Termosta taas!
Tallissa tapahtuu & TR Customs "ylpeänä" esittää, DIY -räpellyksiä ja kuvasaasteita

Läpi viime kauden kyti ajatus uuden Unlin kyhäämisestä, eikä MadMatin kanssa koetut lukuisat vastoinkäymiset sitä ainakaan rauhoitelleet... Mutta mikä, mistä, miten ja miksi?! En ihan täysin ollut haudannut ajatusta jäykkä-akselisestakaan, yksi FoffCupin kisakokeilu KyöstiHagertilla pyöri mielessä... Potentiaalia, mutta kääntyvyyden kanssa saisi tehdä töitä...
Yksi asia oli ainakin varma! Kevyempi, ja siten toivonmukaan luotettavampikin kuin Mat!
Kevät aurinko kajasti rullaverhon raosta harrastehuoneen pöydälle, ja Kyösti Hagerttia alkoi kevättämään

:

Siitähän se ajatus sitten lähti! ... tai, jos ihan rehellisiä ollaan niin ajat sitten, mutta Axial ehti Yetillään ensin

Eli, Kyoshon Mad Force ja Losin 8truggy saisivat yhtyä ja kokea hullunkurisen reinkarnaation.
Siispä, tuumasta toimeen ja autot lihoiksi!
Losista etupää, hiilarilevystä pohjalevyn pätkä, Kyoshosta taka-akseli ja tuumaustauko:

Alalinkkien hahmottelua kera sovitusjortaanin:

Sitten pitäs vissiin tuohon väliinki jotain väkerrellä, jotain kevyttä mieluusti niinku kuskin ruokavalioki, eli eikun kauppareissulla rautaosaston kautta hieman tarvikkeita:

Eli, maailmalla jo vanha juttu mutta itelle uus tuttavuus, Technoweld.
... kuvan pikkutohoilla sytyteltiin hermosavut

Tässä jo hieman aloteltu tulevan putkirungon tekoa:

Eiku lisää putkee:

Paikotellen sai jo ihan nättiäkin saumaa:

Sitten työn alle taka ylälinkkien paikat:

Taka-aksilaan kiinnityspisteeksi värkkäilin tuollaisen "Shark talen", loveukset aksilan kuoriin ja vot!
Samalla käännettiin vanhat muoviset alalinkit 180 ja pätkästiin tieltä pois, näin saatiin samalla tuotua iskarin alapään kiinnitys renkaan etupuolelle:

Putkikopan muodot suoraan hatusta tempastu ja sävelletty menemään sitämukaa kun edistynyt, vaikutteita haettu kuitenkin hieman nuista MadRam -autoista.
Väliaikaiset linkit paikoillaan, ja auto ensimmäistä kertaa pyörillään, hmmm:

Tässä vaiheessa mennään nyt.
Sähköt mietinnässä... jos/kun paino saadaan jäämään kohtuulliseksi, vois koittaa pärjätä jopa 3S.
Parit combot on hyllyssä kokeiluun menossa, jahka sinne saakka päästään. Saumat siistiksi, väriä, paneelia...
Muuten melko selkee, becciä ja ohjaukseen Savöxia, renkaina tod. näk. nuo Slingshotit, toimivat Kyöstin alla Säkylän hiekassa minusta ihan fine. WB asettunee kokolailla 460mm...
Loppuun vielä pari fiilistelykuvaa autosta:
[/URL[URL=http://s216.photobucket.com/user/pug2ne/media/RC-touhuja/DSC_0338_zps3nkysxez.jpg.html]
To be continued!
