Tänään tehtiin omanlaista historiaa, sillä Hadesbear hävivi Hadesbearille

Syynä kyseiseen tapaturmaan on herra Zarizi Tech. Päätimme, että ajamme tässä kisassa omilla ja toistemme autoilla,
eli itse pääsin ajamaan Toxoplasma Condiita ja ZT sai kunnian ajaa Hadesbearia. Molemmat autot ovat toisille hyvin
erilaisia, joten nyt päästiin aivan uudenlaiseen tilanteeseen. Lopulta kuitenkin kävi niin, että Hadesbear otti kaksoisvoiton,
mutta voittajaksi kruunattiin Zarizi Tech

Kuten olen aiemmin sanonut, niin sanon nytkin, lyö tuolle kaverille minkä
tahansa suorituskykyisen auton, niin homma pelaa.
Kysyin kisan jälkeen ZT:ltä, että mitä muuttaisit/parantaisit Hadesbearissa? Vastaus oli tylyn nopea: "en mitään"
Tuo oli itselle sellainen tieto, jota en uskonut kuulevani. Videolle en tätä saanut, mutta ZT ajeli kisan jälkeen Hadesilla
vielä akun tyhjäksi ja ihastui täysin sen suomaan maavaraetuun sekä Pnesh F01 tuotesarjaan. Silmistä kiilsi ihastus,
jota en osaa kuvailla, mutta jonka tunsin. Oli upeaa saada tälläinen vastaanotto Hadesbearista, koska ZT jos kuka osaa
ajaa ja sanoa onko autosta mihinkään ja hän myönsikin, että tuleva finland cupin kausi tulee olemaan todella tiukka.
Kuten tuloksista nähtiin, hävisin omalla autolla veljelleni, mitä se kertoo? No sen voitte päätellä itse, mutta pelottavan
kovalta se kuulostaa. Oma tavoite pysyy edelleen samana, eli Finland Cupissa 3-sija kauden päätteeksi, niin olen siinä
mihin tavoitteeni olen asettanut. On kuitenkin todella jännittävä nähdä, miten kauden edetessä renkaat toimivat ja alkaako
ZT tuottamaan omaa tuotesarjaansa? Oli ilo ajaa toxolla, mutta silmäni siintävät Pnesh tuotesarjan renkaissa, jotka eivät
pelkästään ole todettu hyviksi, vaan ZT on voittanut oman autonsa niillä

Mahtava kisa, vaikken voittanutkaan. Parempi voitti ja olen ylpeä, että autoni on todettu suursaavutuksiin pystyneen kuljettajan
toimesta erittäin hyväksi. Olen iloinen ja olen valmis. Epäpyhät toimitukset on suoritettu ja Koillinen Hiippakunta saa nyt sellaisen
vastuksen, että Mangustilta viety -09 kauden cup-sija saa nyt vastineensa, riivatut karhut tallustavat metsänlaidalla, ne ovat
tulossa säkylään, ne vievät heti alusta alkaen kaiken tutun, urut ja kaiken maanpäällisen, jalkapuu odottaa Pikku-Pastori...

Autosta todettakoon vielä se, että 2 kuskia pystyi ajamaan kokonaisen 5 jaksoa + nopeus kisan täysin yhdellä akulla ja kuten
kerroin ZT vielä ajeli kisan jälkeenkin. Akkuna 3S 25C 1750mAh akku, joka riittää tuolle paketilla erinomaisesti. Nyt on kisa-auto
kunnossa, eikä se ole enää autosta kiinni mitä kauden avauksessa saadaan aikaan, se on kuskista kiinni! Iso kiitos ZT:lle kokeiluista
ja priivistä, arvokkaampaa tietoa ei ole ja tällä voi hyvinmielin jatkaa kautta eteenpäin, taistellen parhaansa mukaan.
...ja kuvia + viteoo tulee kun tulee...