Vihdoin tälläkin päästiin ajamaan kisaa, vaikkei se taaskaan alkanut hyvin..
Kuvista & Videoista KIITOS Samu, Arttu & Muut!

Komiat 13 unlimited autoo rivissä, tiedossa huimaa taistoa!

Ennenku radallekaan ehdittiin, ei kule virta ja savua nousee... No ammattimies sen ties R2 avasi becin ja vastarillemenevät johdothan ajanmyötä liittyneet toisiinsa...
No, varabecciä ei ole, mutta autossa oleva 13kg bluebirdi ei sitä tarvinnutkaan eli monsterilta omaa punasta piuhaa ja kisaamaan!

"Hienoisen" mekkaustauon jälkeen kiiruulla radalle ja matkaan! Ekan radan toka porttiväli nätisti ilman merkkiä.

Pudotusta heinikon läpi ja nousua jylhille yksinäisille tasanteille

Toinen rata olikin sitten melkoinen kömmähdys.. 150 porteilta hyppy hieman vasempaan reunaan, jossa vapaana ollut siiman loppupätkä.
Tuo kuitenkin oli voimassa olevaa linjaa, joten suoritus päätettiin siihen. Siinä meni "jokunen" piste, kun 280p tienoille olisi tälläkin päästy


3 radan loppupystylle karkas hieman linja, eikä tehojakaan ollut kummoisesti.
Nopeusjakso olikin sitten "kaikki tai ei mitään" meiningillä. Jo viime vuodesta tällä on pistetty kaikki peliin ja se on aina joskus tuottanut tulosta.
Sitä tulosta se tuotti nytkin, pohja-aika eli jaksopiste haltuun,
video!:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BwqtPiTaqUc

5 radalta: panthereilla näkee ajaa tiukatkin porttivälit ilman merkkiosumia. 5 kennosta se huutaa tai isompaa neljäässää (uudempaa)..
6 rata perussuorittamista sille kuuluisalle "lipalle", jota kukaan ei maaliin asti selvittänyt, peruspisteet.

2 radan menetetyistä pisteistä huolimatta ajo oli tasaista ja nopeusjakson pohja-aika antoi Black Bearille sellaiset pisteet, että jopa 4-sija saavutettiin.
3 sijalle pisteissä, mutta Hannulla oli inansa parempi jaksopiste, joten podiumi hänelle ja se suotakoonkin!
Akkukulutus (ajoakkuna Gens Ace 4S 1800mAh 50C)Radat 1-3......719
Radat 4-5......769
(40s nopeus)Rata 6...........179
Tuommosta siis tällä kertaa. Auto pelasi muuten ihan OK:sti, joten suurempaa muutettavaa ei ole. Akun piuhakiinnitys tarvii vielä hioa,
kun nyt pitää aina nipari poikkasta, että saa nokkapellin auki. Pieniä saranoita olisi, jos saisi saranat + prikka kiinnityksen rakennettua.
Samoin tuo akkujuttu on mietinnässä. 5S saattaa rikkoo sitten auton lopullisesti, mutta ainakin uusi 4S akku olisi poikaa.. Eiköhän tuolla
rintamalla saada muutoksia suonenjoen kisaan
