
Tuollainenhan siitä syntyi..
Koppa kyllä tarvi tukea hieman kun sitä leikkeli astetta rankemmalla kädellä.. Mutta millistä polyeteeniä löytyi vielä nurkasta. Siitä koko kyljen mittaiset/muotoiset palat sekä "takakontin" pala liimaten kiinni. Onhan tuo melko rasvaista muovia mutta työhuoneen nurkasta löytyy Simsonin liimamassaa cleanereineen/primereineen niin uskoisin että ainakin hetken pysyy...
Kangasalalalla tosiaan pääsi ekaa kertaa tositoimiin hiekkaa pöllyttämään ja hankala sitä hymyä oli pidätellä



Auto on tosi miellyttävä ajaa omaan hanskaan. Toki pikku säätöjä vielä kokeilee ja ihan ekaksi ohjausservo vaihtoon, tuo rtr- ei vaan jaksa.. ja pari kertaa koitti joku kivi todnäk tehdä pesää linkistön väliin kun oikealle oli ajoittain kääntösäde toistakymmentä metriä. Joten ccbec kehiin ja hyllystä valkkaamaan seuraavaa servoa.
Voimoo tuntui olevan myös ihan kivasti, rtr-sähöt loistivat kyllä sen suhteen. Toki pelkkää ylistystä ei nopari saa vaan se joutunee vilttiketjuun varalle.. Tuo kaasu-jarru-pakki on rinteessä vaan tod.. no kyllä te tiedätte. 100% varmuudella ainakin yksi pätkä katkesi tuohon ominaisuuteen (olisko ollu 2. tai 3.)
Pöydällä odottaa


Samaten tuos löytyi RC10 puolelta käytetty TeamC patterikasi buggy varaosien luovuttajaksi sopivasti.. Diffejä/koteloita, tukivarsien kiinnikkeitä hubeja ohjausromuja linkkejä tms.
Ja taisi kiinanmaaltakin löytyä aleosia tähän, siitä lisää kunhan romut kotiutuu

Joten pakko se on todeta että se mopon keula alkaa aika äkkiä kevenemään
