Kauan odotetut kuvat laparenkailla ja sorttia pätkää ensimmäisistä ajoista hiekkarinteessä.
Videosta näkee mitä näkee, kisassa ne faktat sitten näytetään todellisuudessa


Thunder Horse ensimmäinen kuva laparenkailla ulkona hiekalla.

Suorakuvakulma, leveyttä riittävästi, keveyttä senkin edestä.

Tyylikäs, simppeli ja toimiva kokonaisuus rakenteellisesti ja sähköjä sijoittaessa.

Tarkempaa lookkia auton sähköpaikka ratkaisuihin.

Ensimmäisellä puolelle voimaservo ja xl moottori.

Toisella puolella lipo ja bk warrior säädin.
Video photobucketissa:
Thunder Horse First Steps At The Gravel PitYhteenvetoa testeistä:Täytyy sanoa, että jännitystä oli todenteolla ilmassa, kun odotan vuoroani rinteen juurella. TH:lla oli ajoa vasta
tasaisella ja pienessä sorakasassa, mutta mad truckin vakiokumeilla. Nyt alla oli Prolinen Sand Pawit ja muutenkin
auto hienosäädetty foffia varten kuntoon.
Ensikosketus kaasulla tasaisella 125% tehot irtiotettuna, maksimaalisesti ja huh huh... keulimista tasaisella oli havaittavissa

Tiputin tehot suosiolla 100%, mutta alkuajojen jälkeen totesin senkin liian kovaksi tehoksi XL moottorin, 2S 5000mAh ja bk warriorin
kanssa, joten suoraan 75%/125% ja se tuntui rutiinin omaiselta ratkaisulta. Ensiaskeleet rinteessä ja meno oli huijentavan hienoa,
kun auto (kestää) ja kestävyyttä kaivattiin Predator projektin jälkeen

Kaunista, tasaista ja menevää, sulavaa menoa todellakin pahimmassa mahdollisessa maastossa, tampellan "uppo/lentohiekassa", jossa
mitataan onko autosta suorituskykyiseksi vai ei. Lukot edessä ja takana epoxliimatusti ja voidaan sanoa, että ne ovat kova sana! Sen
jälkeen tuli hetimmiten vastustajille zazuki looser, hellperi ja emperor hankintaan/teontaan ja taontaan omat lukot.
Yhteenveto:+ Auto teknisesti ja sähköisesti timmissä iskussa kauden alkua kohden
+ Tehoa on reservissä vielä 75% aina 125% asti...
+ Kääntö toimii melkosen hyvin, sitäkin rajattiin 125% = 100%
+ Kevyt kuin höyhen, liitää pehmeänkin hiekan päällä tyynen varmasti
- Kuskin ajotaitoa ja tietämystä auton käyttäytymistä kohti on vielä parannettava

- aluhubissa olevat ruuvit löystyvät kovassa käytössä, mutta luotettavalla rutiinilla kiinnittäen, nou roblemo!
Tuli itse huomattua, että modissa on jo selvästi huomattavissa autojen painavuuserot. Hellperi ja emperor ovat hitusen painavampia,
koska ovat alkuperältään 1/8 autoja, kun taas Thunder Horse ja Zazuki Looser aitoja 1/10 autoja ja näin ollen saavat edun keveydestä,
joka ainakin tampellan tapaisessa juoksuhiekassa merkitsee paljon! Anyway, kun poweria on 1/8 autossa 3-4S:llä niin ei paljo ehdi kyllä
kiinni jäämään, mutta mielenkiinnolla tarkastellaan, miten paljon painoerot loppupeleissä vaikuttaa ja paljonko polttismodit painaa..?
Hyvin mielin kohti seuraavaa kahta viikkoa ja kauden alkua, haaste on heitetty!