Uus juttu, Legenda III.
HK:n uusi tulokas, joka jo ensi kasteensa sai noname -nimisenä 19.5 Button Cupissa. Kisassa oli alla Maxx Paddlet ja ne osoittautuivat heikoimmaksi lenkiksi niillä rinteillä. Pehmeässä, hienossa hiekassa auton kulkusuuntaa oli mahdoton erottaa, kun renkaat nosti sellaisen pölypilven, että Finavia suunnitteli jo ylilentokieltoa pirkanmaan ilmatilaan. Kääntö on huippuluokkaa ja muutenkin erilailla käyttäytyvä auto edellisiin verrattuna.
Rakenne poikkeaa hieman edellisiin HK:n tuotteisiin verrattuna. Nyt on pohjalevy venytetty hitsaamalla, moottori on keskidiffistä taaksepäin oikealla, akku edessä vasemmalla ja alusta tehty sivuprofiililtaan suoraksi sekä leveydeltään todella kapeaksi. Kanta-autona on Hobao Hyper ST. Torseenit edesä sekä keskellä. Kori vielä puuttuu. Tulevaisuudessa tulen osallistumaan ainakin yhteen Fincupin osakilpailuun tällä autolla.
Tekniikkaa:
kanta-auto: Hobao Hyper ST
pohjalevy: HK:n valmistama alumiinijatkos
motti: castle/neu 2200kv/Kiina Xerun 2000kv
nopari: MMMv3
moottoripukki: HK
diffit:edessä/keskellä torsen, takana vakio
akku: 4S/2250mAh/40C
renkaat: Panther/Maxx Paddle
kori: HK tekee joskus
servo: made in kiina
radiot: Spectrum 2,4G
Kokeiluun uusi mootori: Hobbywing Xerun 2000kv


