Viime kisa meni jo ihan hyvin. Toinen sija siinä porukassa oli enemmän mitä osasin kuvitella.
Fatpipe cupin toisessa kisassa nähdyllä autolla ei ikimaailmassa olisi pystynyt siihen.
Tällä hetkellä en ole tyytyväinen auton keulimiseen. Eteen täytyy lisätä painoja ja keskidiffin litkuja laimentaa.
Tekniikka tulee kehittyy vielä ennen Finland Cupin avausta. Runko tulee lyhenee hiukan sopivampaan mittaan.
Muita muutoksia on moottori, jossa on 500kv enemmän kuin nykysessä. Isompikapasiteettista akkujakin täytyy laittaa tilaukseen.
Uudistukset luvassa jo Säkylän kisaan, jossa on tulikoe ennen kautta.
Tällä hetkellä paino on auton rajoittava tekijä. Se jää edelleen kaivamaan ehkäpä helpoiten koko modiluokasta.
Rungon lyheneminen, pienemmän akun käyttöön ottaminen ja painon uudelleen sijoittelu tulee osaltaan
parantamaan kaivuuongelmaa, mutta siltikään ei tulla pääsemään lähellekään luokan keveintä bj4.
Kuitenkin näiden uudistusten jälkeen uskoisin crt5 olevan käytännössä teknisesti maksimissa (foffin suhteen).
Keskidiffi, sopiva pituus, etu- ja takalukko sekä teho on yhdistelmältään istuu hyvin autoon.
Nyt voi sanoa, että se on vaan kuskista kiinni

.