Kirjoittaja Aihe: the DEVIL  (Luettu 32148 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
the DEVIL
« : 01 Lokakuu, 2008, 18:01:45 »
elikkä ensikauden alkuun on tulossa uus haastaja xl luokkaan auto on juuri tilattu ja on tuttu carson gas devil teema on tiedossa ja nimi julki. autoon tulossa nippeliä ja talvella lisääkin osaa. siitä myöhemmin.

auto:


lisää fotoja
http://kuvablogi.com/blog/6636/6/

-reed kit 30.5cc
-2mm stuffed crank
-2mm poraus
-kanavat ja imu ja pakoaukot muotoiltu sekä männän helma
-hiilikuitu läppä kitti
-Jetpro viriputki
-walbro WT-257 viri kaasutin
-carson vapaavirtaussuodatin
-Keskidiffi lukittu (epoksi+3kpl 4mm pultti)
-Futaba 3pm 2.4ghz faast
-Fail Safe+lisä palautin jousi kaasussa
-Rhino Digi 4 Digital Metal Gear Servo
-Vetokäynnistimensuoja
-2x baja isot vastarinakut keulassa tuomassa myös lisäpainoo
-fg levittävät vanteet (hieman liikaakin)
-baja lagummit modattu joka nurkkaan

pientä pärräämistä nurmella
http://www.youtube.com/watch?v=6H9zo_CxMx8
« Viimeksi muokattu: 06 Maaliskuu, 2009, 18:35:03 kirjoittanut niemikko »
Nothing´is faster than bullit watch out

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: the DEVIL
« Vastaus #1 : 01 Lokakuu, 2008, 18:21:26 »
Hieno juttu että luokka kasvaa! Päästään kitukasvusesta tynkään ;D.
Varmaan tiedätkin jo, että tehari on pakkohankinta ;).
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Chef

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 48
Vs: the DEVIL
« Vastaus #2 : 01 Lokakuu, 2008, 20:02:14 »
Todella hienoa!!  ;D
The Bull, Nitro Blizzard, Kyosho Mini Cooper, Futaba 3PK

tuunari

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 312
Vs: the DEVIL
« Vastaus #3 : 01 Lokakuu, 2008, 20:58:46 »
Tää on hieno juttu! Viriputkee, jäykempää jousta ainakin eteen ja keskidiffiksi säädettävä tai vaikka joku umpilukko viritys. Vielä kun näihin löytäisi parempia renkaita.

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: the DEVIL
« Vastaus #4 : 10 Lokakuu, 2008, 15:58:31 »
OHO no ny kävi näin otti osumaa betoniseen kaivonkanteen.

Nothing´is faster than bullit watch out

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: the DEVIL
« Vastaus #5 : 15 Marraskuu, 2008, 00:07:07 »
autokin olisi ajokunnossa jos vaan lähtisi käymään yli puolivuotta vanha biobensa rules not....

auto sai rhino digi voimaservon ohjaukseen ja futaban 3pm gigaradiot käyttöönsä sen puolesta rokkaa lujaa. lisää kohta taas.
Nothing´is faster than bullit watch out

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: the DEVIL
« Vastaus #6 : 29 Marraskuu, 2008, 17:01:08 »
tänään sain taas auton toimimaan normibensalla muutama pikkuvika viälä on vetari hyppää kolostaan edessä taitaa puuttua ne kimit vetarinpäästä kupista ja kaasuvivustoa muokattava pakoputki lämmetessään ottaa kiinni kaasuvipuun ja estään vapaan liikkeen.

Nothing´is faster than bullit watch out

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: the DEVIL
« Vastaus #7 : 21 Joulukuu, 2008, 21:23:40 »
vivustot on fiksattu ny pelittää.
laiton failsafin ja lisäpalautusjousen ny kun täydelläkaasulla sammuttaa ohjaimen tai vetää vastarinakun piuhan irti niin vetää kaasun pois ja jarrua päälle.
tän kokoluokan autossa hyvä juttu.

vaikka noissa futaban 2.4ghz varmaan häiriöitä tuukkaan.


vetarin kanssa tapeltiin taas jos nyt

sanokaa jos löytyy nivelvetareita...
Nothing´is faster than bullit watch out

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: the DEVIL
« Vastaus #8 : 22 Joulukuu, 2008, 13:50:11 »
menikö motti?

täydestä laulusta seis. ei käymään enään millään.

saattaa olla löysempi vedellä en oo varma no taas jotain ja kaikki autot palasina pyhiksi. kiva.
Nothing´is faster than bullit watch out

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: the DEVIL
« Vastaus #9 : 22 Joulukuu, 2008, 21:41:19 »
menikö motti?

täydestä laulusta seis. ei käymään enään millään.

saattaa olla löysempi vedellä en oo varma no taas jotain ja kaikki autot palasina pyhiksi. kiva.

meni meni

pakoaukon vierestä juntannu ja vastapuolelta ahistanu kanssa sylinterissä ei pahasti männässä enempi ja mänänrengas jumissa.
vaihtoon mäntä ja sylinteri.





Nothing´is faster than bullit watch out

tejule

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 255
Vs: the DEVIL
« Vastaus #10 : 22 Joulukuu, 2008, 22:00:38 »
No voihan rähmä.

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: the DEVIL
« Vastaus #11 : 22 Joulukuu, 2008, 23:00:03 »
Että voi olla huonoa tuuria ja samaan syssyyn sitten kahden auton osalta  :-[
Onko selvinnyt miksi hajosi, vai tekikö vaan kabutit ihan kesken kaiken?
Miten onko kalliit osat kyseessä vai selviääkö helpomalla, (oma tietämys kun noiden osien kohdalla aika pienehkö).
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: the DEVIL
« Vastaus #12 : 22 Joulukuu, 2008, 23:10:04 »
Nothing´is faster than bullit watch out

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: the DEVIL
« Vastaus #13 : 22 Joulukuu, 2008, 23:26:03 »
Ok, sen kenties sietää, onneksi ei mennyt kalliimpaa osaa, ei olisi hirveen mukava yllätys tällä hetkellä.
Ensvuoden puolelle menee moni asia, mutta onneksi itse kauden alkuun on runsaasti aikaa  :)
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: the DEVIL
« Vastaus #14 : 29 Joulukuu, 2008, 17:03:00 »
osat tuleekin rapakontakaa kattoo mitä sieltä kotiutuu... :o
Nothing´is faster than bullit watch out

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: the DEVIL
« Vastaus #15 : 13 Helmikuu, 2009, 01:33:51 »
osat ovat saapuneet ajat sitten ja muutto ja muita projekteja ohi niin katotaas saako tän ny kuntoon.

osaa vaihtui jonkin verran vanha kampura ja uus



vanha ja uus sylinteri eri valmistajan pieniä eroja



kampura lohkojen välissä lohkot kiristettyinä ja kytkimen kiinnike kiristyksessä.



ja kytkin paikallaan



kiertokangessa neulalaakeri paikallaan ja nylon(vai mitkä ne oli) rikat sivuilla männäntappi varmiiksi hollillaan ja toisen puolen sokka.



ja toinenkin sokka menossa paikalleen



sitten sylinteri jo paikallaan jatkuu varmaan myöhemmin.




huomioita

- männässä pikku valu vika hieman muokattava niin ei männänrengas takertele.
- männänsokkien kanssa oltava tarkkoina että on kunnolla urassaan hieman vaikeatkin laittaa.
- tiivisteiden tarkka asettelu
- männän päältä puuttuva pakopuolen merkintä = männänrenkaan yhdyskohdassa oleva pyörimisen estin imupuolelle
Nothing´is faster than bullit watch out

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: the DEVIL
« Vastaus #16 : 13 Helmikuu, 2009, 22:43:41 »
asennus jatkunut pätkissä

vauhtipyörä/magneto paikallaan ja puola kanssa.



puolan kiinnitys pulteissa kohdistus ja eristysrikat paikallaan



suoja ja vetokäynnistin paikallaan suojaa joutui avartamaan seuraavalle...



oneill brothersin hiilikuitu läpät sovitteineen



uusi kaasutin oikeella



kaasettimesta puuttu vanhaan verrattuna primeri ja ryyppy saa nähä miten ensi startit sitten



läpät kaasutin ja ilmanputsari paikallaan



elikkä moottori on nyt kasassa autoon istutusta odottaen...



eroa vanhaan pitäisi olla.... saa nähä mitä kytkin ja moottoripukit sanoo
« Viimeksi muokattu: 14 Helmikuu, 2009, 03:10:58 kirjoittanut niemikko »
Nothing´is faster than bullit watch out

niemma-2

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 420
  • 27.095
Vs: the DEVIL
« Vastaus #17 : 14 Helmikuu, 2009, 13:43:40 »
Jahas, täällä on oikeen reed kitti asennettu ja kevennettyä kampuraa, toi läppis on kyl yks ehoton virityksessä.

Mielestäni noi kannet kaasareista on samanlaiset vaikka kurkun koko olis eri.
Eihän tuo kalvopumppu ole muuksi hyödyksi kun että pumpataan bensa tankista kaasariin jos letku on tyhjä, moni kun luulee että se on joku ihmeen ryyppy kuten ruohonleikkurissa.
« Viimeksi muokattu: 14 Helmikuu, 2009, 13:47:11 kirjoittanut niemma-2 »

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: the DEVIL
« Vastaus #18 : 14 Helmikuu, 2009, 14:11:55 »
joo reed kit on ja se parempi.

MACHINED AND REED PORTED 30.5CC KIT

-2mm stuffed stroker
-Resurfaced and inlarged intake port
-Boost Ports
-Windowed Piston
-Resurfaced and inlarged exhaust port
-Resurfaced Transfer Ports
-Machined Cylinder For 2mm Stroker

eli iskua 2mm ja männänhalkasijaa 2mm niin pästiin 25.4cc -> 30.5cc

lisäksi virikaasari:
- WALBRO WT-257

its alive..

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nDSGk-kHc0I[/youtube]

« Viimeksi muokattu: 14 Helmikuu, 2009, 14:25:31 kirjoittanut niemikko »
Nothing´is faster than bullit watch out

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: the DEVIL
« Vastaus #19 : 17 Helmikuu, 2009, 19:23:56 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WT1M3cHaiBo[/youtube]

pikku sisäänajelua kuvailtiin.
Nothing´is faster than bullit watch out