Forumi avattu uudelleen!
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Teen tästä uuden aiheen, vaikkei se nyt ihan ehkä välttämätöntä olisi. Ensinnäkin eniten kysymyksiä olisi tuosta Kössin Twin Forcesta.Minkälainen linkin kiinnitys on tuossa runkoon? Että siihen ei tule/jää välystä. Vai laitettiinko se vaan ruuvaamalla runkoon ja itse säädettiin sopiva kireys/välys? Miten toteutettaisiin se sillein että ruuvin saa kääntää tiukalle ja on sopiva välys?
Lainaus käyttäjältä: ToBy1 - 03 Marraskuu, 2009, 20:53:02Teen tästä uuden aiheen, vaikkei se nyt ihan ehkä välttämätöntä olisi. Ensinnäkin eniten kysymyksiä olisi tuosta Kössin Twin Forcesta.Minkälainen linkin kiinnitys on tuossa runkoon? Että siihen ei tule/jää välystä. Vai laitettiinko se vaan ruuvaamalla runkoon ja itse säädettiin sopiva kireys/välys? Miten toteutettaisiin se sillein että ruuvin saa kääntää tiukalle ja on sopiva välys? Rungon ulkopuolelle jouset ja twinin akselista tuleva "alalinkki".Ruuvit läpi ja mutterilla kiristys. Ihan simppeli.
Moniko on jo tilannut 4x4 SC modiprojektiksi??
Lainaus käyttäjältä: pnm - 11 Joulukuu, 2009, 23:00:44 Moniko on jo tilannut 4x4 SC modiprojektiksi??Mikä auto ? Kokeilin googlea mut ei löytäny mitään järkevää.
Lainaus käyttäjältä: SlidSlide - 12 Joulukuu, 2009, 00:48:13Lainaus käyttäjältä: pnm - 11 Joulukuu, 2009, 23:00:44 Moniko on jo tilannut 4x4 SC modiprojektiksi??Mikä auto ? Kokeilin googlea mut ei löytäny mitään järkevää.Ofna/hongnor/hobao,mikä lie suomessa: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXYUU5&P=ML Oon kyllä kuolannu autoo jo siitä asti ku kuulin sellasen tulevan mutta pitää ainaki yrittää malttaa.
Luuletteko että Dual buster autoni, joka on stick crawlerimainen kestää foffia? Siinä ei ole mitään jousituksia, mutta pituutta on 76cm ja leveyttä 38,5cm... Luuletteko että kelpaa foffissa?
Saako foffiautossa olla takapyöräohjaus-valmius? Sitähän ei saisi käyttää kisoissa, mutta saako servot, yms olla paikallaan, pitää vaan sen pois päältä? Eli autossa olisi takapyöräohjaus, mutta ei käytä sitä kisoissä??
Hyper 10 SC:tä ajettu Sc- mielessä mutta foffiin en oo joutanu kuin punnita. Painoa autolla n. 2,6 kg akun ( 2s 5200 mah) kanssa ja kaikki osat kiinni, veikkaan että ylimääräisistä muoviosista voisi 100-200 g nipistää pois. Sc- korilla ilman akkua auto painoi 2,3 kg ( MMax- sähköt kiinni).