Liki viikko on kulunut, muttei sitä silti tajua, ei vaan ei...
2009 Hadesbear ajoi ensimmäisiä kisojaan crawlingissa. 2010 talvifoffissa sitten ekaa kertaa foffia, josta voitto.
100:s foffikisa Old Boys 2012 tuotti voiton ja nyt 111:sta kisan kohdalla voitto ja suurin foffimestaruus mitä hadesbearin
uralle on sattunut, SM-1.
Tätä topikkia on ilo tutkia, kun näkee miten auto edennyt. Ne valinnat, muutokset, kaikki, ne ovat tässä topikissa.
Yhden isoimmista kiitoksista asetan SlidSliden suuntaan, joka rohkeasti ajoi modiauto Ahmiontillaan ilman leventimiä.
Tuon päätöksen kun tein tiimin MM2012, en ole katunut, vaan nauttinut! Leventimet eivät ole tarpeellisia, kun pääset
sinuiksi! Toisen ISON kiitoksen sysään ZT:lle, joka ei ole tehnyt meikäläisen ajamisesta "sunnuntaiajoa", vaan aina on
pitänyt ajaa MAAILMANMESTARIA paremmin, jotta pärjää... jotta voi koskaan tuntea voiton! Sillon kun voittaa zarizin
on ajanut hiton hyvin ja sitä on syytä juhlistaa, näin se on, olipa laji sit mikä tahansa!
Kauden 2013 viimeinen kisa liedenpohja ja modified. Koko kisa eteni todella tiukasti, ZT:llä dramatiikkaa hubi/knucklen kans,
ero pysy kokoajan alta 50p. Koskaan ei kädet ole tärissyt yhtä paljon kun 5 ja 6 jaksolla. 5 jaksolla oli pakko pudottaa pudotus
osumatta merkkiin, se kannatti ja tuotti lisää eroa. Vikajakso taktisesti, vaikka ennen joutukin ajaa, se riitti. Näin tiukasti ei
fincupin mestaruutta liene jaettaneen koskaan! 30 pistettä eli alle 2 ratamerkkiä, jo pakkikin olis liikaa!
Hadesbear on saavuttanut nyt sen mitä olen odottanut. Itselle modi on tärkein luokka ja auto sellainen ikiliikkuja, joka ei
koskaan luovuta. Nyt kun tämä on saavutettu on luottamus vielä parempi, reilu 170 kisaa on takana, 111 foffikisaa, mutta
kisoja on vielä roimasti edessä! Tämä on minulle merkittävä muisto, jonka käsittämiseen menee aikaa. On muistettava,
että mä en aja ajaakseni, mä ajan elääkseni, mullei oo mtn muuta, tää on se mitä rakastan, nyt ja aina!
Vihdoinkin se on napattu, mestaruus ja minkä taistelun jälkeen!
"Kaikista unelmistamme voi tulla totta, jos meillä vain on rohkeutta tavoitella niitä".