Kirjoittaja Aihe: Emperor - TT Ek4 S2 BL  (Luettu 10268 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Emperor - TT Ek4 S2 BL
« Vastaus #20 : 04 Toukokuu, 2008, 02:08:35 »
Sain jumiutuneen ruuvin irti. Hakkasin siihen loven ja väänsin talttapää ruuvarilla auki.
Diffinrattaat ainakin vahvaa tekoa, kun ei näkynyt mitään jälkiä, vaikka rattaat otti lovea taotessa pari kunnon iskua ruuvipenkkiin.

50k öljy jäykempää kuin viime kaudella HB:ssa. Ei ole lähelläkään lukkoa, mutta 10 kertaa viime öljyjä paremmat.


Rasvat pois rattaista.


Mikäs tässä kuivatellessa.


Kuvat olis voinu olla pienempää skaalaa, mutten jaksanu ruveta nyt yöllä semmoseen säätämiseen.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Emperor - TT Ek4 S2 BL
« Vastaus #21 : 04 Toukokuu, 2008, 21:02:07 »
Liimalukitut diffit.


Tein tämän samalla kun liimat oli esillä. Suosittelen jokaiselle mamba maxin omistajalle samaa.


Kunnon mälli vaseliinia liukasteeks, näillä pärjää 8).


Diffi sijoteltu keskelle siten että moottori jää etuosaan.


Kokeilin autoa tänään pienellä hiekkakasalla.
Lukitut diffit ja jäykkä keskidiffi toi suuren eron edelliseen.

Silti ongelmia on vielä painon ja jousituksen kanssa. Ellei kaasu ole pohjassa auto jää kaivamaan heti paikalleen.
Pinjonikin ottaa järkyttävästi kulumaa. Seuraava hankinta onkin kestävämpi pinjoni.

Seuraava muokkaus itse autoon on twin forcen moottoripukin puolikas, koska nykynen moottoripukki siirtyy Nightfalliin.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Emperor - TT Ek4 S2 BL
« Vastaus #22 : 06 Toukokuu, 2008, 22:51:29 »
Kiinatilaus saapui viikossa!


Olin erittäin positiivisesti yllättynyt auton kokonaisuudesta. Kokeilin pikkukasoilla ja verrattuna Feigaon 8xl moottoriin, tää moottori pisti selkeesti paremmaks.
Koska renkaat on huomattavasti vakiorenkaita pienemmät, 15pinjoni toimi moitteettomasti eikä pätkimistä ilmennyt. Kestikin paremmin kuin 11 pinjoni.
Lipon kanssa paino pysyy siedettävänä, jonka vuoksi elättelen toiveita jopa auton modiksi säästämisestä.

Torstaina olis tarkotus testata joko Tampellassa tai Kangasalla. Sitä ennen pitäis saada Nightfall ajokuntoon ja tähän autoon moottoripukki.

Eka kilpailu todennäkösesti ajetaan nimheilla, mutta jos torstain testit osoittavat, että auto on selkeesti odotusteni yläpuolella,
voi olla että ajan viime kauden tapaan unlimitedissa nimheilla.

En malttanut olla kokeilematta uutta moottoria.
Ei muuta kun motti kiinni, 15t pinjoni paikalle, 7,4v lipo perään ja menoks.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Emperor - TT Ek4 S2 BL
« Vastaus #23 : 15 Toukokuu, 2008, 20:34:43 »
Kilpailussa auto toimi loistavasti 18t pinjonilla ja 7.4v lipolla. Pätkimistä ei ollut.

Moitteet tulee ainoastaan painosta. Tällä painolla se ei pärjää upottavalla hiekalla, märästä hiekasta en tiedä.
Näillä näkymin auto jää fiilistelyautoks. Oli kuitenkin kiva projekti muuten =)

"Emperor the black messenger."
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Zarizi Tech

  • RFOT
  • Moderator
  • ******
  • Viestejä: 3524
  • RFOT
Vs: Emperor - TT Ek4 S2 BL
« Vastaus #24 : 15 Toukokuu, 2008, 20:37:35 »
Täytyy myöntää, että hyvin onnistunut projekti joka tapauksessa ja auto on vielä suhteellisen scalemainenkin!
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCCA
RC4WD ~ Moreno Creation's

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Emperor - TT Ek4 S2 BL
« Vastaus #25 : 15 Toukokuu, 2008, 22:02:59 »
En taida viittiä ottaa sitä tuleviin kisoihin, ellei alusta ole märkä.
Tulee vaan lisää säädettävää ja vie kisoissa ns. turhaa aikaa,
jos suoritukset jää metrin pitusiks :).
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

-foff-

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 88
Vs: Emperor - TT Ek4 S2 BL
« Vastaus #26 : 15 Toukokuu, 2008, 22:09:17 »
Mukaan vaan, pientä säätöö ja taisteleen...ei noita autoja kuitenkaan liikaa oo ja onhan se hieno nähdä eritasoisia suorituksia...
(ps. jospa ees joku jäis mun taakse kun ite ajan HellCrawleria) nimimerkki "kädetön kuski"... ;D

Zarizi Tech

  • RFOT
  • Moderator
  • ******
  • Viestejä: 3524
  • RFOT
Vs: Emperor - TT Ek4 S2 BL
« Vastaus #27 : 15 Toukokuu, 2008, 22:19:55 »
Joo joo mukaan vaan! Ei niitä tosiaan vielä liikaa ole.
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCCA
RC4WD ~ Moreno Creation's

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Emperor - TT Ek4 S2 BL
« Vastaus #28 : 15 Toukokuu, 2008, 23:02:48 »
Tulee vaan lisää säädettävää ja vie kisoissa ns. turhaa aikaa

Tarkotin tolla et akkuja pitäis vaihtaa. Nimheilla painoa on autossa ihan liikaa,
enkä taas NF aja nimheilla. Toisaalta on mahdollista ajaa molemmissa yhellä lipolla.

Viime kisassa NF pärjäs 9kennon nimhilla (vastaa n. 7.4v lipoa kokemukseni mukaan) ekat kolme rataa,
ekat ja ainoat 350p suoritukset. Lipoilla taas meni vitosrata ihan överiks, kun tehoa oli liian paljon.
Nyt pidennyksen ja uuden painavamman? rungon jälkeen voi olla 1 lipo siinä ja siinä.
Mitään pystysuoria sillä ei korkattas, mut pysyispä ainakin lukot ja muut osat kunnossa sekä paranis hallittavuus.

Eihän se pitäs RRCCFO:lle olla yllätys, että axial lähtee tilaukseen jossain vaiheessa kesää - syksyä.
Se sitten hustlerin rungolle, niin pitäs jonkinlainen foffari saada.

Meni aika lailla OT puolelle, mutta tota ei voinu sanoa/miettiä kahdella sanalla.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Emperor - TT Ek4 S2 BL
« Vastaus #29 : 19 Toukokuu, 2008, 16:41:17 »
Lauantai ehtoolla irrotin kokonaan toisen perän autosta. Ajattelin että tekis kevyeen runkoon 4link systeemillä uuden auton.
Ei tuu onnistuu noilla perämurikoilla. Painaa aivan liikaa.

Tämä projekti jää nyt kokonaan tähän.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson