Kirjoittaja Aihe: Putkirunko  (Luettu 24114 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tomy

• FOFF Competitor
Vs: Putkirunko
« Vastaus #20 : 20 Helmikuu, 2010, 08:15:45 »
Hienolta näyttää auto laparenkaillakin!

Ainoa asia mistä itse olisi huolestunut foffikäytössä on Disruptorin jakolaatikko. En usko, että se kestää harjattoman koneen hurjia kierroksia, vaan leikkaa hyvin pian kiinni. Viimeisimpään Scale-Toyotaan kokeilin hiukan kiertävämpiä koneita ja tuloksena oli joko jakolaatikon tai vaihdelaatikon jumiutuminen. Minulla on autossa sekä Disruptorin vaihdelaatikko että jakolaatikko. 35t lathella toimii kyllä hienosti.

SlidSlide

• RFOT
  • Admin
« Vastaus #21 : 20 Helmikuu, 2010, 12:26:08 »
Ainoa asia mistä itse olisi huolestunut foffikäytössä on Disruptorin jakolaatikko.

Hyvä kun sanoit. Tarkoitus oli kokeilla foffia jakolaatikon kanssa. Siispä parempi jättää kokeilematta.

Vaihtoehdoiksi jää rakentaa keskelle oma jakolaatikko, jonka todennäköisesti rakennan joka tapauksessa jossain vaiheessa. Pikainen vaihtoehto on siirtää axialin loota keskelle. Keskellähän on scx vakio pohjalevy, joten loota istuu siihen nätisti. Eteen voisi sitten sijoittaa kaikki sähköt ja akun.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Tomy

• FOFF Competitor
« Vastaus #22 : 20 Helmikuu, 2010, 21:17:16 »
Tämä oli vain minun kokemus. Voihan olla, että toinen yksilö toimii paremmin. Onko kukaan teistä ajanut foffia ongelmitta millään RC4WD laatikolla? Pnm kokeili kai joskus ja tuloksena hajonnut laatikko.

Suorituskyvyn kannalta Axialin laatikko on varmasti paras ratkaisu. Tietysti sen käyttäminen keskellä rajoittaa hiukan sisustuksen tekoa, jos sellaisen haluaa.

SlidSlide

• RFOT
  • Admin
« Vastaus #23 : 20 Helmikuu, 2010, 21:32:02 »
Olen ajanut rc4wd laatikolla muutama vuosi sitten 1/8 autolla. Rattat menivät sileeksi. Samasta laatikosta hajosi viime kesänä rattaat, kun DC ajeli modiautollaan. Ei tunnu oikein kestävän.

tuunari

• FOFF Competitor
« Vastaus #24 : 25 Marraskuu, 2010, 09:54:23 »
« Viimeksi muokattu: 25 Marraskuu, 2010, 10:03:43 kirjoittanut tuunari »

villetauriainen

• Hajalapa
  • *
Re: Putkirunko
« Vastaus #25 : 01 Tammikuu, 2014, 19:24:52 »
Moro!
Millaista putkea suosittelette jos alkaa tekemään ns.Koria autoon?
Eli toimiiko alumiini putki sen teossa? Millä paras liittää jos ei ole mahdollista hitsata. Juottamalla? Miten se tapahtuu?
--Ville--

SlidSlide

• RFOT
  • Admin
Re: Putkirunko
« Vastaus #26 : 01 Tammikuu, 2014, 19:29:11 »
Alumiini toimii, mutta ei kestä paljoakaan. Juotokset lohkeilevat helposti. Hydrauliputki kestää, mutta painaa.

Butaanipolttimella olen omani tehnyt. Tietääkseni Tomykin samaisella vehkeellä. Hopeajuottamalla se toimii. Todella suppeasti vastattu, mutta olen ollut ulkona aika pitkään asioista, joten en sen enempään oikeastaan pysty sanomaan. Tomy voisi auttaa paremmin, jos sattuisi osumaan topic silmiinsä.