Kiitoksia hade

Tälläiset kommentit kyllä tosiaan kannustaa jatkamaan vaikka siitä ei olisi tullut sellaista mitä sielun silmin ennen työn aloittamista näki

Niin monta vuotta olen foffi autosta haaveillut, niin ajattelin että jos sitä ei nyt tee, niin se jää tekemättä ja ei täällä eletä kuin kerran, joten vttu se tehään nyt eikä meinata

Tänään iskin aamulla ennen töihin lähtöä renkaat alle, niin ei tuo jatkos nyt niin susiruma ole kuitenkaan, ehkä tuo asiansa hoitaa.
Pitää katella millasen patterikotelon tohon nyt laittaa, joko tuo mikä siinä oli jo paikallaan, tai sitten ne team c kotelot jotka eilen tilasin.
Tässä kuvassa tulee esille tuo voimansiirron asettelu autoon.
Tämä on ex polttis, niin voimansiirto ei kulje auton keskellä, sähköautossahan se linja on suora.

Moottori ottaa rungonjäykistimeen kiinni jos pukin heittää 180 astetta.
Saisi tuon ehkä kyllä sillä tavalla muutettua, mutta pitäisi muuttaa tuota rungonjäykistimen mallia ja paikkaa.
Tänään tulis uusi moottorikin.
http://www.teamtekin.com/t8.html2650KV kannu, aika raju.
Tuo on krossiin tarkoitettu, mutta jos ajaisi foffia 3S akulla 2000-2500mah akuilla, niin ei välttämättä kerkeäisi kärventyä, vai mitä sanoo expertit?
Onko liian kiukkuinen foffiin tuo moottori?
Laskin että 3S akulla tou 2650KV ottaa max 33390 rpm ja tuo nykyinen xerunin 1800KV motti ottaisi 5S akulla 37800rpm, niin veikkaisin että tuo tekin ja 3S akku voisi olla, siis minun
veikkaus tämä, niin tuo voisi olla parempi kuin xerun ja 5S kompo?