"Taiston tuokinasta, hiekan pöllystä se valettiin, veliveljein kanssa kaupat solmittiin,
ei aikaakaan kun kävi niin, että HBG sai modi ajokin. On aika uusi, on Kalmatar suuri"Lauantaina "legendaarisesti" Ruutanan Foffroad Teamin 8-vuotispäivänä ajatusleikki alkoi,
kun sain kunnian kokeilla arvon Pelkopopovickyä. Ajotuntuma oli hyvä, vaikka itseasiassa
oikeasti ensimmäistä kertaa autoa koitin ja etuvälityksen poikkeavuus tuntui alkuun todella
agressiiviselta, mutta samalla tutulta temmolta verraten Hadesbearin poikkeavuuteen..
Tästä alkoikin kyhäelmä, kun Zarizi Tech puhui jo kisoissa auton myymisestä ja kaikille avoimesti
kaupattiin, mutta tänä aamuna se sitten selvisi ja auto siirtyi viereisestä hyllystä toiseen ja hetimmiten
V Productions laparenkaiden alaisuuteen!

Paljon on kuitenkin laitettavaa lähinnä rengaspolitiikan suhteen,
mutta pääpiirtein auto on setupissa, jota en lähde ainakaan heti muuttamaan.
Selvennykseksi: Kalmatar on oman tiimini (Parons News Company = "ala" RFOT)
kakkosauto ja sitä ei tulla
näkemään Rc Foff Finland Cupissa, ellei Hadesbear ole ajottomassa kunnossa. Siihenkin vaaditaan hieman, sillä pakista
löytyy vara-akselit, loota ja muuta mukavaa, joten hätää ei ole, mutta puulaakeissa ja muissa mätöissä tämä kilpuri
tullaan ehdottomasti näkemään ja sillä pyrin kehittämään tiettyjä piilossa pysyviä ideoita.
Parit picturet:
Pääasiassa omistajalta toiselle siirtynyt paketti.

Kori tulee kokemaan väritysmuutosta, sillä raitaisuus on tiimini jaosten välinen yhtenäisyys.

Kaasukäyrää ja asetuksia säädellään koneelta käsin.

Ensiotos ja alla V Productionssin Pnesh F01, joilla 13 voittoa alla!

Leveä, korkea, akselimaavaraa, mutta kakkosautoa on hyvä kehitellä!

Sisus on simple the best.

Servon viereen mahtus akku, mutta castlen combo tahtoo tehoo..

Maavaraa löytyy, mutta kenties jo liiaksi Pnessien ylivertaisuuden vuoksi?
Tänään iskin acomssin radiot pirssiin ja kokeilin pihassa. Lämmöt nousee liikaa, mutta ongelmana onkin välitys,
kun etuakselissa hitusen nopeammin pyörivää välitystä ja pinjonina siksi about 24 hampainen pinjukka, sillä
tietojen mukaan liian pienellä kaivaa etupää itsensä kiinni, MUTTA V Productions rengassarja ei kaiva, joten
pinjukka saa tuta huulille ja vaihtuu! Muuten oli uskomattoman vaivatonta ajaa pihassakin pari nurtsipystysuoraa,
kun maavaraa on niin paljon, että pystiksen voi ajaa pintakaasutellen

En kuitenkaan oleta, että auto olisi itselleni hyvässä iskussa, mutta kun Hadesbear on jo iskussa, niin pitäähän
sitä olla värkki jota saa parannella ja opetella ja joka on vara-autona tarpeen vaatiessa. Tavallaan ironista, kun
entinen Punakotka (Red Eagle) siirtyi multa ZT:lle ja nyt modissa tulee entinen Pelkopopovicky omaan talliin. Nimi
muuteen on oman tiimin (PNC) alaisuuden pakotettu versio, koska ajatan kahta RFOT "alatiimiä", joista toinen on
PNC ja toinen HBG ja jälkimmäiselle auto omistettiin, joten Tar-linjajatkos siitä syystä. Toiset voi nauraa, mutta
mulle se ja sama, en aja tätä nimien takia, vaan paljon suuremman älyttömyyden ja ideologian, sitä enempää
avaamatta, mutta kaksi autoa modiin ja nautitaan!
Debyyttikisa luvassa vappusunnuntaina, kun RC FOFF täyttää 6 vuotta!