Historiaa:Kuvia:
Tämmöinen autonrääpäle pitäisi mulle saapuaSijoitukset:2011:Foff Cup GP 1, Kangasala:
2Foff Cup GP 2, Kangasala:
4Vettel Cup GP 2, Kangasala:
2Vettel Cup GP 4, Säkylä:
22010:RC Formula Offroad World Championships, Kangasala:
2Rc-Foff Finland Cup GP 2, Kangasala:
2Rc-Foff Finland Cup GP 3, Mänttä:
1Rc-Foff Finland Cup GP 4, Säkylä:
3Foff Cup GP 3, Kangasala:
1Foff Cup GP 4, Kangasala:
1Foff Cup GP 5, Kangasala:
3Foff Cup GP 6, Köyliö:
4Dark Crusher Cup GP 7, Säkylä:
1Dark Crusher Cup GP 8, Kangasala Hillstage:
1Dark Crusher Cup GP 9, Säkylä:
1Dark Crusher Cup GP 10, Kankaanpää:
1Dark Crusher Cup GP 11, Äetsä:
1Dark Crusher Cup GP 12, Tampella:
2Button Cup GP 3, Kangasala:
1Button Cup GP 4, Kangasala:
1Button Cup GP 5, Kangasala:
1Button Cup GP 6, Säkylä:
2RC Formula Offroad Näytöskilpailu 1, Skien, Norja:
3Kausien tuloksissa:Dark Crusher Cup 2010:
1Foff Cup 2010:
1RC Formula Offroad World Championships 2010:
2Button Cup 2010:
1Kisoja takana:23
Ykkössijoituksia: 11
Kakkossijoituksia: 7
Kolmossijoituksia: 3
Nelossijoituksia: 2
Entiset nimitykset:2008: BumbleBee
2009: HocusPocus
Uran paras saavutus:Finland Cup-kilpailun voitto.
Technical data:Auto/runko: HB Lightning Stadium Pro
Voimansiirto: Keskidiffi
Säädin: Mamba Monster Max
Servo: BlueBird BMS-622
Mylly: Kiina 1800kv XL
Renkaat: Panther Paddle
Akku: 5000mAh 5S/30C
Ohjain: Acoms Technisport 2,4Ghz
Kori: VW1 v.2
Maskotti: Jerry Carter
Kilpailijanumero: #1
24.4.10Tänään kävin hakemassa auton konepajalta. Testiä otin pihalla ja sain säätimenkin säädettyä. Huomenna Foff Cuppiin testailemaan menoa. Kori on vielä kesken, mutta valmistuu FinCuppiin.
3.5.10Asterix on toiminut puulaakikisoissa komeasti, lukuunottamatta TowerPron pientä elehdintää. Servo jumittaa välillä paikoilleen kokonaan eikä palauta. Joka tapauksessa muuten on toiminut mahtavasti ja lauantain kisaan lähdetäänkin sotakirveet heiluen. Tavoitteena sijoitus kahden joukossa.
25.6.10Tää auto on kyllä toiminut kuin unelma. Joka tuloksissakin näkyy selkeästi. Sunnuntaina taas tiukkaa mättöä luvassa Säkylässä. Vähän reeniä tulevaa varten. Mitään suurempia muutoksia ei ole tulossa, koska auto toimii. Näillä mennään kohti Säkylän Fin Cupia.
4.8.10Ja oli keskiviikko aikaa laittaa EP kilpuri kuntoon. No niin tehtiin. Akut ladattu, uusi knuckle vaihdettu, diffit tarkastettu, uusi moottori vaihdettu, liittimet kolvattu ja pölyt pyyhitty päältä. Näillä eväin on hyvä lähteä katsomaan MM-kisoihin, että minne rahkeet riittävät. Tavoite sija kolmen joukossa
23.8.10Vähän huolia perän kardaanikupin kanssa, mutta eiköhän asia saada kuntoon. Juuri ostettu toinen MMM, että saa tämän kanssa ajoon. Kiva se olis nääs tälläkin ajella..
14.9.10Asterix oli Mänttässä lampaan ajamana. Ihan hyvin meni siihen nähden, että kuski ajoi vasta toista kisaansa EP autolla. Kuitenkin omiin käsiin palaa jälleen tulevana viikonloppuna Norjassa, jossa lähdetää ehdottomasti voittoa hakemaan. Kova kamppailu siis tiedossa, kun vastassa on Red Eagle, sekä Orjatar. Tätä autoa ajaa Norjassa myös australialainen Steven Arnold, joka on ensi kertaa myöskin EP auton puikoissa. Jännä nähdä miten äijän käy
21.9.10Norjassa lyötiin kattoon "For Sale 6500 NOK". No se kannatti. Mutta Norjaan se ei lähtenyt vaan Suomeen, joka vakuuttui haluvansa sen kun näyttelin vähän autoa. Kova vehje on edelleen ja toivotaan, että saamme auton rinteeseen vielä nykyomistajankin kanssa. Kiittää ja kuittaa.
6.12.10Ensi kaudelle saa Asterix uuden värityksen, mutta muuten aikas lailla samalla setupilla matkaan. Vielä on auki, että kummalla autolla ajan kauden avauksessa Säkylässä.
17.4.10Tänään kisojen jälkeen tein päätöseni, että itse en tule tällä autolla enää kisailemaan. Ratissa nähdään vuoroittain lammas ja wild west.
19.4.10Äkkiä se päätös tuli tehtyä, ja auto sai vaihtaa omistajaansa tänään. Uusi omistaja löytyi Riihimäeltä ja puhuttiin josko Kangasalla elokuussa nähtäisiin rinteessäkin. Onne kuitenkin uudelle omistajalle!