
Niinhän siinä sitten kävi, että toisen loppu on toisen alku ja Dragonladynä tunnettu upea kilpuri
löysi uuden kodin. Samaa nimeä ei saisi käyttää, enkä aikonutkaan, mutta Lady-otteen halusin
silti säilyttää upealla ja suorituskykyisellä autolla. Täten välivuotta/sia viettänyt Ms. Orjatar
otti ohjat käsiinsä ja lopputuloksena on Orjatar II!
Hieman maalailua, joskin vielä tulee muutoksia, kun "plän A" meni keturalleen. Teema on Orjatarta
ja on hyvin todennäköistä, että se jatkaa yhä villiä ja vapaata näkymistään, joten kannattaa
muistaa, kun topikkia avaa, että se on ORJATAR...

Tänään kalibroin sähköt omalle mankalle ja otin nokan kohti kangasalan kasoja, vesisateesta huolimatta
tunne oli se, että ajamaan PITÄÄ PÄÄSTÄ! Onneksi paikanpäällä vain pientä tihkua, joten hyvin pääsi
koklaamaan miltä uusi auto tuntuu. Pakki/kaasu oli alkuun väärinpäin, mutta motinjohdot ja fiksit, niin
johan tuli kaasulle powerii

Täytyy sanoa, että tuo ezrunin 150A ja 2000kv mosa tuntu 4S tosi hyvältä.
Se on erilainen mitä castle, mutta omaan käteen sopi heti castlee paremmin. Nythän tilanne on se, ettei
ole ainuttakaan castlen noparia/mosaa foffikäytössä ja se kielii jotain omista mieltymyksistä.
Pienen tovin ajelin ja pistin kameeranki kuvaamaan sählinkiä sateessa, joten tässä uunituoreena!
Orjatar II - Second Be Cumming...http://www.youtube.com/watch?v=4rZTnKOn-PE&feature=youtu.beSeuraavana viikonloppuna Orjatar II onkin jo "Puuhissa", kun Foff Cup suuntaa kankaanpäähän sekä säkylään.
Tuplakisaviikonloppu, jossa tarkotus ottaa hyvät startit uudella autolla! Koeajossa jo tuntu hyvältä, joten
eiköhän oteta debyytti, joka on sijoituksensa arvoinen

+ Sponsori RC-Navetta tukee tätäkin laitetta jatkossa eli sekä SC, että UNLI on HN ja varaosapalvelu pelaa
kiitettävääkin paremmin! Ei tarvitse jatkossa huolehtia erään toisen auton osien saannista, kun tämä homma
toimii paremmin kuin uskoisikaan.
Tällä kohti tulevaa!