Jepsistä nääs!Vapaapäivä tuhlattiin arvokkaasti 7,5 tunnin mekkauspäiväksi ja jotain saatiin aikaankin.
SC-auto saatiin ajokuntoon ja kokeilin traxxas velineon comboa sekä honkkarin omaa.
Velineonissahan ongelma on se, ettei "kitkajarrua" saa ja se on huono homma se,
jos on tottunut siihen jarraamiseen, kuten itse. Sama ongelma, mutta vähän lievempänä
on tuossa honkkarin omassa noparissa. Sen kuitenkin sain inhimillisesti säätöihin nopsu
+ ohjain combona ja ainoa häiritsevä tekijä on enää liikkeellelähtö, joka on "ampuva",
eikä castlemaisen hento.
Oma crawlaaminen toki vaikuttaa tähän ja nopsuhan on tehty radalle, ei hissunkissun
vaapulavissun menoon. Hieman softimpi kun olis, niin ois bueno, muttei nyt tuollainkaan
mikään susi. Tällä honkkarin combolla tulen siis ajamaan debyyttikisan lauantaina.
Honkkarin moottori on tehokas ja sellaisen tulen toisen hommaamaan modiautoon.
4000kv antaa sopivasti jerkkua ja laadukas kokonaisuus.
Iskareiden osalta lähdettiin hakemaan erilaista settiä. Hardit jouset vaihtu mediumeiks
ja maavaraa on suht fiksusti. Miten sitten toimii sen näkee ajan kanssa, mutta tähän
ajattelin uhrata vähän aikaa ja kokeilla erilaisia asentoja

Paino? No se on juuri nyt 2458g + korin maalaus, yliteippaus ja logot/muut tarrat.
Aika liki asettunee sinne sääntöön eli 2500g. Ei toki haittaa jos jäisi vaikka 20g alle,
koska ideana oli päästä laittelee vähän painoja oman maun mukaisesti.
Optiollisesti on sauma laittaa myös kevyempi akku, joka on sama mikä Zarizilla ja Wild Westillä.
Kyseessä siis 2S 1800mAh 25/50C genssi ja vajaa 60g kevyempi mitä omani. Katsotaan kuitenkin
ensin miten ne jaksavat potkia ja onko loppupeleissä ideaakaan vaihtaa nyk. 2400 akkua.
Ensimmäisen maalikerroksen heitin vartti sitten kuivamaan. Huomenna toinen ja huomenillasta
yliteipataan auto tietyllä teemalla nimeen liittyen. Samalla sponssilogoja autoon.
Kuvia tulee sitten lauantaina!