Lightweight I suoritti kisansa tavoitteiden mukaisesti, muttei täydellisesti.
Hieman photoo myös tähän alkuun, kun näitä nyt kerran on ja laadultaan A!












Nopeusjaksoa TAKAVETOSENA, ""hieman rajumminlailla erilainen ajettava...." SILTI MAALIIN!Jaksopisteet:290 -320 - 330 - 150 - 350 - 350
Omia ajovirheitä:* 1 jaksolla loppupystyssä hieman huono linja, poweria riittäs, mut huonolla linjalla sihtaus sivuun "T70"
* 4 jaksollta (nopeus), ennen jaksoa kiristin myös tästä renkaat, että kardaanit. Etukardaanin kiinnityskuuskolo
oli "oudosti" mallia lyhyt ja kiristin sen itse akselin spurrin pinjonin läpimenoon eli koko etukartaani ei ollut
lainkaan edestä kiinni ja tästä syystä 2WD ominaisuus. Miksi kartaani sitten pysyi paikallaan ja ajaminen oli
mahdollista johtui siitä, että etukartaani lyhennetty tosi jäykkä, eikä pudonnut pois, mekaanikon piikkiin "T150"
Poimintoja auton käyttäytymisestä:* Toimii kuten ennenkin, virheet kuskissa, auto pelaa ihanteellisesti!
Tulevia parannuksia/muutoksia:* Ei muutoksia, kuski tsekkaa virheensä pari kertaa ja oppii niistä, niin podiumilla ei juhlita enää tumminta väriä
Yhteenveto:Rehellisesti sanottua en nopeusjakson jälkeen todellakaan uskonut, että tämä enää podiumista taistelee, mutta niin se
150p suoritus takavetosena nopeudella riitti ja 3-sijakin napsahti. Ihan omaan piikkiin menee tuo kuuskolon kiristys,
mutta näistä oppii taas sen kantapään kautta! Jossitteluilla olisi tarjolla ollut taisto jopa voitosta ihan 10p säteellä,
joten LW I ja LW II kyllä on nyt tasavertasia, jota osin pelkäsin, että odotin!
Kehitys on ollut todella huimaa ja jatkossakin saa AJAA, jotta LW I voi voittaa LW II version. Puhumattakaan, että nyt
kun nämä kaksi ovat ns. "jäädytetty" ja kahta uusinta kehitetään, niin kohta alkaa olla aika meininkiä! Hyvä vain, tästä
tulee loistava foff cup ja minulle enemmän kuin vaikea päätös millä FINCUPIIN! Sen tiedän, että se auto ei Hades ole!
Videota pääsiäisenä!