Laitetaan tännekin tästä oma osansa. Pitäähän sitä muistella hauskoja oman harrastuksensa aloitusaikoja.
Lyhyesti: Milloin/montako vuotta olet lajia harrastanut? Sekä mistä/minkä innoittamana alunperin rc-harrastukseen sytyit?
Itse olen kohta harrastanut viisi vuotta, kuulostaa hyvin lyhyeltä, mutta paljon on "seikkailuja" autorintamalla ja lajissa tapahtunut.
Itse ainoastaan autopuolen harrastajana, lennokit, veneet sun muut eivät sytytä, autot on ne parhaat

Huhtikuussa 2003, aloitettiin pienellä kaveriporukalla ajamaan yllätys yllätys, nikko autoilla. Siitä sitten Nikko Survivorin innoittamana saatiin Tamiyan Vanessas Lunchbox, Marui Shogun QD/FD autot. Siitä sitten alkoi kehittyminen ja vielä saman vuoden sisällä hommattiin parin kaverin kanssa polttikset, joskin itselle tuli Thunder Tigerin Silver Fox Gold Edition, joka muuten edelleen on tallella...

Siitä sitten sähköautoihin, 4WD autot, polttikset, nikot, QD/FD:t, harjattomat, lipot ja kehitys kulkee edelleen.
Oma innostukseni syttyi 2003, kun nikoilla ajettiin offroadmaista ajoa ja sittemmin Nikko Survivor oikeastaan synnytti RFOT:n henkilöiden keskuudessa innostuksen rc-autoiluun. Sen auton tuoma vauhti ja meno oli viimeinen pisara rc-harrastuksen vakiinnuttamiselle. Siitä edistyttiin eteenpäin ja nykypäivänä rc-autoilu on elämässä jokapäiväinen asia, rc foff elää jokainen päivä, eikä omakohtaisesti ole päivääkään, ettei tavalla tai toisella olisi yhteydessä tähän kerrassaan hurmaavaan lajiin.
Ei hirveesti jalkapallo, partio tai mäkihyppykään voinut tälle harrastukselle mitään, paras harrastus voitti

Joo-o, tule taaperrettua vähäsen historiikkia, kertokaapa muutkin omakohtainen harrastuksen innoituksen lähde.