Tänään lähti valmistautuminen yhteen kauden suurimmista kohokohdista, Finland Cup 2008 Gp6.
Edellisen kisan jäljiltä menee uusiks etudiffi, takadiffin kuori sekä läjä ruuveja, jotka irtos bashailussa.
Jouduin korjaamaan putkirungonkin lähes joka liitoksesta popniitein.
Vaikka teoriassa fiiliksen tulisi olla rento 4 pisteen johtoasemassa, paineita on silti jo nyt ilmassa.
Autoa mekatessa pakostikin tulee mieleen mitä jos yksi ruuvi unohtuu tai jos tämä shimmaus on liian vähän

?!
Mikään ei olisi pahempaa kuin jäädä kolmanneksi Tipsyn voittaessa.
Siinä tapauksessa Tipsylla ja Nightfallilla olisi yhtä paljon voittoja ja toisia sijoja, mutta Tipsyllä olisi yksi kolmas sija.
Sitten etuja:
Uskon 7 pätkän olevan ennemmin etu kuin haitta. Lähtöjärjestys saattaa olla petollinen siinä mielessä,
että olen parempi lähtemään pahimpien kilpailijoiden edestä kuin takaa.
Toisaalta uskon että tuunarille on pahempi lähteä edestä, joka taas neutralisoi yhtälöä

.
Maastoprofiilin sopii erinomaisesti ajotyyliini ja autolleni. Hienoa hiekkaa, pystysuoria, jylhää sivuttaisajoa, teknisiä käännöksiä.
Kaikista pahimpia on helpot kohdat, joilla tulee helposti turhia kämmejä.
Kaasunkäyttö on väliin ollut liian varovaista, mutta edellisen kisan viimeinen pätkä pakottaa nyt skarppaamaan siihen.
Ennen kilpailua varmuutta tuo tieto auton kunnosta. Tilastojen valossa Nightfall on 15 kisasta
ollut kerran seitsämäs ja muilla kerroilla kahden parhaan joukossa.
Kaiken pitäisi siis mennä riittävästi putkeen, eli toinen sija saavutetuksi

.
Sen verran on kuitenkin nöyryyttä tavotteiden suhteen, että eheä kisa riittää.
Jos sillä ei tule kauden voittoa, niin sitten sen on joku muu ansainnut

.
Tämä jääköön tällä erää tämän auton toisiksi viimeiseksi kilpailuksi.