Loppui testailu alkuunsa viimeyönä kahden jälkeen kun huomasin, että yhden hexin lukitustappi
oli tiessään. Tänään sain hankittua uusia ja opin taas tästäkin autosta vähän lisää ja autolla
sai otettua myös ensimmäiset tyypit.

Lähtökohtana on ollut Hong Nor X1-CRT, josta purettiin kaikki pois akseleiden välistä.

Keskelle torsen X2:n diffipukkiin ja veto eteen X1:n takakardaanilla, jolta voima jaetaan eturenkaille
torsenilla. Moottorina Neu/Castle 2200 kV, jota ruokitaan Hobbywingin XERUN 150A noparilla ja kahdella
rinnan kytketyllä 1800 mAh 4S 40C akulla.

Servon virkaa hoitaa Kärkkäiseltä löytynyt 20 kg:n PowerHD 9110 MG, joka tuntuu ensikokemusten
perusteella oikein hyvältä. Voimaa taka-akselille välitetään itse jatketulla takakardaanilla ja edelleen
Hobaon spider-diffin kautta renkaille.

Varmuudella rankasti etupainoinen ja tällä on helppo hypätä nokan kautta ympäri. No, tämä auto
on tehty alusta loppuun vain tätä lajia silmällä pitäen, joten turhia kompromisseja ei ole tehty.

Koriksi laitettiin tiimin omavalmiste eli Defenderin kori, jolla on jo muutama kisa ajettu Revolutionilla,
viime vuonna.

Ensi metrien perusteella ajo-ominaisuudet on kohdallaan ja vaikka auto kääntyy todella hyvin se myös
kulkee suoraan, kun niin halutaan.