Kirjoittaja Aihe: Routaneito  (Luettu 64528 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Routaneito
« Vastaus #140 : 11 Huhtikuu, 2010, 21:19:37 »
Jos tällaisen laittaisi huomenna tulemaan, niin eiköhän sitä neitoakin pääse laittamaan heti tiistaista alkaen ajokuntoon.



Kotelon pitäisi pysyä kiinni ja ainakin roiskeveden noparin ulkopuolella.
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #141 : 11 Huhtikuu, 2010, 23:29:16 »
Upeaa, mahtavaa, hienoa, uutta ja kihelmöivää, tuota odotellessa, ei voi kuin kiittää ja kumartaa täältä auringosta  8)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #142 : 12 Huhtikuu, 2010, 08:50:18 »
Whilspiin tilaus on saapunut suomeen ja lähtee tänään/huomenna ruutanaa kohti. Näin saadaan viimeisetkin kamppeet
Routaneitoa varten kotopuoleen ja jahka keskiviikkona kotiudutaan suomeen, niin päästään sitten rakentamaan Routaneitoa
ihka uuteen kuosiin. Innolla odotan rakentamista ja testejä uudella kokoonpanolla.

Tuossa tuli vielä mieleen se, että ellei noilla uusilla vermeillä saada välityksiä toimimaan niin, että Pnesh F03 laparenkaat
jaksaisivat pyöriä kauniisti, niin on enemmän kuin todennäköistä, että teen Maverickin omista renkaista uudet omatekoiset
laparenkaat. Foffiajaminen on itselle etusijalla, joten jos noista tehdään laparenkaat jää yhteislähtö sitten varmuudella
omalta osalta väliin, mutta se ei itseä juurikaan haittaa.

Katotaan asiaa tarkemmin, kun päästään näppäimistöltä pajalle  :)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #143 : 14 Huhtikuu, 2010, 10:44:43 »
Nyt ollaan taas kotosuomessa ja osia tullut postilaatikkoon mukavasti. Penguinin korjaama mamba max uuden karheana,
vain sisäajossa ollut castlen 5700kv motti ja postista haen tänään 14-16 pinjonit. Vielä odotellaan whilspiin spurreja ja
muutamaa muuta osaa, joten kun ne saapuvat tänään/huomenna, niin pääsee laittamaan ehjää spurria tilalle ja autoa
kasaan. Sitä ennen pähkäillään renkaiden kanssa, ollako vaiko ei laparenkaat ja katotaan miten käy.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #144 : 14 Huhtikuu, 2010, 13:06:01 »
Kävin hakemassa pinjonit postista ja ovatpa pieniä! Silti sopii paikalleen, mutta whilspiin tilausta pitää vielä ootella,
että pääsee autoa kokeilemaan, koska nykyspurri sileenä. Just heivasin auton kura-altaaseen, jossa pesin korin, renkaat
ja kyllä - koko auton  :D Tänään lisään painoja autoon, että ollaan kisalaillisessa 2500g tienoossa. Huomenna sitten
isketään uusi moottori kiinni ja päästään kokeilemaan, kun spurrit saapuvat.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #145 : 14 Huhtikuu, 2010, 18:33:50 »
Jostain kumman syystä projekti ei ota vieläkään suuntaa tyynelle ulapalle...

Eivät sitten hobbylinnan pinjonit auttaneet kalaakaan, sillä moottoria ei saa tarpeeksi lähelle spurria.
Tämä ei johdu pukista, vaan siitä, että moottori ottaa pohjalevyyn kiinni. Autossa on hahlomainen
paikka moottorille, mutta siitä sisemmäs sitä ei saa, jäivät siis pinjonit käyttämättä...

Veitsellä teroitin spurria, kun ei vielä uusia ole laittaa ja päätin kokeilla castlen mottia ja penguinin
superhyvin tehtyä mamba max hoitonoparia. Hieman sisällä edelleen ryki, mutta kun menin ulos nurmelle
kokeilemaan, niin ongelmaa ei ole. Alla siis V Productions Pnesh F04 laparenkaat, jotka tehty maverickin
omista sc-renkaista. Lapoja irtosi turhan monta, mutta kiinnitysala on sen verran heikko, että näin oletinkin
tapahtuvan, ehtii vielä suunnittelee uusiksi.

Hyvin kulkee 2S ja 5700kv, mutta välitys lämmittää noparia liikaa. Ei tuolla voi mitenkään ajaa yhteislähdössä
jo välityksen puolesta, lämpenee liikaa, mutten ole sitä ajamassakaan. Vielä vajaa 200g pitää lihottaa kaunokaista,
ompahan sitten mistä ottaa kiinni, mutta taistokkaalla innolla ollaan kisaan tulossa!  8)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Routaneito
« Vastaus #146 : 14 Huhtikuu, 2010, 19:54:25 »
Pienempi kV olis ollut pop. Mittaahan siitä kuinka suuri halkaisija spurrissa saa olla ja paljonko se vakio on. Katsotaan mitä nurkista löytyy, jos lauantaina saataisiin tuohon vielä välitykset kohdalleen.
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #147 : 14 Huhtikuu, 2010, 20:01:45 »
Jees, isomman analyysin tehneenä (kokeilut pihamaalla) osoittivat auton etenevän omaan simmuun mukavasti.
Rykimistä ilmenee vain kerran monessa kymmenessä kerrassa, hieman useammin radikaalissa nousussa, joka alkaa
jyrkästi, mutta SC-ratojen lähdöt tulevat muutenkin olemaan hitusen modia helpompia, joten ongelmaa ei ole.

Kävin mittaamassa halkaisijan ja huomaa että matkaväsymys painaa vielä. 14 hampainen pinjoni ei yltänyt spurriin,
mutta 16 hampainen ylsi ja ajelin sisällä toimivasti  ;D On myös muistettava se, että spurria on "hitusen" viilletty,
joten varmaan 15 hampainenkin sopii, kenties uudella spurrilla se 14 hampainenkin "loppu hyvin, kaikki hyvin"  8)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #148 : 15 Huhtikuu, 2010, 11:59:29 »
Taas on mellastettu ja käydään läpi päivien kulumat kuvien kera...


Kaikki alkoi eilen, kun heivasin korin, renkaat ja itse auton kura-altaaseen ja pesin ne puhtaiksi.


Renkaita pääsi täten rakentamaan uusiksi, sillä yhteislähtöön Routaneito ei osallistu.


Paras tapa putsata auto on pestä se ja niin tehtiin tämän auton kohdalla, puhdasta tuli.


Myös kori sai lämpimän kylvyn, jotta ekassa kisassa ollaa putipuhtaita - joka paikasta.


Kuin uusi ja alkuperäinen spurri on taas valmis lievään hiontaan, testejä odotellessa.


Crawling renkaista pöllin painoja, jotta n. 2,1kg Routaneito saadaan lihatettua 2,5kg rajalle.
Tarkoitus ei ole lihottaa neitoa ulkomitoissa, vaan puhtaalla taistelutahdolla, viekkaudella ja
paloilla huumoria, niistä ne neidot on tehty.


Uutta sähköosaa: castlen 5700kv motti, penguinin mamba max mestariteos, vakioservo ja
varalle bluubirdin 14kg, vakio 27 radiot sekä muuta pikkuista.


Oikealla "kultainen" vakiopinjoni 19 hampainen ja muut hobbylinnan 14-16 hampaisia.


Laparengasaineet ryöstettiin tamiyan qd-autosta jo kolmatta kertaa.


Hitusen alkupunnitusta brAun modernilla vaa'alla.


Jokainen rengas sai vanteen sisäreunaan 5x 10g painoja.


Loctite hoitaa homman kuin homman ja on laadultaan juuri arvonsa veroista.


V Products:n uusin teos Pnesh F04 laparenkaat, jotka ovat tutusti V-mäiset, mutta
tässä muoto on vasta aluillaan ja luvassa on jotain uuttakin..


Pohjassa olevat reiät eristin ilmarilla, jotta saadaan vähän enemmän hiekka pysymään maassa.


Pnesh F04 orginaalit.


Kuten kuvasta näkee on V-lavan päällä vielä isompi lapa, mutta ajotestit osoittivat, etteivät ne
pysy tarpeeksi hyvin kiinni liian vähäisen liimauspinta-alan ja samalla liian suuren pullistumisen vuoksi.


Järeähkö kuva, kun autossa laparenkaat kiinni, muutoksia on silti vielä luvassa.


Mamba Max istutettiin alkuperäiselle noparipaikalle, jossa se on hitusen suojassakin.


Rykiminen päättyi, kun Routaneito sai koneeksi Castlen 5700kv moottorin.


Lihottamisen viimeiset palaset ovat tässä.


Koeajot tehtiin vielä kokeneella spurrilla ja tässä Routaneito ihastuttavassa lookissaan.


Kori ON korkealla, mutta testeissä eivät renkaat ottaneet koriin kiinni, hyvä juttu.


Koko paketti, eli nopari, motti, akku, servo ja muut kilkkeet siistissä nipussa - vastari keulassa.


Luonnoliseen ympäristöön sopeutuva kori ja bikinikelitkin ovat juuri alkamisillaan.


Lopuksi puntarille jännittämään millaista painoa vaaka näyttää.


Yksi sana: Kisalaillinen!

Semmoista tällä erää. Videookin ajosta on ja sen editoin tänään, jotta saa sitten vielä katsella kulkua.
Todettakoon, että hobbylinnan 14-16 pinjonit eivät a) sitten sopineetkaan kunnolla spurrille ja b) 16 hampaisen
kiristin moottorille ja pinjonista meni heti kierteet c) eli kuralaatua. Täten lähden kisaan 19 hampaisella orkkis
pinukalla, joka toimi testeissä hyvin (selviää videolta).

Muuten auto alkaa olla valmis, mutta vielä ne whilspiin kamppeet ootellaan ja sitten pääsee spurrinkin uusimaan.
Vielä tarvii muutama pikkujuttu askarrella, mutta muuten auto on valmis uransa toiseen kilpailuun ja ensimmäiseen,
jossa se saa rinnalleen haastajia  :D Tavoitteet kerron sitten myöhemmin, kun sen aika on, mutta nyt videoo takomaan.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #149 : 15 Huhtikuu, 2010, 12:25:35 »
Pikkuinen video aamupäivän rässäilyistä, lisättynä henkeäsalpaavalla musiikilla  ;D
Routaneito: Before The White Drain

Edit. Biisin on tarkoituksella laitettu videoon, siinä on montakin sanomaa, jotka kirjoittelen tänne kun ehdin  ;)
« Viimeksi muokattu: 15 Huhtikuu, 2010, 13:28:53 kirjoittanut Dark Crusher »
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Routaneito
« Vastaus #150 : 15 Huhtikuu, 2010, 17:10:56 »
Vain yksi sokeripala ;)

Olis pitänyt laittaa noihin virtajohtoihinkin liitin ja laittaa tuohon Flightmaxxiin sopivat liittimelliset akun kaapelit mukaan, niin jo olis siisti kokonaisuus. No ei mutta kyllä todella näyttää paremmalta ja se pieni vaiva mikä tuon laittamisesta oli, miellyttää kyllä ainakin omaa silmää.
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #151 : 15 Huhtikuu, 2010, 18:17:47 »
Käytiin sliden kanssa ajamassa tositestit SC11 luokan autoilla eli ajossa oli Routaneito ja Caaos.
Otettiin videolle ajot, tehtiin pari rataa ja bashattiin, tässä faktaa tästä luokasta ja autojen suorituskyvystä.
Huomioitavaa, että Caaoksessa on 700k öljyt ja Routaneidossa tehtaan setit, eli lienee reilusti alle 100k.

Routaneito: Wet Dream With Caaos
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #152 : 15 Huhtikuu, 2010, 19:26:22 »
Vain yksi sokeripala ;)

Olis pitänyt laittaa noihin virtajohtoihinkin liitin ja laittaa tuohon Flightmaxxiin sopivat liittimelliset akun kaapelit mukaan, niin jo olis siisti kokonaisuus. No ei mutta kyllä todella näyttää paremmalta ja se pieni vaiva mikä tuon laittamisesta oli, miellyttää kyllä ainakin omaa silmää.

Jokaisessa RFOT:n kunnon autossa on sentäs yksi sokerinpala  ;)

Hyvältä tuo näyttää myös omaan silmään, nyt pysyy turhat kilkkeet poissa ja homma pelittää. Itse en olisi mambaa tuollaiseen
kuntoon saanut, eli kiitos jälleen kerran vaivannäöstä. Eiköhän tällä kokoonpanolla saada jotain tuloksia aikaiseksi.

Poimintoja videosta, eli ajettiin sliden kanssa kangasalla kunnon testit SC11 luokan autoilla. Vertailussa oli tehdasmällillä varustettu
Routaneito ja verinen Caaos, jossa tietääkseni 700k mömmöt sisässä. Molemmat etenivät ihan hyvin, mutta suurimman eron näki
muutamissa käännöksissä, jossa Routaneito ajautui linkkuna loukkuun, Caaoksen ratsastaessa auringon alla porttivälikköön  :D
Jo noiden testien perusteella voin sanoa, että luokasta on tulossa todella vauhdikas ja varmasti katsojien mieleen. Yhtään ei voi
pysähdellä tai jää siihen samantein, vaan kaasulla mennään paikassa kuin paikassa.

Routaneidosta todettakoon, että olen erittäin tyytyväinen siihen miten se tänään eteni. Renkaina vakiot, joiden päälle tehty 4
lapaa ja puoliin tuplalavat. Lavat pysyivät hyvin ja vain yksi tupla oli ajojen jälkeen irronnut. Rengaspinta-ala vain jää noilla turhan
vaatimattomiksi, kun pantheritkin ovat 5cm levyiset, niin Pnesh F04:t vain 4cm ja se on vaikuttava tekijä. Hitusen kääntöä voisi
saada paremmaksi, jos brittien vakioservon vaihtaisi bluubirdiin, ainakin servollisesti oltaisiin sitten "maksimissa". Tehoa tuntui
olevan hyvin ja auto keuli, vaikka etupuskuriin on mällätty painoa, kuten renkaisiinkin.

Nyt kysymys:
jos isken 500k mällit Routaneitoon, pinjoni edelleen sama 19 eikä ryi juurikaan, mutta mitä tapahtuu, kun öljyt vaihtuu
kevyestä "10k" - 500k mätöksi? Eikö tällöin lähteminen ole raskaampaa, kun moottorin - välitysten tulee samalla kertaa saada kaksi
rengasta liikkeelle, eikä yhtä - kuten noilla "10k" lähtee. Eli helpottuuko paikaltaan lähtö - auttaen välityksiä vai raskaantuuko se?
En viitsisi riskeerata nyt toimivaa settiä alkamalla diffiöljyilemään, jos vaikka sen jälkeen auto rykiikin, koska välitykset on nyt mitä
on, eikä pienemmäksi enää millään saa.

Ideana on nyt lähteä kisaan vakioöljyillä ja nauttia toimivasta paketista. En lähtenyt valloittamaan maailmaa ajatuksella tehdä autosta
voittajaa, joten matalalla tavoitteella ollaan liikkeellä ja onhan tässä kokonainen kisakausi aikaa parantaa autoa. Lienee kisassa muitakin,
joilla ei vahvaa litkua ole, joten josko nyt tällä erää pakkaisi auton laatikkoon ja lähtisi sillä hakemaan hyvää mieltä ekasta kisasta.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Routaneito
« Vastaus #153 : 15 Huhtikuu, 2010, 19:51:30 »
Jos nyt jo meinaa lämmetä turhan paljon, niin lämpeneminen lisääntyy tuosta entisestään.
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #154 : 15 Huhtikuu, 2010, 19:52:54 »
Jos nyt jo meinaa lämmetä turhan paljon, niin lämpeneminen lisääntyy tuosta entisestään.

Käytännössä kaksi jaksoa voi ajaa putkeen, sen jälkeen tulee lämpö-offi vastaan. Tästä syystä autolla ei voi ajaa
yhteislähtöäkään, välitykset kun ovat mitä ovat. Tuota vähän ajattelinkin, että raskaammaksi menee, joten täten
jätän tehdaslimat sisään ja nautin ajamisesta toimivalla autolla  8)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #155 : 16 Huhtikuu, 2010, 09:15:49 »
Jaahas, huomenna se sitten alkaa, finland cup ja samalla uuden luokan sc11 ensimmäinen kisa.

Routaneito lähtee kisaan vakiolitkuilla ja omatekoisilla laparenkailla. Rengaskoosta on haettu kompromissi,
jonka toivotaan olevan eduksi käännössä, suhteessa siihen, että alla olisi pantherit tai sand pawit. Muuten
auto toimiikin hienosti ja tehoakin piisaa. Tavoitteeksi olen asettanut kahden kilpailussa ajavan auton
voittamisen, mutta siitä ei tule helppoa. Sysään kaikki kortit foffijaksoille ja luotan siihen, että niissä ei jäädä
satojen pisteiden päähän muista. Olisi myös mukava tuoda auto ehjänä maaliin, eli jätetään rikkomiset sikseen
ja pyritään ajamaan eheä kauden avauskisa ja nappaamaan muutama piste tilille.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #156 : 16 Huhtikuu, 2010, 12:03:53 »
Viimeiset päivitykset autoon:


OV:n kautta whilspiistä muutamat osat varalle, jos sattuu haaveria..


Pari spurria, yks kierros diffiratastoo ja pikku prikat.


Tänään vaihdoin vakioservon järeempään, eli tilalle tuli 14kg bluubirdin voimaservo, sama joka itsellä
niin Hadesbearissa kuin Carolina Crusherissa. Hitusen joutui modaamaan, että mahtuu, muuten olisi
kosketellut kardaania hieman liian usein.


Alla on Zazuki Looserin Sand Pawit, joita kokeilen tänään rinteessä. Mikäli kääntyy ja etenee näillä hyvin,
niin joudun sitten käyttämään muun kuin oman valmistajan renkaita kisassa.


Routaneito ja Finland Cupissa ajava maskotti valmiina tositoimiin!


Ellei sijoitus ole hääppöinen, niin ainakin auto ja sen maskotti tuovat hupia montulle.


Rämäpäinen Routaneito on kokenut paljon, siksi se pääsee ohjaamaan kokematonta.


Vastustajat varokaa, ettei silmät sammu väärään suuntaan ja pisteet puolitu puolitiehen, kun kaunes on radalla  ;D
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Routaneito
« Vastaus #157 : 16 Huhtikuu, 2010, 12:46:17 »
Toivottavasti maskotilla on tarpeeksi kestävä siveysvyö, sillä huhupuheiden mukaan Jack Slayer, Toxoplasma Condiin maskotti, on varautunut matkaan porakoneen, piikkauskoneen ja rälläkän kanssa.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Zarizi Tech

  • RFOT
  • Moderator
  • ******
  • Viestejä: 3524
  • RFOT
Vs: Routaneito
« Vastaus #158 : 16 Huhtikuu, 2010, 12:54:29 »
Toivottavasti maskotilla on tarpeeksi kestävä siveysvyö, sillä huhupuheiden mukaan Jack Slayer, Toxoplasma Condiin maskotti, on varautunut matkaan porakoneen, piikkauskoneen ja rälläkän kanssa.

Myös ählämi Mohammadilla saattaa olla sanansa sanottavana  ;D
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCCA
RC4WD ~ Moreno Creation's

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Routaneito
« Vastaus #159 : 17 Huhtikuu, 2010, 20:37:50 »
Jaahas, kausi aloitettu tälläkin SC11 luokassa ja vaikka sija jäi 7, voidaan sitä pitää Routaneidolla seitsemäntenä taivaana  ;D
Ensimmäiset kolme jaksoa menivät aika heikosti, joskin rennolla mielellä. Nelosjaksolla napattiin puhdas 350p, puolessa väliä
rataa tuli sanottua, että nyt otetaan CUP-piste ja niin se tuli! Se piristi mahtavasti, kun sain 4 jaksolta enemmän kuin kolmelta
aiemmalta yhteensä  :D Vikajakso sujui OK:sti ja spurri kesti leikin. Ajoin samalla spurrilla mikä autossa aina ollut kiinni, joten
kyllä sekin kestää menoa.

Painopistettä muutan hitusen eteen, koska tehoa tuntuu olevan nokannostamiseen. Muuten samanlaisella autolla jatkan ja
edelleen rennolla fiiliksellä. Hyvä ja kiva ajoluokka, ellei sijat peittoa hyvinä, niin ainakin auton kori ja maskotti tekevät. Vielä
en tiedä mitä muuttuu piirroksissa seuraavaan kisaan, mutta aika näyttää  :D

Cupissa ollaan tasoissa Jannen (penguinin) kanssa 9 pisteessä, joten siitä lähdetään jatkamaan. Kisassa 8p ja yhdeltä jaksolta
upea CUP-piste, joten siitä jatketaan, fiilis on hyvä, nöyrä ja mieli on korkealla!
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN