Tuo laparenkaiden suurentaminen unlissa lienee aivan eri kuin modissa, vaikka ottaa se modissakin voimansiirtoon...
Itse olen rakentanut 13,8cm laparenkaat (Pnesh F01), ei ole nopari tai motti tai akku lämmennyt kokonaisen kisan aikana
ja en voisi kuvitellakaan samassa autossa Sand Paweja tai Panthereita. Entiseen ei omalta osalta ole enää paluuta, vaan
tämä hurja ja radikaali kokeilu tuotti makoisan hedelmän, jonka siemenestä lähdetään kylvämään uutta innovatiivistä ideaa.
Kuten voi huomata, ajoin kaksi kisaa upouusilla Panthereille, korjaan 1,5 kisaa, koska meni hermot noihin panttereihin, ovat
omille autoille sen verran surkeet, ettei oo mun juttu

Täten lähdin kehittämään omia renkaita ja voin ainakin P1:stä olla erityisen ylpeä, vaikken hurstas olekaan, mutta noista saa
vielä triplaten nautintoa, kun tietää rakentaneensa toimivat renkaat, joilla voidaan taistella jopa voitoista. Unlissa tuo hyöty
on sitten toinen juttu, onko sitä vai ei, se nähdään kuluvalla kaudella, samoin modissa. Kehitys on väistämätöntä, osa-alueita
on käytönnössä satoja, joten minkä kukin valitsee on jokaisen oma asia, mutta jännää tulee olemaan