Jahas, auto saatu kasaan!

Maavara korkeimmillaan ko. renkailla 60mm ja joustaessa (pohjassa) 55mm.
Joustot renkailla hyvät, ei jää siitä kiinni..

Peräpää lukittiin kevyemmällä tavalla vs. vakio. Näin ollen ei ole turhaa akselikuoren
suojamuovia "pulkkana" alla.

Kääntyvyys vakiona voittaa ax10 sata-nolla. Silti petrattavaa on..

Millin-pari saa hiottua knucklea, jolloin se kääntyy ääriasentoonsa.
Se on sitten toinen juttu, kääntyykö ns. "universal" vetari enää sinne, naksumatta..

Sähköt painottuvat täysin eteen, pl. kevyt nopari.

Akkupolitiikassa päädyin tähän. Compohan on sama mikä Hadesbearissa oli ja Hadesilla ajoin
450mAh akulla. Siinä ongelmana kuitenkin oli se, että loppupystyssä ei ollut ruutia riittävästi.
Tässä EuroRc:n Gens Ace 3S 1000mAh 25/50C akussa on todennetusti potkua riittämiin!
Auto kuvissa olevilla kilkkeillä kisapainossa 1861g.
Kepposammalla akulla voisi grammoja säästää, mutta tuo kelpaa itselle varsin hyvin.
Katsotaan, jos joskus innostus keventämään. Sitä ennen on todettava voimansiirron
ja etenkin akselien kestävyys.
Sisäkääntö-kaasutuksessa nättiä toimintaa, nyt ootellaan plussakelejä, että pääsee koejamaan.
Tulipa niitä tai ei, ennen The Winter Foffia on kokeiltava, vaikka sitten pakkasella, koska se testi
tulee määräämään omalta osalta sen, millä autolla lähden kautta aloittamaan.