Vihdoin koneen äärellä, pihatalkoot tehty, saunat saunottu ja ansaittu saunakalja jatkaa kulkuaan

Hieno kisapäivä tänään! Keli suosi kuin morsian, mutta joku suurempi voima rikkoi, murjoi ja manasi autoja,
joskaan onneksi eivät kaikki hajonneet ajokelvottomiksi. Radat tarjosivat loistavia haasteista, mielestäni
taso oli paikkapaikoin haastavampaa kuin itse finland cupissa, hyvä niin, treeni kannattaa! Tauolla paistui
nakit ja pyörykät (toisten tehdessä "gurmee" kanapihvejä)
Omalla kohtaa ajot suju loppupeleissä hyvin fiiliksin. SC11 luokassa Routaneito ei vaan toiminut, uudet pinjonit
ovat liian pieniä ja vanhan laittaessa paikalle meni spurri, joka oli jo uusien liian pienten takia silentynyt. Päiväni
kuitenkin pelasti mikko, joka antoi ajaa Stupid Flanderssilla ja huh huh, kuinka hyvältä se tuntui! Aivan mahtava
ajaa ja pisteet modiradoilla modia paremmat, joten täytyy todella harkita, jos samanmoisen joskus hankkisi...
Modissa oli tuhonainekset, kun 2 jaksolla etukardaani irtosi ja pisteitä kertyi 130, muutaman kärkinimen ottaessa
liki 300p. Se tuskastutti, mutta taistelumielin lähdin jatkamaan ja niukasti, toistan niukasti tuli 60p erolla voitto,
ennen loistavasti ajanutta mikkoa. Totean myös, että tonin auto on upeessa iskussa, 2 ja 3 sijat samalle autolle
ja olen 120% varma, että auto iskee kyntensä jo tällä kaudella palkintopallille itse finland cupissa, kumarrus teille!
Unlissa ajot lähti jopa liian hyvin "ollakseen totta" liikkeelle. 3/6 jakson jälkeen jopa johdossa, mutta lopussa palattiin
maanpinnalle, muttei mitenkään huonoin fiiliksin. 3-sija, heti Bullitin jälkeen ei ollut huono. Muutama omamoka, mutta
päällisin puolin olen erittäin tyytyväinen ja hyvä show saatiin taas aikaiseksi.
Onnittelut SC11 luokan voittajalle niemikolle sekä Unlimited EP luokan voittajalle Askolle + GP voitosta. Hyvät kisat,
hienot järkkäilyt mäntän miehiltä, radat loistavia ja fiilis kohdallaan, asennetta oli upeesti oli ilo ajaa siveys cuppia!
Nyt kameran tiedostot purkuun ja heittelen fiiliskuvia tänne ja koitan saada videookin kaikista jollain tapaa koostettua,
tosin ZT jo lupaili tekevänsä omiaan, joten eiköhän saada jotakin ulos.
Kiitos kaikille, itsellä oli erittäin mukava päivä!