Alkaa kevät kolkuttamaan, vaikka kelit taas viilenee, mutta jotain huoltoa tällekin.

Tarkoituksena siis juotella deansliitin noparille, lisätä castlen becci ja mennä koeajamaan uudella 5S lipolla.

Vanha liitin pois ja uutta tilalle. Ei ole tuon monsterin paksunjohdon kanssa yhtä hauskaa, ei menny ekalle eikä tokallakaan paikalleen..

Lopulta kuitenkin sain juotokset tehtyä. Noparin availin ja sieltä tuli aika paljon hiekkaa ulos,
mutta moottorissa ei ollut lainkaan hiekkaa, joka on hyvä asia.

Alunperin piti tehdä nuo ja mennä ajamaan, mutta moottoria ei saanut (helposti) irti ilman
korin irrotusta, joten päädyin tekemään laajempaa tsekkausta, joka olikin hyvä asia.

Huomasin pientä väljystä/heilumista diffissä/moottoripukissa, joten pakkohan se on purkaa ja tutkia.. Osa-osalta irti ja pian pääsee tutkimaan missä vikaa.

Moottoripukki on OK, mutta diffin kupeissa on väljystä. Kiristelyt loppu, kun huomasin, että kuuskolot nyplää tyhjää. No, toinen diffi tilalle..
5S akku istui autossa olevaan akkutellinkiin juuri nätisti, joten pysyy paino edessä ja balanssi hyvänä


Vanhat paneelit pois, jotta näkee korin ilman niitä ja pääsee hahmottelemaan uusia ideoita.

On se komea, kun paneelitkin riisuu ja tästä näkökulmasta tuli parikin ideaa mieleen.

Tässä kohdassa ollaan nyt. Vielä putsaillaan osia, kiristellään paikkoja ja kasataan kokoon.
Paneelit tulee muuttumaan ja jotain uudenlaista lookkia haetaan.
Tarkoitus kasata ajokelpoiseksi (ilman paneeleita) ja kävästä ottamassa ekat kiekat kyötikkälässä. Pääsisi näkemään miten 5S akku sykkii
ja servo kääntyy, kun castlen becci mukana toiminnassa. Sitten sen jälkeen alkaisi korin hahmotukset paneelien osalta paremmin, niin ja
painokin tarvii punnita, jahka saadaan auto kasaan.