Joo, foffissa pääasiassa on kiinni. Akut kun vuorottelee 5 eri autossa, niin on vaikea onko autosta X kiinni vai yleisesti.
Omassa autossani (mangusti) ei ole akun akkua hajonnut, ainakaan niin että tietäisin, nyt kun ajan vain yhdellä tietyllä
akulla ja se on toiminnassaan. Sitten taas parissa muussa axiaalissa on noita hajonnut.
Oman axiaalin tiedot
Moottori: Castle Creation 5700kv S-motti
Nopari: Mamba Max
Cutoff: 6,2v
Akku: Maxamps Paddle 7,4v, 5500mAh, C-arvo?
Spurri: axiaalin vakio = 87 kait?
Pinjoni: 20
Toxoplasma Condii:
Moottori: Sama
Nopari: Sidewinder
Cutoff: 6,0v
Akku: Maxamps 7,4v 4000mAh, C-arvo? & VTEC, LRP 7,4v 5000mAh jatkuva/piikit 15C/25C & Graupner 7,4v 3200mAh, C-arvo?
Spurri: vakio
Pinjoni: 24
Kid Willys:
Moottori: Sama, mutta 4600kv
Nopari: Sidewinder
Cutoff: 6,0v
Akku: VTEC, LRP 7,4v 5000mAh C-arvo 15/25
Spurri: vakio
Pinjoni: 26
Päätelmät
Suurinpana erona on pinjoni, mutta voiko 4 hammasta isompi pinjoni tehdä niin paljon "hallaa" välityksiin, että alkaisi
syömään akkua niin radikaalisti enemmän kuin omani? KW:ssä on moottorina tuo "kesympi", mutta pinjoni sitten isompi.
Mitään faktaa, tietoutta näistä tiedoista, pystyykö päättelemään?
II) Ajan kilpailun samalla akulla läpi, mutta lataan akun vasta 2-5 päivää kisan jälkeen. Jos ajatellaan, että akulla on
ajettu tuo tavallinen kisa, jonka jälkeen siitä tietysti on virtaa lähtenyt, niin voiko se silti noiden päivien aikana tipahtaa
alle "elämisrajansa", vain sen takia, ettei sitä sunnuntai iltana kello kymmenen ladata --> säilytysvirtaansa?