Johtoporras on paikalla..

Hyviä pointteja monista asioista ja vähän OT:kin, mutta silti asia OT:ta.
Laittelen kommenttia sitä mukaa mitä muistan, niin paljon tuli putkeen luettua,
kun viikon viestit lukematta, että alkaa jo heikottaa

Säännöistä sanottanen niin, että luokkakohtaiset säännöt eivät tule muuttumaan
ennen kauden alkua tai kauden keskellä, ellei enemmistö niin vaadi/halua. Kesken
kaiken emme tule järjestäjinä lisäämään sääntöä joka pudottaa yhden tai muutaman
kilpailijan/auton pois lailliselta polulta. Tarkoituksemme on viljelle lajia siten, että
harrastajamäärää saadaan nostettua ja ärsyttävien, stressaavien ja piinallisten
sääntöjen laatiminen ei edesauta saavuttamaan tavoitettamme. Kuten totesit minun
sanoneen, homman pitää olla rentoa, hauskaa ja vakaata, ei liikaa sääntöjä, vain
pakollisia, jotta voidaan ajot pitää myös kisana.
Mitä tuohon yhden auton - kahdessa eri luokassa ajamiseen tulee, niin omasta puolestani
näytän sille vihreää valoa. Auton muuttaminen luokasta a - luokkaan b, tulee kuitenkin olla
sen verran ripeää, ettei muiden tarvitse jäädä odottamaan. 5min vaihto kelpaa mainiosti ja
yleisesti aikaa on enemmänkin, kun luokat ajetaan erikseen, joskus toki voi oma vuoro olla
luokassa A viimeisenä ja luokassa b ensimmäisenä, jolloin tuo 5min on se aika, jossa auto
pitäisi saada muutettua kisalailliseksi. Yhdellä autolla ajaminen kahdessa eri luokassa on
edullisempaa, mutta vaatii tarkkaavaisuutta ja ripeyttä, tämä toisi sitten järkkäreille sen
"vaivan", että auto pitää katsastaa (pikaisesti) aina ennen radalle lähtöä, että on se pituus
oikea ym... säännöstellyt asiat kohdallaan, muttei mikään mahdoton homma. Näin ollen
samalla autolla kilpaileminen useammassa luokassa on sallittua ainakin omasta puolesta.
Pidetään asiaanliittyvä kokous johtoportaan kanssa nyt viikonloppuna ja uutta aihetta
sen pohjalta luvassa, jossa voidaan asiaa puida, idea siis hyvä ja rohkea!
Automaksu on tosiaan 5€/auto/luokka, eli jos sillä yhdellä autolla ajaa kahdessa luokassa,
tulee silloin maksaa kahden luokan kisamaksu 5+5. Muutoin taitaa maksu olla aika selvää,
tuon voin lisätä tarkennukseksi, jos joku tosiaan yhdellä autolla, kahdessa luokassa ajaa.
Suurin etu yhdellä autolla kilpailtaessa, kahdessa eri luokassa on varmasti Street Class - Modified
luokissa, jossa tuo on helpoiten mahdollista ja alle saadaan suorituskykyiset autotkin. Omalta
pohjatiedolta voin kuitenkin sanoa, että säätämiseen ja kesken kisan auton muuttamiseen menee
aikaa ja reilusti, jos siis mielii voittotaistoonkin. Mutta muuten ihan mahdollista, kahden luokan
maksut kun hoitaa, niin sinne vain ja edullisempaakin ajella, kun ei kahta autoa tarvi hankkia.
Kaudella 2007 (Finland Cupissa) sai vielä ajaa kahdella autolla, silloin ei ollut rajoitetta. Kaudelle
2008 kuitenkin tasapuolisuuden nimissä laitettiin 1 auto/luokka/kuski, jotta on kaikille sitten yhtä
lailla tasavertaista. Sama sääntö on voimassa myös kaudella 2009 ja varmasti jatkossakin, jottei
kukaan napsi etuja liikaa. Foff Cupissa ja muissa yhteisissä/tiimi ym.. ajoissa saa sitten ajella vaikka
kokonaisella legioonalla

Crawling voi puolestani olla minkä tahansa AKK alaisena, sinne ei Rc Formula OffRoad ole menossa
koskaan, vaan itse pidetään hommat koossa ja harrastajien kanssa muovataan mukavaksi. Menetetään
siinä sitten rahaa tai ei, on homman ensisijaisesti oltava rentoa ja hauskaa, muuten itsekin pakkaisin
kamppeet laatikkoon ja laittaisin myyntiin 1€ lähtöhinnalla. Elämässä pitää olla nautintoja ja omalla
kohdalla juuri rc foff on sitä ja samaa haluan tarjota myös kaikille lajista kiinnostuneille.
Tälläinen välikevennysviesti pitkästä aikaa. Erittäin hyviä pointteja, ideoita penguinilta, näitä lisää
ja saadaan tukipilaria entistä vahvemmaksi. Harrastajien/kisailijoiden keskuudesta saadaan tärkeitä
asioita esille ja sillon homma toimii, kun kaikilla on mukavaa.
-DC- kiittää, kuittaa ja jatkaa! 