Tuli sitten vielä Mäntän kisojen jälkeen käytyä paikallisella suttaus montulla pienet 6S vedot tekemässä, niin löytyi se rutinan aiheuttajakin. Eli vaihteeksi meni taas perän pinjoni soseeksi... Ja synkin tähän sitten huomasin kun tarkemmin aloin autoa tutkimaan/purkamaan. Eli oli taka ja etu perän laakeripukki kulunut/vaihtanut paikkaa alaspäin noin 1-2mm aiheuttaen välystä ratastukseen. Ilmeisesti lämpöisenä käynyt.
No saapahan taas tilata lisää osaa, josko vaikka sitten alkaisi kestämään. Onneksi hobaofinlandista sentäs löytyvät suoraan hyllystä niin voisi jopa v.lopuksi saada osat autoon tahi ensi viikon alkuun.
Samalla kun tuon atomeiksi iskin niin pientä jatkosta jo suunnittelin. Ja tämäkin toteutuu mikäli saan sopivat osat hommattua jatkoksen tekemiseksi. Myös kori täytyy vaihtaa jos jatkos toteutuu...
Mutta toivottavasti ensi Mäntän kisaan saisi edes jotai upgrade palasia autoon

ja hiukan enenmmän ajamista alle. Ekoilla pätkillä kun olin ihan kuutamolla

. No kertaakaan aikasemmin en ollut merkkien kanssa ajanut. 3 pätkällä sentäs sain hiukan juonesta kiinni ja edes hiukan paremmin sujui ajo. Josko enskisa sujuisi vaikka hiukan paremmin ja tekniikka kestäisi...

Täytyy myös suoristella etu vetari ja ohjaus tanko kun vääntyivät siinä montun pohjalle hyppäyksessä siinä kisan jälkeen, tuli pieni mitta virhe, rinteeseen piti hypätä, mutta meni hiukka pitkäksi. Onneksi ei muuta mennyt...
