Monsteria ja 6s kokeiltiin etuajassa. On se tehoero mieletön 4s nähden.
Nyt puoli kaasua vastaa jo samaa kuin 4s kaasu pohjassa.
En ottanut vielä käyttöön Neun konetta, vaan päätin ajaa feigaolla vielä kun siinä henki pihisee.
Uskomaton moottori joka kesti koko viime kauden. Se ei rahise yhtään akselia pyöritettäessä
ja tehonsakin se on säilyttänyt hyvällä mallilla.
Saas nähdä miten vkl myrskyää, kun kv tulee lähentelemään 60000 XL-koneessa

.
Edit:
Aamulla vielä testailin uusilla chamber kulmilla ja ohjattavuus parani niin paljon,
että pääsi huudattamaan täyttä kurkkua liukkaalla tiellä.
Saldo parin minuutin ajon jälkeen:
- Tehoa on aivan järjettömästi. Maxx paddlejen pullistu niin, että voisi sopia 1/1 auton renkaiks

.
- Muovisten diffinkuorien ruuvit on syöny kierteet rääkissä.
- Renkaat on ensimmäistä kertaa ruvennu lähtee liimauksilta.
- Joku kääntöön liittyvä osa hajos törmäyksessä lumipenkkaan - ehkä se joskus selviää?