Huh mikä päivä, lähes työpäivä - mutta nautittava rc-läheinen!
11.30 alotin rakentaa Wendyetten uutta stylee ja kasiin asti tein -ruokatauko ja formuloitte aika-ajo.
Aikaa meni ja itseasiassa auton toimivaksi saamiseen ei mennyt kuin parisen tuntia, mutta scaleiluun
sitten x4...

no, tulos kyllä lämmittää mieltä ja auto erottuu joukosta, kenties tämän hetken jopa
scaleimpana modified luokan foffarina, vai huijaanko? Katsotaan...
Ps ja niin.. oishan aikaa säästänyt, ellei olis ottanut kuvia, mutta kuvat rikastuttaa ihan saamaristi
auton blogia, kuten aikoinaan mangustissa nuorempana tein. Niitä on tosi mahtava kattoa ja muistella
aikoja menneheitä, josko tästä saisi samoja hyviä fiiliksiä sitten vuosien kuluttua.
Kuvia on, joten aloitetaan päivä!

Palapeli palasina odottomassa kokoojaansa: uudet iskarit, uusi combo, sähköt, akku yms yms..

Lieneekö kuski-maskotti "sokeritar" ollut bailando bailando bailaamassa


Perusteellinen purku ja tutkitaan!

Iskarit alhaalta kiinnitetty ja matalat ovat, hyvältä vaikuttaa, eikä ykskään vielä vuoda.

Uuden combon (sama kun Hadesbearissa) setupit kopsattiin suoraan hadesista.

Kapula on kätevä, mutta myös henkevää radio-noparikeskustelua täytyy käydä,
jotta saa pakin tehokkuuden 100% - tehtaan 25% sijaan. Sitä kun ei kapulasta voi tehdä.


Moottorinjohtojen ulostulo aiheutti hetkellisen paniikin, joka "porattiin" pois


Iskarit kokonaan kiinni ja välitilanne -kuvaa...

Max joustot.

Toiveena oli saada kaikki sähköt konepellin alle ja kiitos tämän combon johtojen
se oli mahdollista, mutta mitenkäs nämä piilottais?

Tässä välissä liimailin sand pawit vanteille, ettei vaan unohu ja kisassa huomaa, että kele!
RF:n liimalla => eli ei tarvi enää koskaan yrittääkään irrottaa ehjänä vanteilta

Tässä välissä syötiin ja katsottiin formuloitten aika-ajot. Sitten jatkettiin paneelin kanssa
ja ne osoittautuivat ikäviksi, aikaa meni, kuvia ei välivaiheista tullut, mutta tuntien taaperrus
tuotti sitten jotain näkyvää ennen puiden hakkuuta...

Tattadaa, voela! Wendyetty 2.0 valmis! Arjen harmaus - mutta scale sellainen. Lisäksi jokainen
wreitin omistava voi ihmetellä mitä peräpäälle on tapahtunut? KYL, sitä on lyhennetty 4cm


Hieman yläviistosta..



Sokeritar asettuu uudistettuu ajokkiinsa hiukset siistittynä


Kartturinpenkillä olevat moottorinjohdot peitetty harmaalla "kankaalla" = teipillä, hyttiin sopivasti!

4cm lyhennetty perä on juuri taka-akselin keskikohtaan loppuva ja erilainen! Idea by: Zarizi Tech

Hytin sisus: epäscale toinen vaihdekeppiviritys pois ja takaseinäkin tuli, sekin idea by: Zarizi Tech

Takaseinä tekee mukavan rajauksen autoon.

Style style...

Takaiskarit kulmineen OK.

Kurkkaus konepellin alle! Sieltähän kaikki löytyy, ei toki siististi, vaan kasana


Nopari - vastari - akku. (häiriöepäuskoset: ei häiriöi)

Sokeritar poseeraa uudistetun autonsa kera.

Tuima katse kohti huomista, omistautuneena tiimiydelle


Hytti pimenee, verhot lasketaan ja paja kuittaa, huomenna on aika kilpailla!
MUT MUT MUT.... Entä se kisapaino?


??


Paino.. se kiinnostaa aina kaikkia, varsinkin kun on hytit ja maskotit, no ellet kuvasta näe, niin 2275g

...josta kaunis maskotti vie arvokkaita rammoja, mutta kauneus voittaa painon
Thats It!Komee tuli omasta mielestä, zariziki katteli ivallisesti et ohan se autonnäkönen

Testit pihassa ja nurminousus ajettu -> hienoo hienoo. Kaikki pelaa hyvin ja muuten akku vaihtu 1300mAh akusta
hadesin 450mAh akkuun, semmonen 90g säästö

ja sama combo, suht kevyt, testit ajoin akulla, KELPAA! Huomenna
koklaan tässä tota hurjaa 3S 250mAh 20C akkua... Myös ZT kiinnostu noista eurorc:n akuista 3S 450mAh 25C, joten
huomenna myös darra cuda koklaa sellasta.
Kirjotellaan lisää huomenna, kun kisat ajettu, nyt siipiä naamariin!