Kirjoittaja Aihe: Thunder Horse  (Luettu 15705 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Thunder Horse
« : 06 Huhtikuu, 2008, 17:51:22 »
Thunder Horse

Noniin, ei kestänyt predator, eikä naquadasta saatu tarpeeksi tehoa, joten...
kehitteille nousi uusi modified-luokan projekti. Tällä hetkellä ei vielä autoa hyppysissä ole,
se on ostoslistalla, riippuen mitä ukkonen tuo tullessaan... Eli ps. kaikki jotka 1:10 kokosen
omistaa, niin voi toki tarjoilla.






Tulevaa speksiä:

Auton runko: Mad Truck
Rakenne: Monsteri
Veto: 4WD - kardaanilla
Lukot: Edessä ja takana, epoxliimatut
Ohjain: TQ3 ---> muuttuu Futaba Megatech T3PK
Vastari: Traxxas 2ch perus ---> muuttuu XS-6 kiteettömään vastariin
Nopari: Bk Warrior 9920
Moottori: Bk wanderer 6XL moottori (n.2500kierrosta)
Akku: MaxAmps 7,4v - 5000mAh LiPo
Renkaat: Mad Truckin vakiot ---> Sand Pawit hommattu, vanteille laittoa vaille valmis.
Servo: Traxxas joku vakio, predatorista vallattu ---> muuttuu
Kori: Mad Truckin vakio (parempaa joskus)
Pinjoni: nyt 13 hampainen ---> kokeiluun 12 ---> muuttuu 10

Videoita:
Ensimmäinen video: Thunder Horse First Steps - 12-4-2008
Toinen video: Thunder Horse First Steps At The Gravel Pit
Rc Foff Finland Cup 08 GP1: http://www.youtube.com/watch?v=lM4pLXgVVz4
Rc Foff Finland Cup 08 GP2 & Foff Cup 2008 GP1: http://www.youtube.com/watch?v=Km9upJpR-rk



Ideointia:

Tarkoitus olis löytää stadium truck 1:10 kisapirssi, josta rakentaa sitten otsikonmukainen
Thunder Horse "Ukkoshevonen". Valmiita sähkökittejä autoina ei oikeastaan ole, niin ja XRS
Predatorin kanssa kävi kalpaten, "lelu ei kestänyt leikkiä", vaikka takavetosena debyyttivoittonsa,
ainokaisen ottikin  ;)


Anyway, pohdintani:

1:10 kokoinen, johon saa normi 12mm hexeillä kiinnitettyä vanteet, joita ympäröi; tutut ja turvalliset
sand pawit. Auto voi rungoltaan olla krossari, buggy tai muu, mutta mieluiten tietysti stadium truck,
joka on osoittautunut rc foffissa vahvaksi rungoksi, luokassa kuin luokassa. Toisaalta itselle riittää
krossarikin, "jos" siinä on mieleinen maavara. Leveyttä ja pituutta 1:10 skaalan mukaisesti, keskidiffi
aina plussaa ja lukkojenteko mahdollisuus tietysti plussaa kanssa.

Mitäs näitä autoja sitten oliskaan?

Eniten kiinnostaa kyoshon vanha inferno tr-15 stadium truck -versio, eli samanlainen kuin zazuki looser.
Nuo tuntuvat vaan olevan todella kivenkoloissa ja inffin 7.5 sport maksaa tarkoitukseen nähden turhan paljon.

Ei oikeen tietoa tän kokoluokan autoista: polttiksia/nitroja pitäs olla aika hyvin, kertokoot muut enemmän
hyviä mahdollisuuksia, niin punnitaan asiaa. Tarkoitus kun on löytää käytettynä rullaava auto, ilman turhia
nitrokamoja tai sähköjä. Omat sähköt löytyy jo laidasta laitaan, joten se homma ratkaistu jo.

Eli nyt näin alkuun, etsitään se auto, josta tätä foffaria aletaan rakentamaan. Todennäköisesti tulee olemaan joku
nitropohjanen, josta yhdessä teknikkojen ja mekaanikkojen kanssa ynnätään toimiva tehopeli  8)   Pointti nyt alkuun:
etsi halpa, rulllaava, teknisesti kestävä pohjaratkasu, johon modaamalla harjattomat ja eikun ajaen!
« Viimeksi muokattu: 03 Heinäkuu, 2008, 11:12:06 kirjoittanut Dark Crusher »
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

jarkko

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 26
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #1 : 06 Huhtikuu, 2008, 20:28:15 »
Meinaatko pitää stadium trukin takavetoisena vai modata nelivetoiseksi?
   

   Jarkko

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #2 : 06 Huhtikuu, 2008, 20:57:55 »
Aivan ehdoton edellytys itselleni on neliveto, joten nelivetoinen pirssi on tulossa.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #3 : 08 Huhtikuu, 2008, 20:17:21 »
Asiat etenee...  ;)

Tuli napattua edullinen, mutta loistosetti - Mad Truck, josta sitten koitetaan väsätä tätä projektia.
Tiedustelin ja ihmettelin kestääkö, kunnes päätin, että kokeillaan kestääkö. Ei ole ihan bonzeri lelutasoa, vaan
hiukkasen kestävämpää, joten haaste otetaan vastaan.

...niin ja niille, jotka alkaa inisee lelusta, niin sanonpahan vaan: "kestää tai ei kestä, se olkoon meno tää",
ja se fakta löytyy, että on vaikeempi olla huonompi kun viime kauden predator...  :D

Eli Mad Truck hankittu (tulossa perjantaina).
Hieman tiedossa olevaa speekkeliä kokoan yläosaan. Kuvan laitan vasta, kun saan oman kuvan napsastua.

Vkloppuna kokoan autoon sähköt ja pyrin pääsemään kokeilmaan sitä tasaiselle. Toivotaan, että kestää, ellei kestä,
niin lähte taas raato myyntipalstalle...  ;)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

jarkko

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 26
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #4 : 08 Huhtikuu, 2008, 20:46:01 »
Hienoa että löytyi näin nopsaan uusi projekti :D

Jarkko

Ande

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 37
  • Muumi
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #5 : 08 Huhtikuu, 2008, 21:16:35 »
Kuulostaa kyllä hienolta! Mullakin on vähän suunnitelmissa saman tyyline projekti, mutta valmiikisi kestäviä 1/10 4wd sähköautoja on kovin vähän... harmi. Mutta, odotellaan innolla testituloksia!

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #6 : 08 Huhtikuu, 2008, 21:51:07 »
Joo, osittainen pointti olikin se, että saan edullisesti sekä nopeasti hyvän ja kestävän auton.
Kausi kun alkaa tossa kuukauden päästä, niin ois kiva olla auto heti alusta alkaen mukana kisaamassa salaman voimin.
Onhan noita HB:n ja Jc conseptin 100% laatukamaa, mutta maksaa reilut 300 eekkeriä, eikä se nyt ollut tarkoitus.

Mad Truck lähti rullaavana, epoxlukot valmiiksi tehtyinä, hyväkuntoisena ihan hyvään hintaan.
Jos kestää, niin party party, sitten on todella mukava rällästää edullisesti  ;D

Odottelen itsekin jo innolla perjantaita, siitä rakennusjuomat mukaan samalla lidlistä, auto mukaan
ja eikun rakentamaan harjattomia paikoilleen ja kokeilemaan kaunista luonnon sulosointua tai helkkarinmoista
harakan rääkyntää...  ;)

"Toivotaan parasta, pelätään pahinta, mutta edetään urhoollisesti"  8)

On se todettava vielä, että pitää sitä kaikkee kokeilla, ennen kuin uskoo. Välillä tuntuu, että porukka arvostelee auton
ilman testaamista/yhden testaajan mielipiteen mukaan, eikä se aina mene niin. Mielipiteitä kun on monia, tietous kasvaa
kokemusten kera ja sitä kautta oppii tunnistamaan jyvät akanoista.

Andelle: joo, noita 1:10 etenkin sähköjä (edullisesti), ei niitä oikeesti ole olemassa, mutta jos MT (mad truck) kestää,
niin siitä tulee ensimmäinen sellanen. Muuten maksaa predatorit, hb:t, jc conseptit sun muut ittensä kipeeks.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Zarizi Tech

  • RFOT
  • Moderator
  • ******
  • Viestejä: 3524
  • RFOT
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #7 : 08 Huhtikuu, 2008, 21:56:30 »
Juu, tää kuulostaa hyvältä! Saa nähdä onko hallitseva mestari tiukoilla ens kaudella?! Joidenkin (tuunari) autot oli pelottavan kovassa iskussa!
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCCA
RC4WD ~ Moreno Creation's

Offi-Osku

  • Hajalapa
  • *
  • Viestejä: 23
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #8 : 09 Huhtikuu, 2008, 21:42:30 »
Itse suunnittelin jossain vaiheessa ihan samaan omalle MT:lle eli foffariksi, mutta sitten tuli budjetti ongelmia ja siiryttiin alempaan luokkaan..:)

No nyt tolla MT:llä on vähän koitettu kikkailla muuten, mutta heti kun sai paremman motin ja alennusvaihteen niin sano vetonivel POKS :( Ja tukivarren kerran saanut poikkin, mutta se taitaa olla ihan normaalia.

Kiinnostaa projekti kovasti sillä tosta omasta tulee varmaan ehkä jossain vaiheessa myös foffari :)

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #9 : 10 Huhtikuu, 2008, 08:28:33 »
Joo, suurimmaksi ongelmaksi itsekin olen arvioinut tuon kestävyyden, kuten tässä jo aiemminkin todettu.
Voi olla, että joutuu uusimaan koko kardaanisarjan, mutta sitten uusitaan, jos tohon saa järkevissä mittasuhteissa uudet.
Itsellehän ei alenninta tule, joten sen ei pitäs vaikuttaa, mutta edessä ja takana olevat epoxlukot voivat tuoda lopulta
oman mausteensa ajossa. Anyway, siihen varaudutaan että kardaanit/vetarit voi paksua. Voimansiirron uskon muuten kestävän,
toki spurri voi rikkoutua, mutta niitä saa aina kaupasta lisää.

Entinen omistaja ajanut tolla alentimen kera, lukkojen kera crawlingia, eikä ole hajonnut "vielä" mitään.
En tiedä tarkalleen, onko joitakin osia jopa vaihdettu järeämpään, mutta eiköhän se selviä pian,
kun pääsee varovasti... antamaan kaasua harjattomilla  ;D

Tähän väliin kaks faktaa omalta rc foff uralta:
1) En oo löytänyt vielä yhtäkään 1:10 sähköautoksi tehtyä autoa, joka olisi kestänyt tätä leikkiä
2) Kun auton nimi on poimittu teräsbetonin biisin mukaan se on kestänyt ja tehnyt hyvää uraa

Jokanen ottakoon faktat omalla tavallaan...  :D
Olis se hieno, jos tästä laitteesta sais ihan kestävänkin pelin modified luokkaan, koska sitten olis mahdollista
saada kaks uutta autoa kertaheitolla luokkaan ja muutenkin, käytettynä, rullaavana olisi ehkä edullisin ratkaisu
modified luokassa kilpailemiseen, ellei itse rakenna..
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #10 : 12 Huhtikuu, 2008, 10:35:20 »
Noniin, elisen perjantain megaostokset tuottivat tuloksia Thunder Horse:n puolesta.
Ohessa muutama otos eliseltä, tänään luvassa lisää, kun kehitys sai uuden käänteen  :D


Ensiotos matolle, rakeisella ISO 1600 arvolla.


Jälleen kyosholta erittäin simppeli ja toimiva ratkaisu osille.


Moottorin kiinnittäminen helppoa ja 5000mAh lipokin sopi paikalleen nätisti.


Perussähköt asennettuna paikalleen, täydelliset paikat kaikille.


Pystypäin: moottori perässä ja sähköt ojennuksessa.


Tarinointia:


Eilen sain auton siis auton ostetuksi todella hyvään hintaan ja auto oli vieläpä odotettua
paremmassa kunnossa ja paremman näköinen, kuin itse odotin. Fiilis oli jo ostohetkellä mahtava,
kun pääsi näkemään millaisia teknisiä toteutuksia autossa oli. Eniten ns. "peloitteena" oli se, että
voimansiirto on hempeää ja lelumaista, mutta toisin kuitenkin todellisuudessa oli.

Kotipuoleen saavuttua alettiin ensikatsomalta kokoamaan sähköjä kasaan. Niin ja samantein Foff:n
kanssa sponsoroinnilta uudet sand pawit uuden auton alle, joten nyt on sitten kunnon lavatkin  ;)

Hieman auton sydeemejä tutkittuani aloin siirtämään siihen sähköjä. Ensimmäisenä kytkentään siirtyi
Mtronicksin 70 Ampeerinen harjaton moottori. Moottorin kiinnitys oli helppoa, hieman tiukka kohta,
mutta on niitä hankalampiakin vuosien varrella eteen tullut.. Seuraavaksi kokeilin 7,4v - 5500mAh Lipoa,
enkä todellakaan olettanut, että se sopisi paikalleen, akkutelineen kapeuden takia, mutta perhana,
siellähän se akku nytkin on -täydellisesti- paikallaan, eikä heilu, JES!  ;D

Seuraavana ryöstin predasta vakkari servon ja asensin sen paikalleen. Tässä oli suurin probleema, kunnes
vaivauduin irrottamaan akkupidikkeen toisen puolen irti ja sain sen jälkeen servon toisen ruuvin näppärästi
kiinnitettyä. Lopuksi BK Warrior paikalleen, alkuun akun päälle, tulee todennäköisesti tuohon keskimuovikkeen
päälle kaksariteipillä. Vastari eteen "kierrätettävällä" niparilla ja johdot kiinni toisiinsa.

Auto oli kasattu ja oli aika testata sitä sisätiloissa...

TQ3 ohjaimella ja perus 27-kiteillä lähdettiin kokeilemaan. Alkuun ei mennyt päällekään, kunnes muistin, että
bk warrior -säätimessäni ei ollut mustaa jumperia, joka tarkoittaa sitä, että vastarinakkua on pakko käyttää,
jotta autolla voi ajaa. Ellei käytä, auto ei mene päälle. Lievien tuskallisten säätöjen kera sain jonkun akun
paikalle ja auto meni kauniisti päälle.

Ensitestit lattialla eivät kuitenkaan antaneet 100% toivottua asiaa. Auto lähti rykien liikkeelle, = välitys huono.
Tämä johtuu siitä, että nyt kierroksia on niin perhanasti ja pinjoni reilu 20-hampainen, ei ole saumaa lähteä
väännöllä "kauniisti" liikkeelle, vaan hieman rykien, mutta vauhtia huh huh... sitä on jo mahdottomasti. Tuli
käsissä pidettyä autoa ja painettua kaasua pohjaanpäin, renkaat, jotka on about 7cm leveet kapeni kaasun
johdosta puoleen  :D

Lopputulos: Autolla ei pääse ajamaan ennen välitysten muuttamista = pinjonin vaihtamista.

Uudet tuulet: Pohjustetaan hieman; Mad Truckin pinjonin hammastus muistutti ensinäkemältä Mod1
tapaista hammastusta. No, täällä vertailtiin sitten MT pinjonia ihan oikeaan mod1 pinjoniin ja vastaavuus saatiin.
Tämä mahdollisti seuraavan kokeilun, jota lähdetään rohkeesti kokeilemaan...

Nyt:Sattumalta Helltoy (unlimited) auto otettiin mukaan ja siitä löytyy XL-moottori Mod1-pinjonilla ja
5mm akselilla. Ideana on nyt kokeilla tätä XL-moottoria Thunder Horseen, sillä kierrosluvut ovat puolet pienemmät
ja pinjonikin reilut 4-6 hammasta pienempi. Tämä voisi parhaimmillaan mahdollistaa sen, että auto ei lähde rykien,
vaan kauniisti ja vääntöä löytyy.

Tänään kokeillaan tätä XL mottia ja sitten nähdään onko pohdiskeltu mahdollista. Ellei ole, niin seuraavaksi todennäköisesti
hankintaan muutama reilusti pienempi mad truckin oma pinjoni. Katsotaan...  ;)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #11 : 12 Huhtikuu, 2008, 13:22:34 »
Taas on aamutuimaan alettu kokoamaan, motivaation ja lajiin kohdistuvan innostuksen voimalla.
Moottori vaihtui hypäten yhden tason välistä S (L) XL. Onneksi oli Helltoy mukana  :D


Mtonicksin S-motti pois...


Yllä S-motti, alla XL-moottori.


XL-moottori asennettuna.


Sieltä se pilkistää, nimittäin XL-moottori.


Lopputilanne, Thunder Horse!


Ensiajot ulkona ja pikkuisella sorarinteellä:


Thunder Horse First Steps - 12-4-2008

Tosiaan, auto saatiin kuntoon, enää ei ryi lähellekään niin paljoa mitä eilen sisätiloissa koitettuna.
Kierrokset putosivat 6XL-moottorin ansiosta reiluun puoleen, about 2500 kierrosta nyt, kun eilen
S-motin ansiosta kierroksia on n. 4500-5000 väliltä. Alkuun oli 14-hampainen Mod1 pinjoni, sillä
ryki vielä hieman, mutta onneksi dark crusherin 13-hampainen mod1 pinjoni oli sattumalta mukana,
iskin sen XL-moottorin 5mm akseliin ja ryintää on enää todella vähän.

Hankintaan seuraavaksi: 8-11-hampainen Mod1 pinjoni (jos joltain löytyy, niin mulle vaan)...


Ensikosketus

Pieni "rykiminen" lähti 13-hampaisen pinjonin avulla lähes tuuleen, enää hienosäätöä, siksi hankintaan
vielä pienempi pinjoni, sitten on täydellisyys tavoitettu!

Asetin auton soratien varteen ja lähdin kokeilemaan. Pientä ryintää, mutta about 1s ajan, eikä loppuajossa
ilmennyt enää samaan tapaan. Autossa oli todellakin potkua, vaikka silminnäkijät huutelivat "eihän siinä ole
edes vääntöä"...  :D  Noh, katonkautta hetin mad truckin renkailla pariin kertaan ja naarmuittahan ei tässä
vauhdissa säilytty. Vauhtia ja sitä tehoa löytyi todella hyvin!

Kokeilin vielä pienessä rinteessä mad truckin vakiokumeilla ja johan se meni! vääntöä oli ja kääntökin toimi
vakioservolla ja onhan siinä lukot edessä ja takana, mutta kääntö toimi todella hyvin, sai käännettyä nopeesti
keskeltä rinnettä. Moottori ei lämmennyt yhtään, joka on hyvä asia.

Videoo on jo tasasella ajamisesta ja sen pyrin laittamaan tänään tänne. Illalla olis tarkotus laittaa naquadrian
vanteet sand paweille ja mennä kokeilee laparenkailla tohon rinteeseen, siitäkin sitten videoo.


Fiilikset ja tunnelmat:

Kyllä se zazuki looserin kuljettajakin jo tärisi pelosta tämän Ukkoshevosen nähdessään!
Ei raksuntaa, ei ongelmia ja todella sulavaa ajoa, tämän totesivat foff ja zarizi tech myös.
Mad Truck soveltuu foffiin ja tulee olemaan todellakin haastava tulevalla kaudella!

Offi-Osku: Sitten vaan harjattomat kiinni ja rakentamaan  ;)

...niin ja kuten totesin, en ole foff-urani aikana nähnyt 1:10 sähköautoja, joka kestää, mutta
teräsbetonin biisin nimeämänä tuo "sankarillinen" tahdonvoima ja halukkuus taistella on jälleen
todistanut toimivuutensa tässäkin autossa.

Vastustajat varokaa, täältä tullaan ja lainaten sanoja:

"Toinen on heikompi toistaan, paremmuus mitattu on, ylivertainen tahtomme kuljettaa voitosta voittohon.
Me nauramme teitä ja säälimmekin ette milloinkaan vastusta anna, on uhonne kaatunut kulissi vain,
ei huutonne kauaksi kanna" -Teräsbetoni-


« Viimeksi muokattu: 13 Huhtikuu, 2008, 15:11:14 kirjoittanut Dark Crusher »
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

5R

  • Hajalapa
  • *
  • Viestejä: 6
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #12 : 12 Huhtikuu, 2008, 20:15:07 »
Huh, tulee kova haastaja Modfiediin! Muuten, voisiko neuvoa: Ajelin eilen soralla Rustlerilla, yht äkkiä auto pysähtyi. Menin kattomaan, ja nopari piipitti tiuhaan tahtiin ja renkaat liikkuivat eteen taakse pätkien. Vedestä se ei ole kiinni, autolla ajettu ainoastaan kesällä. Voiko rikkinäinen vastari tehdä tuota?

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #13 : 12 Huhtikuu, 2008, 23:39:37 »
Tosi komeesti näytti menevän, oikea villi ori!

Siihen lavat ja pari treeniä alle niin huhhuh. Taitaa tulla modista kohta kovempi luokka kun unlimitedista :D.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #14 : 13 Huhtikuu, 2008, 11:25:24 »
Todellakin, kunhan kestää toivotusti, niin on sellainen haaste heitetty, että oksat pois!
Kyseessä on todellinen villi ori, Ukkoshevonen, joka ei jää nurkkaan taistoissaan.
5R: tuosta autosi viasta en suoranaisesti osaa sanoa, (uuden aiheen paikka), mutta voi johtua vastarista, kokeile alkuun vaikka toisella
vastarilla.

Vielä se Mod1 pinjoni 10-koolla ja välityskin viimeistelty. Nyt muutamat ajot ovat näyttäneet, että 13-hampanenkaan ei ole surkea, mutta
itse haluan sen 10-hampaisen alle, niin meno on sen jälkeen toivotun sulavaa.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

5R

  • Hajalapa
  • *
  • Viestejä: 6
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #15 : 13 Huhtikuu, 2008, 11:37:35 »
Ja luin jostain että mad truck ei ole Kyoshon tekemä, vaan joku toinen merkki. Jossei uusi vastari auta, kolvaan liittimet uudestaan jos niissä on jotain vikaa.

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #16 : 13 Huhtikuu, 2008, 11:42:09 »
Joo, itse vain sain sen käsityksen, että on kyoshon valmistama, mutta sinänsä sama, muuttunut nyt vakiostaan omatekeleeksi jo  ;)
Vastarin vaihdolla kannattaa aloittaa, sitten varmistelee huolellisesti kaikki johdot, kiteet, motin johdot jne... eiköhän vika löydy.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

hpi-cen

  • Hajalapa
  • *
  • Viestejä: 22
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #17 : 13 Huhtikuu, 2008, 12:15:46 »
joop..ei ole kyoshon.
se on  heng long = HL,niin ainakin olen käsitänyt nimittäin kaverilla on myön kyseinen auto ja paketissa lukee heng long.
Meininki on hyvä kuhan se on rajua.

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #18 : 13 Huhtikuu, 2008, 12:25:31 »
Hyvä tietää, niin varaosat ei sitten välttämättä ole kyoshon hintaa  :D
Jos joku tietää linkin suomalaiseen liikkeeseen, josta tohon saa osia, niin linkittäköön...
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

hpi-cen

  • Hajalapa
  • *
  • Viestejä: 22
Vs: Thunder Horse
« Vastaus #19 : 13 Huhtikuu, 2008, 12:32:28 »
minun kaveri on ainakin atalasta tilaillu.
Meininki on hyvä kuhan se on rajua.