Parons News Company on RFOT:n allekirjoittaneen oma tiimi. Kohta jo kahdeksan vuoden ajan olemme rc-autoilua
harrastaneet ja niiden vuosien aikana olemme tiimissä toisiamme vastaan kilpailleet. Sanoja on lennellyt, kilpailuhenki
on ollut tultakin kovempaa, autoja on hajonnut, vihaa on kasattu, mutta kaikki ne ovat uskomattoman hienoja hetkiä
elämässä!
PNC on oma alatiimini, mutta yleisellä tasolla olemme nelikon kanssa yhtä, RFOT. Ei lieni epäselvää kuinka tärkeä tämä
laji ja ylipäätään rc-autoilu on allekirjoittaneelle, se ei ole vain harrastus, se on elämä. Olen kohdannut elämässäni
monia asioita, mutta AINA se polttava palo tuo tähän harrastukseen! Tämän ansiosta elämässä on selvitty monista
ikävistäkin asioista, monista muista asioista ja 8 vuotta tulee pian täyteen. Se voi kuulostaa lyhyeltä ja siltä tuntuukin,
mutta siihen sisältyy järjettömän paljon hyviä muistoja harrastuksesta!
RC FOFF on RFOT:n luoma, ei kenenkään muun. Me pidämme tätä pyhää lajia yllä, välillä ja useinkin diktatuurilla, mutta
itse en ole valmis luopumaan siitä koskaan, oleen kiihko persoona, en pelkää mitään, jos aika koittaa se koittaa, tiedän
eläneeni hyvän elämän jo nyt. Rakastan tätä, rakastan foffia, se tarjoaa tunteita, joita en itse voi ympyrä touringista
saada. Järkkäyshommat vaativat veronsa suorituksissa, mutta tahdon tarjota harrastajille parasta! Siksi minä PNC yhtiö
tarjoaa yhdessä ZT yhtiön kera tämän kauden ILMAISEKSI!
Meillä on jo nyt kasassa helkutin hieno foffiporukka, alusta asti virtojen poijjaat olleet mukana, heitä emme voi koskaan
kylliksi kiittää ja Havialan Konepaja... pentele, ilman sitä gurua emme olisi tässä! Sieltä on syntynyt sellaisia teoksia,
että koko laji on noussut uudelle tasolle (lasken peiton lattialle ja kumarran havialan mekkaan). Koko porukka, te olette
tämän lajin sokeri ja suola, olette ne rohkeat, jotka valitsivat tämän tien, toivon, että tänäkin vuonna voin järkkärinä
ja kisaajana (osin surkeena sellaisena) tarjota teille hyvät skabat ja fiiliksen, tulkaa myös puulaakikisoihin, niitä ajamme
paljon ja aina kaikki ovat tervetulleita!
Rakkaudella RC FOFFIA kohtaan, teitä kisaajia, tätä lajia, ajamista, tekemistä, intohimoa, NYT JA AINA!
-Entinen -DC-, nykyinen Hadesbear-Ps. Motivaation ja innon sekä muun mukaan pyrin tekemään videoita, lehtiä, koosteita tänäkin vuonna, se vaan vaatii
paljon, mutta yrittänyttä ei laiteta, katsotaan mitä saadaan kauden aikana aikaiseksi!