Kirjoittaja Aihe: Revolution --- Land Rover Defender Crew Cab 147 Revolution  (Luettu 48475 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Auto julkistettiin lopullisessa asussaan autoesittelyssä ja se sai nimekseen Land Rover Defender Crew Cab 147 Revolution. Tässä kooste auton spekseistä ja jatkona tarinaa auton syntyhistorian alkuhetkistä alkaen:

Säädin........................Castle Creations Mamba Monster
Moottori......................Castle-Neu 2200 kv
Vastari........................Futaba R603FS
Ohjain.........................Futaba Megatech 3PM 2.4GHz / Futaba Magnum 3PM 2.4GHz
Akku...........................2 x Zippy Rhino 2350 mAh 4S1P rinnakkain
Akuista irtoaa...............118 A jatkuva, 165 A purskeena (15 sek.)
Servot........................2 x Power HD 9660MG (20 kg/cm)
Renkaat......................Pro-Line Maxx Paddle
Vanteet......................Pro-Line 23mm White 1/2 Offset Standard Maxx Wheel
Runko.........................Autorata.com, alumiinipalkkirunko ja sileä alumiinipohjalevy
Apurungot...................Gorillamaxx G3R etu- ja taka-apurungot
Pyöränripustus.............Traxxas Revo 3.3
Liittimet......................Traxxas High Current
Vetotapa....................Neliveto
Keskitasauspyörästö.....Hong Nor Super Torsen, itsetehdyillä ulostuloilla keskellä autoa
Etutasauspyörästö........Hong Nor Super Torsen, itsetehdyillä ulostuloilla, joissa kiinteä drive cup. Välitys 13/43.
Takatasauspyörästö......Hong Nor Differential, pikateräksestä tehdyillä ulostuloilla, joissa Traxxasin teräs drive cup. Välitys 13/43.
Kardaanit....................Edessä ja takana RC4WD Punisher Shaft II 150-192 mm, porattuna 8 mm:n ulostuloille
Vetoakselit..................Traxxas Revo 3.3 teräsvetoakselit
Korit...........................ABS muovista tehty Land Rover Defender Crew Cab 130 kori, jossa pyöräkotelot sovitettu 147 tuuman akselivälillä olevan Defender 147:n alustaan sopivaksi
Värit...........................1. British Standard Middle Bronze Green 223, matta ja tutkasäteitä heijastamaton
2. Tangerine Orange (LRC 761), 50% himmennys
Iskarit.........................Traxxas GTR
Spurri..........................Hong Nor 48T Mod 1
Pinjoni.........................Robinson Racing 13T mod 1

Mittoja:
Akseliväli:....................458 mm (säädettävissä 456 - 479 mm)
Pituus:........................645 mm
Leveys:.......................450 mm
Korkeus:......................260 mm

Kilpailuhistoria

2009 Foff Cup GP2: 4. Janne, 5. Pauli
2009 Finland Cup GP1: 5. Pauli, 9. Janne
2009 FatPipe Cup GP3: 3. Pauli, 4. Janne
2009 Finland Cup GP2: 6. Pauli, 7. Janne
2009 Finland Cup GP3: 4. Pauli, 9. Janne
2009 Finland Cup GP4: 5. Janne, 10. Pauli
2009 MM-kisat: 5. Janne, 8. Pauli
2009 Finland Cup GP5: 4. Janne, 7. Pauli
2009 Finland Cup GP6: 4. Janne, 6. Pauli
2010 Finland Cup GP1: 11. Pauli
2010 Finland Cup GP2: 9. Pauli

Sponsorit
Autorata-tiimin kilpailutoimintaa tukevat ja sen mahdollistavat hyvät yhteiskumppanit. Kaudella 2009 tiimin pääyhteistyökumppaneita ovat:

Lisäksi tiimiämme ovat tukeneet:

Lisäksi auton rakentamisessa ovat olleet avuksi:

Osia ja tarvikkeita tiimille ovat toimittaneet lisäksi ABC-liikenneasemat, Bauhaus, Biltema, Castle Creations, Dealextreme, Esko Valtee Oy, Farmi Pro, Gigantti, Hexcrews, Hobby King, Hobbypeople, Ikea, JP-Nitro Racing, K-Rauta, LiquidRC, Maxamps, Motonet, NationSkander California, Partco Oy, RC Sabe, Towerhobbies, Vertical Hobby.

Tästä se kaikki alkoi

Nyt alkaa olla työpöydällä jotain muutakin kuin tyhjiä suunnitelmia. Kävin hakemassa Revo 3.3:n projektin pohjaksi ja hyllystä löytyy siihen 2.4 gigan radiot. Nyt pitäisi lähteä purkamaan auto osiksi ja aloittaa todenteolla rungon suunnittelu sähköistettyyn ja pidennettyyn "Revoon". Ensimmäinen homma olis varmaan ottaa vähän kuvia, riipiä noi polttisosat mäkeen ja ottaa mittoja autosta, vielä kun alkuperäinen runko on paikallaan.

Suunnitelmista tulikin jo kirjoiteltua aiemmin tänne. Vastaukset ja muualta lukemani jutut ovat pistäneet miettimään tuota kahden moottorin setupia, mutta mitään ei ole vielä päätetty sen suhteen, suuntaan eikä toiseen. Se on kuitenkin varmaa että sähköauto tästä tehdään ja nimi autolle on jo keksitty.

« Viimeksi muokattu: 09 Toukokuu, 2010, 15:21:07 kirjoittanut Penguin »
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Revolution
« Vastaus #1 : 23 Lokakuu, 2008, 21:17:15 »
Tuli tässä sitten työntekoa jouduttavaa inspiraatiota odotellessa piirrettyä itselle tavoitekuvaa siitä mihin suuntaan tämän Revo 3.3:n pohjalta liikkeelle lähteneen projektin olisi tarkoitus johtaa.

Tästä siis lähdettiin liikkeelle:


Tähän on päästy tähän mennessä:


Seuraavaksi pitäisi hankkia iso kasa voimalinjaan liittyvää tavaraa ja rakentaa uusi runko, josta GorillaMaxx toimittanee osan, kun vaan saavat tavarat ulos koneistajalta eli "shopista", kuten itse asian ilmaisivat. Tällainen olisi tavoite akselivälin kasvattamisen suhteen eli nykyinen 348 mm olisi tarkoitus kasvattaa noin 470 mm:iin. Ei siis pitäisi olla ainakaan ongelmaa saada kaikkia osia mahtumaan tuon pohjalevyn päälle, jos vaan rungon jäykistävät osat eivät tule turhan paljon tielle.


Suunnitelmassa olevat mitat on vasta jonkinlaisia tavoitteita, kun mitään osia tuohon runkoon ei ole vielä tehty. Moottorin ja diffin paikka alkaa pikkuhiljaa hahmottua ja vielä pitäisi arpoa sen kanssa pitäisikö tähän laittaa jonkinlainen luistokytkin vai ei. Toisaalta siihen voinee vaikuttaa myös käytettävä jarruratkaisu, joka selvinnee viimeistään kun testaillaan käytännössä.
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

Zarizi Tech

  • RFOT
  • Moderator
  • ******
  • Viestejä: 3524
  • RFOT
Vs: Revolution
« Vastaus #2 : 23 Lokakuu, 2008, 21:20:55 »
Hyvältä vaikuttaa pituus. Pitkälti yli 50 cm autoja ei tohon hommaan kannata laittaa.
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCCA
RC4WD ~ Moreno Creation's

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Revolution
« Vastaus #3 : 23 Lokakuu, 2008, 23:28:06 »
Tää valmiina tulee olee kovan luokan vehje. Tähän mennessä yks parhaita ajamiani autoja on ollut emaxx gorillamaxin rungolla.
Veikkaisin että tää tulee olee vielä huomattavasti parempi.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Revolution
« Vastaus #4 : 24 Lokakuu, 2008, 00:17:06 »
Hyvältä vaikuttaa pituus. Pitkälti yli 50 cm autoja ei tohon hommaan kannata laittaa.

No ei pitäisi mennä pahemmin yli kuin korkeintaan renkaat, sillä kuvassa on jo periaatteessa kaikki mitä pituussuunnassa eteen ja taakse on tarkoitus laittaa, eli pyörät on todella tarkoitus olla kulmissa.

Tällainen hahmotelma tuli vielä tässä illalla tehtyä:


Gorillamaxxin rungon osia on tarkoitus käyttää rungon etu- ja takaosissa, mutta tehdä itse pidempi pohjalevy. Pitää vielä noita diffejä ja diff mountia käydä ihmettelemässä käytännössä rc garagella, että saa vähän mittoja ja osaisi valita edes suunnilleen oikeat osat tuohon. Sen verran eilen laskin budjettia, että rahaa tulee menemään ja hirveän monta virheostosta ei viitsisi tehdä. Siksi käytän vaikka kuukauden enemmän suunnitteluun, jos voin sillä tavalla säästää satasia kokonaishinnassa.

Ja se pakollinen disclaimer, eli mitään pyörimissuuntia ja muita ei ole mietitty, kun noita tuohon lätkin, joten voi olla että pitää käännellä jotain ympäri ja muutenkin tuo 2D-kuva herättää ehkä enemmän kysymyksiä kun antaa vastauksia.
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

Jabe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 62
Vs: Revolution
« Vastaus #5 : 24 Lokakuu, 2008, 01:02:47 »
mistäs meinasit hankkia tuollasen moottoripukin, missä kone tulee yläpuolelle?
ja eikös moottorista saa sen pyörimissuunnan muutettua, ettei sitä tarvii miettiä?

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Revolution
« Vastaus #6 : 24 Lokakuu, 2008, 08:51:32 »
mistäs meinasit hankkia tuollasen moottoripukin, missä kone tulee yläpuolelle?
ja eikös moottorista saa sen pyörimissuunnan muutettua, ettei sitä tarvii miettiä?

Nuo siniset pitkittäiset linjat ovat runkopalkit, kuten GorillaMaxxin rungossa. Niiden päälle laitetaan levy, jonka päälle Tekno RC:n moottoripukki. Levyn alle sovitetaan diffipukki ylösalaisin siten, että diffin ratas nousee levystä läpi osin sen yläpuolelle. Moottorin/pinionin etäisyyden säätö pitää tuohon saada jotenkin, mutta ei ole ainoa, eikä edes suurin haaste vielä tässä vaiheessa. Varmasti ei myöskään tule olemaan se suurin haaste.

Toisista moottoreista saa muutettua pyörimissuunnan toisista ei. Koitan pitäytyä sellaisessa, josta saa.
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Revolution
« Vastaus #7 : 24 Lokakuu, 2008, 15:05:04 »
Toisista moottoreista saa muutettua pyörimissuunnan toisista ei. Koitan pitäytyä sellaisessa, josta saa.

Käsittääkseni kaikista autokäyttöön soveltuvista moottoreista saa vaihdettua sen
vaihtamalla noparin-moottorin punasen ja mustan johdon keskenään.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Jabe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 62
Vs: Revolution
« Vastaus #8 : 24 Lokakuu, 2008, 15:47:01 »
Toisista moottoreista saa muutettua pyörimissuunnan toisista ei. Koitan pitäytyä sellaisessa, josta saa.

Käsittääkseni kaikista autokäyttöön soveltuvista moottoreista saa vaihdettua sen
vaihtamalla noparin-moottorin punasen ja mustan johdon keskenään.
hiilettömässä sensorittomasta moottorista kun vaihtaa kahden johdon paikkaa keskenään, niin pyörii eri suuntaan, samahan toimii hiilellisen kanssa.
sensorillisen moottorin pyörimissuunta muutetaan ilmeisesti noparista, siis jos on sensorillinen nopari.

Lainaus käyttäjältä: Penguin
Levyn alle sovitetaan diffipukki ylösalaisin siten, että diffin ratas nousee levystä läpi osin sen yläpuolelle.
eikös tollanen ole aikas vika herkkä, vai tuleeko siihen joku suoja ympärille, maavara kärsii tollasessa pahasti.
kuulostaa kyllä oikein mielenkiintoselta projektilta.

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Revolution
« Vastaus #9 : 24 Lokakuu, 2008, 21:54:28 »
eikös tollanen ole aikas vika herkkä, vai tuleeko siihen joku suoja ympärille, maavara kärsii tollasessa pahasti.
kuulostaa kyllä oikein mielenkiintoselta projektilta.

Niin varmaan selitin vähän epäselvästi, joskin kyllä Revon maavara tässä projektissa tulee kärsimään.  Ei kuitenkaan mielestäni liikaa.

Pohjalevystä tehdään siis täysin tasainen ja se lasketaan sen verran alas, että toisin kuin Revossa on vakiona, kardaani saadaan pohjalevyn yläpuolelle. Näin tasainen pohjalevy toimii suojana kardaanille ja diffille ja jarruttaa myös vähemmän hiekassa kuin epätasainen pohja.

Pohjalevyn päälle tulee pitkittäissuuntaiset runkopalkit, joiden tehtävä on tuoda koriin jäykkyyttä. Nämä palkit yhdistetään päistään toisiinsa poikittaisia tukia käyttäen ja keskelle palkkien päälle tulee moottorin ja diffipukin asennuslevy(t). Yksi toteutusidea on laittaa diffipukki tähän poikittaispalkkien päällä olevaan levyyn kiinni, mutta sen alapuolelle ja ylösalaisin. Idea ei ole omani, mutta vaikuttaa ihan kelvolliselta joten ainakin sovitan sitä noin. Moottoripukki tulee sitten vastaavasti levyn päälle. Pystysuuntaisen etäisyyden osalta homma on vielä vähän auki, mutta vaihtoehtoisia toteutustapoja on useita, joten eiköhän se toimiva löydy. Joka tapauksessa säätövaraa pitää olla erikokoisille pinioneille.

Kukaan ei sitten huomannut sitä epäkohtaa, että kuvasta puuttuvat jouset ja iskarit. Taka-apurunkoa pitää vähän jatkaa, joskin se tulee pohjalevyn yläpuolelle ja laittaa iskarit kuvaan paikalleen.

Eli onko tässä nyt jotain erityisen vikaherkkää tulossa. Otan vinkit vastaan mielelläni.
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Revolution
« Vastaus #10 : 22 Joulukuu, 2008, 03:15:37 »
Kuvista on päästy siihen, että laatikkokaupalla osia on ilmestynyt työhuoneen lattialle. Tarkastin ensi kauden säännöt ja totesin auton edelleen menevän näillä suunnitelmilla Unlimited EP -luokkaan, joten rakentaminen jatkuu. Kardaanien kanssa on vähän etsiskely vielä päällä, samoin noparin ja moottorin. Kaksi viimeistä on kyllä jo päätetty, ongelma on vain saatavuudessa, mutta onhan tässä vielä aikaa.
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Revolution
« Vastaus #11 : 22 Joulukuu, 2008, 11:11:47 »
Hienoa kuulla, että projekti ei ole jäänyt nurkan pohjalle, vaan ajansaatossa jatkuu.
Onko luvassa 6S akkutehot, vai pysyttäydytäänkö vielä 4S:n voimissa?
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Revolution
« Vastaus #12 : 24 Joulukuu, 2008, 03:14:04 »
4S-7S LiFePO4, 4S LiPo tai 6S LiPo. Tuollaisia pitäisi olla tulossa lähiaikoina. Pitää sitten katsoa käytännössä paljonko voimaa voi laittaa ettei auto lähde lapasesta.

Nopari+moottori-combokin meni juuri tilaukseen.
« Viimeksi muokattu: 24 Joulukuu, 2008, 03:15:55 kirjoittanut Penguin »
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Revolution
« Vastaus #13 : 24 Joulukuu, 2008, 11:52:30 »
Selvä juttu. Onko tulossa epävakaata vai vakaata monsteria? Eikös V3 "pitäis" jo kestää
aiemmat lahonevat vielä alleen, mutta mitä settiä tulossa, millainen moottori? Jos tuota
lifeä meinaat laittaa, niin oletko harkinnut 7S lipoa 6S lipon suhteen?
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Revolution
« Vastaus #14 : 24 Joulukuu, 2008, 23:53:28 »
Pitäisi olla Mamba Monster V3 ja moottorina Neu 1512, 2200kv. Kyseessä siis Mamba Monster Combo.

Vissiin tarkoitit 7S lifeä, sillä tuo noparihan ei speksien mukaan kestä 7S lipoa. Katsotaan nyt, jos sieltä tehtaalta saataisiin tarjousta niistä akuista ja päästäisiin niin pitkälle että tavara jopa saapuisi Suomeen. Olisi pitänyt vissiin viikon ajan pitää niitä lämpimänä "turhilla" kysymyksillä. No pidetään nämä pyhät tässä pois ja katsotaan sen jälkeen josko tarjousta jo näkyisi.
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Revolution
« Vastaus #15 : 25 Joulukuu, 2008, 03:52:31 »
Juu Juu, tuo 2000kv tietämä lienee aika timmi tässä luokassa, vaikka riippuuhan se monesta.
Tarkoitin juu 7S lifeä, lipo meneekin jo hieman hurjaksi  ;D  Mutta 7S lifen kestäis vissiin, mitenkä
osaatko sanoa, kestäiskö 4S lipolle modattu mamba max 5S lifeä? 4S lipo täytenä n. 16,9V ja
5S life siellä 18V tietämillä... jos siis ajaa max. 1min stinttiä?

Odotetaan rauhassa mitä vastaavat tilauksesta, ei tässä vielä kiirusta ole, ehtii suunnittelemaan
rauhassa, kun itelläkin pompsahti unliin auto, niin shokkiaika vielä käsillä  ;D
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Jabe

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 62
Vs: Revolution
« Vastaus #16 : 09 Tammikuu, 2009, 17:55:11 »
Juu Juu, tuo 2000kv tietämä lienee aika timmi tässä luokassa, vaikka riippuuhan se monesta.
Tarkoitin juu 7S lifeä, lipo meneekin jo hieman hurjaksi  ;D  Mutta 7S lifen kestäis vissiin, mitenkä
osaatko sanoa, kestäiskö 4S lipolle modattu mamba max 5S lifeä? 4S lipo täytenä n. 16,9V ja
5S life siellä 18V tietämillä... jos siis ajaa max. 1min stinttiä?

Odotetaan rauhassa mitä vastaavat tilauksesta, ei tässä vielä kiirusta ole, ehtii suunnittelemaan
rauhassa, kun itelläkin pompsahti unliin auto, niin shokkiaika vielä käsillä  ;D
Kokeile, niin tiedetään ;D Ei vaiskaan, eikös siellä MM:n kyljessä lue 25V konkissa, taitaa olla kaikki komponentit jännitekestoltaan 25V, eli jää siihen pieni toleranssi vielä 18V akuilla. Nuo komponentithan on mitoitettu puolet isommalle jännitekestolle mitä käyttöjännite.
Sanoisin että kestää, mutta ottaisin varauksella, että joskus voi savut pöllähtää, kun aikas rajoilla mennään.

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Revolution
« Vastaus #17 : 11 Tammikuu, 2009, 22:14:35 »
Tuli tänään kasattua sekä etu- että takapään apurungot, jotta sain mittailtua keskirungon pitkittäisjäykisteiden mittoja. Jos saisi viikolla tehtyä ensimmäisen mockupin ihan lattateräksestä ja sen mukaan miten se onnistuu, niin pohjalevyn 3 mm alumiinilevystä. Taka-apurunkoon pitää vielä saada pari 4 mm korkeaa holkkia, joita ei tullut Gorillamaxxilta, niin saadaan sekin oikealle korkeudelle. Vielä nuo pitää purkaa uudelleen, kun puuttuu pinionit diffeistä ja takadiffistä pitää sorvata toisen laakerin sisäputki 2 mm ohuemmaksi, jotta saa oikeat laakerit paikoilleen. Edessä kuitenkin torsen paikallaan, takaa pitää vielä purkaa pois Revon alkuperäisdiffi ja vetarit. Tilalle tulee Hobaon spider ja teräsvetarit.

Pituudestakin alkoi saada jotain käsitystä, kun on nuo apurungot kasassa ja akseliväli mitattiin rullamittatarkuudella ja silmämääräisesti kohdalleen:



Apurunkojen kulma ei ole kuvassa ihan oikea. Eturunko (vasen) on kohtuullisesti oikeassa asennossa, mutta takimmainen tulee etureunastaan korkemmalle.

Soviteltiin myös HongNorin diffipukkia keskelle ja todettiin, että jos sen ripustaisi kuitenkin pystyyn, vaikka myyjän kanssa tuumailtiin, että siitä voisi saada aika hyvä ripustettuna kyljelleen. Alle tehdään 3 mm alumiinista korotuspala, niin se saadaan pohjan läpi ruuvattua kiinni. Yläpuolelta madalletaan vähän dremelillä ja tehdään päälle kansi, joka sitoo tuon pukin noihin pitkittäisiin jäykisteisiin. Diffin ratas ei ihan mahdu jäykisteiden väliin, mutta eiköhän siihen mockupissa saada tilaa dremelillä ja lopulliseen palaan voidaan tehdä jyrsimällä.


Saa nyt nähdä mitä tuolta tallin seinältä löytyy, että onko siellä valmiina 6 mm paksuista lattaa, vai pitääkö käydä paikallisesta teräskauppiaalta ostamassa. Suurempi kysymys on sitten mistä saisi 50 x 6 mm alumiinilattaa. Saahan tuo toki olla järeämpääkin, mutta pitää vaan ottaa sitten enemmän pois siitä.
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Revolution
« Vastaus #18 : 11 Tammikuu, 2009, 22:38:54 »
Hyvä että projektia saadaan eteenpäin. Kaikin puolin vaikuttaa lupaavalta.

Tässähän rupee itseäkin hieman himottaa Revon rakentaminen - tallissa yks osissa.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Revolution
« Vastaus #19 : 12 Tammikuu, 2009, 01:18:15 »
Tässä meikäläisen projektissa alkaa olla aika vähän Revon osia, mutta kai tämä edelleen enemmän on Revo kuin mikään muukaan.
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile