Muutama ilta ennen Pohjan kisaa alettiin tutkimaan tätäkin, ja toteamaan Suonenjoen kisan vahinkojen laajuudet...
Lähes joka kisassa vaivannut etukardaani oli nyt antautunut lopullisesti ja hajonnut totaalisesti.
Ragnarök, maailmanlopun taistelu, oli mitä ilmeisimmin toteutunut myös keskidiffissä.
Diffin kuoret olivat takaulostulon ympäriltä kadonneet tyystin, ja rojut tulleet takalaakerin ja diffipukin välistä pihalle. Muovisilppu, rattaat ja 500k öljy olivat sulaneet helvetin tulessa yhdeksi kivikovaksi klöntiksi, ja rattaiden pelastamiseksi piti silpoa kuoret ympäriltä ja toholla poltella rattaista tatinat irti... huonolta näytti tämän auton osallistuminen Pohjan kisaan.
Kätköistä löytyi kuitenkin tähän joskus vahingossa Sandelssipäissä tilaamani diffin kuoret, alumiinen diffipukki, sekä elintenluovuttaja Losin takavetarista saataisiin pikku modauksella varmasti käypä etukardaani, eikun ruuvaamaan. Auto saatiinkiin kisaa edeltävänä iltana vielä parsittua kasaan, ja taistoon mukaan

Pieni sivuääni muistutti siitä, ettei kisasta välttämättä tulisi kovinkaan pitkä, saati loistokas, mutta tästä autosta nyt on aina kuulunut melko persoonallisia ääniä

Kuvista (joita tähänkin topickiin röyhkeästi lainasin

) kiitos Sarka Bros!


Hieman kankeasti alkoi, eikä nyt oikein lähtenyt...
Turhan usein tilanne on ollut tämä

Viimeisellä jaksolla antautui takadiffi ja se oli sitten melkolailla siinä...
Autoa takaisin varikolle kanniskellessa, tein päätöksen joka on pyörinyt jo hetken aikaa mielessä.
Auto joko puretaan takaisin osiin, synnytetään jotain muuta tai jos löytyy kiinnostusta, myydään eteenpäin tuollaisena
Varmasti tästä saisi jalostamalla todella kilpailukykyisen laitteen, sitä en epäile, itse en vain nyt jaksa

Onhan tätä tosiaan jo tovi mietitty, ja ajatusta jouduttanut myös se, että on tuo vaan sen verran erilainen ajaa kuin tuo toinen Unlini, niin se sekoittaa väkisinkin omaa ajamista.
Ehkä ei ollut vielä vain hybridi Unlin aika...