Siitä asti kun ensimmäisen kerran näin putkirungon rc-autossa, olen saanut pakkohimon putkirunkoihin.
Olen halunnut foffariini selviä muutoksia suorituskyvyn parantamiseksi,
mutta myös omaperäisyyksiä ja persoonallisia muutoksia ulkonäöllisesti.
Mikä olisikaan hienompaa kuin saada 1/1 tyyppinen putkirunko omaan rc-foffariin

.
Aluksi tiedustelua itsetyöstön mahdollisuudesta, hitsiäkin meinasin hankkia, mutta koska alumiini on kinkkinen hitsata,
ei kannattanut itse ruveta hankkimaan välineitä putkirungon työstön vuoksi.
tuunari ehdotti yks päivä, että hänen luokseen voi mennä harjoittelemaan ja työstämään runkoa.
Pistin asian korvan taakse ja ajattelin soitella joku kerta. Sitten foffin osalta polttelu laantui hieman,
mutta iski uudelleen, kun tuunari pisti kuvia tekemästään putkirungosta.
Viimeneinen pisara putkirungottomuuden piinaa oli, kun näin Hot Shadowin rinteessä Finland Cup comp1:ssä.
Päätimme yksi lauantai ryhtyä rakennushommiin ja aloitimme työstämään runkoa, minä siis parin mielikuvan kanssa -
lähinnä 1/1 malliautojen: The Clownin, Insanen sekä legendaarisen Kislin auton -
halusin luoda visuaalisesti omannäköisen runkoni, jonka toteuttajan tuunari oli valmis olemaan.
Useita tunteja vierähti heittämällä ja runko saatiin hyvään vaiheeseen.
Seuraava työstökerta oli tänään. tuunari oli pari päivää sitten tehnyt jo joitain hitsauksia, leikkauksia ja sovituksia.
Muutaman tunnin työstön jälkeen runko oli valmis. Saumoista tuli kauttaaltaan upeita, eikä silmiini virheitä osunut (eikä ole vieläkään osunut).
Runko on kauttaaltaan tuettu teknisesti, ja autoon se kiinnitettiin etudiffinkuoreen, takaosan jousientukeen ja pohjaan.
Pääasiassa halusin kapean, "räjähtävän" lookin, joka olisi samalla mahdollisimman suoraviivainen, mahdollisimman iskevä

.
Mielestäni putkirunkoprojekti onnistui
täydellisesti ja sain ulkonäöltään juuri sellaisen putkirungon kuin halusin.
Tästä suuri kiitos putkirungon 100% tekijälle, tuunarille!Muutamia kuvia (innolla actionshoteja odotellessa):
.jpg)
Alaspäin viettävä "konepelti" --> ärhäkkyyden merkki (huomaa eturinkulan virheettömyys!)
.jpg)
Suoraviivaiset muodot näkyvät tästä.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)