkaan ole mahdottoman suuri, joten reläx!
Tuli jälleen taaperrettua modijaksoilla ja seuraavin pistein:
1 = 170
2 = 190
3 = 340
4 = 250
5 = 90
6 = 350
Katselin analyysinä videot ja teoriassa olisin voinut saada 180-250p enemmän, olettaen että auto olisi kestänyt
ensimmäisellä jaksolla, jolloin vähintään se 290 olisi varmasti korkattu ja vaikka 250p tolpallakin. Samaten, jollen
olisi kaatanut 5 jaksolla, niin ainakin 100p olisi jäänyt enemmän käteen, anyway spekulointiahan tuo. Pääsin siihen
mitä lähdin tavoittelemaan, eli alle 200p 3-sijaan, nyt eroa jäi about sen 142,5p ja tiukalle olisi mennyt, jos kisa
olisi täydellisesti onnistunut, niin 3-sija olisi voinut tulla modipisteissä siihen luokkaan
Hyvin toimii auto, vähän lämpeni paikat tänään helteessä ja raskaassa hiekassa, mutta olen tyytyväinen ja lauantaina
mänttään kokeilemaan ennen tiimin 3vk:n foffitaukoa. Tärkeetä kokeilua ennen mäntän finland cupin kisaa, jotta tietää
mitä tehdään erilailla ennen tosipaikkaa.