Noniin, tätäkin taas rakennettu ja niin hyvässä kuin huonossa merkissä. Tänään kokeilin uudella akulla autoa,
eli 3S väistyi 4S:n tieltä, samoin kokeiltiin uutta mottia. Alukoria eli foffimaisempaa koria jo soviteltiin paikalle,
komponenttien paikkoja muuteltiin ja nyt illalla asennettiin acomssin 2,4 radiot kiinni.

Tässä lähtökohta, eli kilkkeet alkuperäispaikoilla, joilla kokeiltiin auton toimivuutta.

Nopari, akku ja muut ihan niillä paikkeilla mihin mahtuu, hirveästi ei ylimääräistä tilaa olekaan.

Uusi moottori, kv 2000-2500 välillä, 5mm akseli ja se toivottu parannus, jos vika vanhassa motissa.

Myös vastarinakku hankittu, kiitos konepajan, nyt voidaan kuljettaa autoa mahdollisen 4S voimin.

Entinen motti kokeiltiin ajossa ja seurauksena savua ja vieläpä mambasta.. En ehtinyt näkemään oliko
savu johtojen sulamista, mutta kuumana kävi mamba, joten tämä motti saa SORONOOT nyt!

Vastarinakku ja 40 herzzit testiä varten kiinnitettynä vähän miten sattuu, mutta tukevasti.

Testikunnossa itse Green Warningin renkailla, joissa painoa paljon, eikä tehnyt hyvää.

Testit osoittivat, että 4S:n ei nykyinen motti toimi, joten motti vaihtoon. Samalla irroitin sivulevyt, koska
alumiininen foffikori vaatii niiden poistamista ja saadaan pienempi "mahapinta-alakin".

Tässä kyseiset sivulevyt, jotka suojaavat hiekanmenoa sisään, noh, poissa ovat ja pysyvät.

Vakiorenkaat, joista pikkupiikit pitäisi poistaa, jotta saa liimattua QD-rengasta paikalle.

Näistä Pnesh F03 pohjista leikataan monia lapoja Unlimited kokoon, eli omat renkaat teossa!

Dark Crusherin kori otetaan jälleen käyttöön. Luvassa on uudet lokarit ja värit, sekä maskotti!

Ensiasettelulta ei hassumpi, hitusen korkealla, mutta kun pidennys tulee saadaan koria alemmas.

Akkupaikka tuotti hitusen ongelman, kunnes sain aihion ja idean laittaa sen eteen ja korkealle.

Tähän rakentuu hyvä akkupaikka nyt lyhyelle autoversiolle ja saadaan autoon etupainoa.

Ja akku paikallaan! Hyvältä näyttää ja tukevasti pysyy, joten odotan ensiajoja innolla.

Vastarinakku antaa mahtavat powerit ja auto kääntyy hienosti, jatkokaapelilla pituutta alk. johdoille.

Alustavaa johtokiinnitystä 3S akun päälle, vastari tulossa akun päälle.

Postista hain paketin.

Sieltä löytyi acomssin 2,4 radiot, samat mitkä Hadesbearissa, joten alukorinkin saa nyt pätkimättä alle.
Semmoista tänään. Tosiaan alkuperäisellä kokoonpanolla ja 4S voimin mambasta/samalta seudulta tuli savua, joten
saa nähdä kauanko kestää... Maxx Paddlet eivät toimineet hyvin, koska Helltoyn alkuperäiset ja painoa on liikaa. Auto
ei noilla jaksa edetä yhtään mihinkään, mutta Pnesh F06 laparenkaat jo suunnittelussa. Kun asensin Pasilta saadun
moottorin ja samoilla 4S akuilla, niin homma toimi upeesti, hitusen isompaa pinjonia ja mikä tärkeintä MAMBA ei enää
lämmennyt, joten nyt autossa hyvä motti. Entinen otti liikaa ampeeria, joten mamba ei kestä, vaan vesittää homman
lämmöksi. Pikku hiljaa rakennellessa edistyy, huomenna jatkuu.
Huomenna kokeillaan 3S lipolla samaa mottia ja toivotaan sen toimivan (lipon), sitten voisi säästää autoa ajamalla
3S tehoin. Ellei riitä, niin 4S on sitten se, millä autoa ohjataan, mutta varmuudella vastarinakun tulen pitämään,
koska kääntyvyys on valttikortti, jota ei kannata hävittää hetkeksikään

Todettakoon vielä jälkeenpäin, että tuo entinen motti ei välttämättä ole rikki, muttei vain sovellu mamba maxille. Motti
vaatii tehokkaamman noparin, jotta saa käyttöönsä tarvittavan ampeerimäärän. Feigao taas toimii hitusen miedommalla,
joten jännityksellä odotan, että riittääkö 3S 4000mAh 25/35C lipo vai vaatiiko se sen 4S:n, huomenna ratkeaa!