Jaahas, taas ollaan koneella, ajoja takana ja juttuakin jonkin verran, mutta vastataan ensin pariin viestiin.
Niemma: jos vika ei ole välitysten, niin mikä sitten mättää? Moottorista olen mitannut arvot eikä ongelmaa sen suhteen ole.
Myös mamban asetukset on käyty läpi, eikä apuja ole sieltä saatu. Samaten tuo kaasun säätäminen herkäksi on kokeiltu kikka,
mutta siitäkään ei apuja saatu. Paremminhan tuon vian saa selville, kun hobbylinnan pinjonisetti saapuu, havialan konepajalta
ei löytynyt 0,6m pinjoneita, joten pienemmällä pinjonilla kokeilu menee sitten 14.4 saakka. Ellei 14 pinjonillakaan starttaa paremmin,
niin sitten on pakko olla moottorissa vikaa.
Penguin: ei sun mun takia tarvi motorhomee mukaan ottaa, kyllä toi mamba mulle kelpaa
Ite oon ostanu kolme 10€ kolvia juuri
tuolta biltemasta ja kalliimpikin paketti tossa on, mutta ei toimi, ei millään. Pysyttelen itse mieluummin tossa illulla piirtämisessä ja
jätän kolvausroolin sellaiselle, joka homman osaa, kaikkea ei voi haltsata, itsellä se on kolvaus. Muutenkin kolvaa vain pakon edessä,
muuten vedetään omat liitokset, mutta myönnettävä on, että tossa mambassa on makeaa liikaa
Nyt sitten itse asiaan, eli otin Routaneidon mukaan montulle, kun ajettiin räikköscupin viimenen kisa ja kisan jälkeen kokeilin tätä
neitosta ihan omilla sc-renkaillaan montulla. Lähteminen on todella kankeaa ja sen huomaa videoltakin, mutta muuten menee ihan
kivasti, ei siinä mitään. En lähtenyt laparenkailla kokeilemaan, kun sen tietää jo ettei lähde minnekään tuolla välityksellä, mutta dubain
jälkeen kun pääsee 14 pinjonia asentaa nykyisen 19 tilalle, niin toivotaan, että saadaan auto lähtemään tasaiselta ilman "mäkilähtöä"
Ellei saada on moottorinvaihdoksen aika, mutta sitten vaarantuu myös osallistuminen kauden ensimmäiseen kilpailuun.
Kävi miten kävi, tästä kerrasta jäi paremmat fiilikset ja on intoa jatkaakin. Spurri tais mennä sileeksi, mutten jatkanut lopussa ajoa,
kun "ääni" kuului ja kotosalla juuri putsailin tuon spurrin, näyttää siltä, että vois kestää vielä ajoa. Auton heitin kura-altaaseen ja
pesin kokonaan vedellä, että päästään kiiltävänä sunnuntain miitingiin ja haastamaan sliden "caaos". Spurriin palatakseni uskon sen
kestävän foffia, jos ajaa tarkasti ja jokaisen foffiradan jälkeen putsailee paikat. Tuossa ajossa se hajosi bashaamiseen, kun kynsin
maata kuin kultaa. Ellei spurri pelitä, niin puran auton ja kattelen saako siihen jotain viritelmää, mutta tarkotus ois tuolla tulla vielä
sunnuntain ajoihin ja kauden alkuun sitten keksitään uusia epäpyhyyksiä...
Tässä vielä videoo tältä päivää:Routaneito - Unholy Action