Äänestys

Mikä mielestäsi paras/järkevin ratkaisu?

max. 380mm WB, autoja ei saa pidentää
2 (15.4%)
max. 380mm WB, autoja saa pidentää 380mm saakka
5 (38.5%)
max. 400mm WB, autoja ei saa pidentää
1 (7.7%)
max. 400mm WB, autoja saa pidentää 400mm saakka
5 (38.5%)
Joku muu, mikä? = kerro
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 12

Äänestys päättynyt: 14 Tammikuu, 2009, 12:56:41

Kirjoittaja Aihe: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)  (Luettu 13885 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Zarizi Tech

  • RFOT
  • Moderator
  • ******
  • Viestejä: 3524
  • RFOT
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #20 : 05 Tammikuu, 2009, 22:23:56 »
niin miksi juuri tämä.
luulisin näitä olevan enempi kuin sähköjä (yleisesti harrastajilla ei tässä lajissa pelkästään).
ja jos olisi ep luokassa tulisi laittomia autoja paljon.
kun nyt kaikki viimekaudella ajaneet ja tiedossa olleet tulevat autot pysyy laillisina.
mutta samalla estetään tason suuri muuutos koska se olisi muuten tulossa.

Juurikin niemikon sanoin. EP:ssä homman niin sanotusti karkasi jo viime kaudella ja se on nyt ns. pro luokka. Luulisin myös, että 1/8 sähköjä on vähemmän tavisharrastajilla, joten gp luokan autolla olis helppo päästä mukaan jopa pakasta repäistyllä. Modi taas kulkee näiden välissä..
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCCA
RC4WD ~ Moreno Creation's

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #21 : 05 Tammikuu, 2009, 22:35:02 »
Olisiko helpoin kompromisoida näin:

Unlimited GP auton maksimi WB-mitta kaudella 2009 on 400mm,
kaikki tämän mitan sisään menevät autot sallitaan.

Omakohtaisesti pahoittelen, että sääntöjen suunnittelu on venynyt.
Unlimited EP:n ei ole tulossa enää mitään muutoksia, ennen kauden 2009 alkua,
joten sinne voi vapaasti jo rakennella. Sama juttu modissa, streetissä ja XL unlissa.
Se miksi Unlimited EP ja GP eroavat mitoiltaan näin paljon johtuu 100% siitä, että unli ep
räjähti käteen pituuksissa ja nyt sitä virhettä koitetaan välttää GP:ssä. Unlimited EP:ssä
ei pärjää enää pidentämättömillä autoille, se on fakta.

Omasta puolestani 400mm wb sopii / miten olis rajaton pituus tai se 500mm, sillon ei tarvis
edes mittailla, jos 500mm ois raja, koska harva tekee 500mm wb auton GP:n, kun ei ep:n
tehdä. Tuen 100% näitä heppuja, jotka haluavat selkeät ja vapaat säännöt, sitä haluan
itsekin, mutta samalla pitää pysyä se kisafiilis, ettei ole EP luokka, jossa on 10 40cm
autoja ja 10 50cm autoa. Vaikeita päätöksiä, pahoitteluni vääristä.

Ottakaas nyt kantaa tohon 400mm wb, kaikki vapaata vai laitetaanko vuoden varauksella
samainen 500mm wb, eikä ole heti hätä housussa?

Niin ja vakioluokkana on ainoastaan tarkoitus olla Street Class. Modista ja EP:stä on turha
edes haaveilla "lyhennetään" / rajoitetaan, koska sillon pakka halkeaa ja puolet poppoosta
häviää. Unli EP:ssä ei pärjää vakkaripitusella autolla enää minnekään.

Otetaan kantaa tähän ja viedään pituushässäkkä päätökseen.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #22 : 05 Tammikuu, 2009, 22:54:53 »
Mennään tolla 50cm max WB, niin ei ole ongelman häivää. Tämä pitää sisällään kaikkia mahdolliset autot
ja kuski/mekaanikot voivat itse päättää mihin kokoon autonsa laittavat. Kukaan tuskin tekee 50cm wb
autoa, mutta jos siltä näyttää, niin mitta käteen ja tarkastetaan.

Mielestäni tämä toimisi tässä luokassa yhtälailla hyvin, kuin Unlimited EP:kin, pysyy homma erityisesti
hauskana, rentona ja vapaana. Yhtyykö muut?
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Zarizi Tech

  • RFOT
  • Moderator
  • ******
  • Viestejä: 3524
  • RFOT
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #23 : 05 Tammikuu, 2009, 22:59:08 »
Mulle passaa.
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCCA
RC4WD ~ Moreno Creation's

tejule

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 255
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #24 : 05 Tammikuu, 2009, 23:24:41 »
Olen kyllä sitä mieltä että toi 500mm on vähän turhan radikaali ratkasu verrattuna 400mm. Tää on vaan siinä jos joku haluaa tulla mukaan uutena kuskina ja ostanu auton sit huomaa että eihän tällä pääse mihinkää  ja toiset menee ku juna rinnettä ylös. Sitten jos ei ole taitoa/vehkeitä jatkaa niin siitä menee mielenkiinto sen ensimmäisen kisan jälkeen. Tässä piilee vaaraa että tippuu autoja poies jo nyt ilmoittaneista kuskeista jos tulee vapaaksi rakentaa millaisen haluaa, koska ep on jo missä voi toteuttaa itseensä.

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #25 : 05 Tammikuu, 2009, 23:28:50 »
minkä takia ei voi mennä yleisen mielipiteen mukaan kattoo sitä äänestystä......

miksi tänne tullaan poraan jos luokassa ei edes ajeta...
Nothing´is faster than bullit watch out

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #26 : 05 Tammikuu, 2009, 23:30:38 »
Juuri tämä lieneekin se ongelma: on niitä jotka tulevat uusin harrastamaan 32 WB autolla, eikä tietoakaan
siitä, että autoa voisi pidentää, puhumattakaan että olisi edes mahdollisuutta. Samaan aikaan jo pidempään
ajaneet heput tahtovat rakentaa autojaan eteenpäin, mutta rajoitus astuu etenee, ei saa tehdä muutoksia.
Tämä tarkoittaa sitä, että joko aloittelija - tai - lajia pidempään antaumuksella harrastanut on valinnan edessä:
jaksanko ajaa vai en?

Itse tuen 100% niitä jotka ovat lajissa nyt ajaneet pidempään, mutta toisaalta en halua syrjiä uusia harrastajia
mahdottomuuksillakaan. Valinta on kuitenkin tehtävä jossain määrin. Olisiko 400mm WB sitten molemmin puolin
se paras ratkaisu?

Itseltä loppuu tietotaito, mennäänkös sitten äänien mukaan  ???
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #27 : 05 Tammikuu, 2009, 23:39:04 »
Elikkäs hieman omakohtainen pikaselvennys:

Ennenhän EP ja GP oli samaa luokkaa - viime kauden puolessa välissä eriytyivät.
Viime kauden alussa tuli ensimmäinen omapidenteinen auto, joka oli vakiosta 10cm pidempi.
Pystysuorissa tämä auto oli aivan omaa luokkaansa. Sähköön kun saa tehoakin ja välityksillä pelaaminen on helppoa,
niin autoa pystyi helposti pidentämään ilman pelkoa suorituskyvyn heikkenemisestä.

Seuraavassa kisassa oli muistaakseni sitten jo kaksi vai kolmekin omapidennettyä autoa.
Tässä vaiheessa oltiin pisteessä, että pidennettyjä oli kutakuinkin yhtä paljon kuin vakioita.

Kuvittelisin että Unlimited GP:ssä pyritään rajoittamaan yläraja wheelbaselle sen vuoksi,
että osallistumiskynnys kilpailuihin ja tapahtumiin laskee.
Ketä kiinnostaa tulla vakio emaxxilla ajamaan Unlimited EP:hen, kun vastassa on Suomen,
ehkäpä jopa maailmanlaajuisesti rc foffin mittapuulla kovatasoisimpia autoja omien sääntöjensä sisällä.

Jo viiden sentin pidennys autossa vaikuttaa suuresti. Viiva on vedetty 38 senttimetriin nykyisten mukana olevien autojen mukaan.
XL savagen erikoislupa on sallittu puhtaasti siitä syystä, ettei ketään kuskia tulisi syrjiä autonsa vuoksi.
Jos XL savage tulee ja vie ensi kaudella kuudessa kisassa voiton, voi olla aika miettiä sääntöjä uusiksi.

GP luokkaan soveltuvia autoja on tälläkin hetkellä varmasti paljon enemmän,
joten parempi vaan pitää luokka mahdollisimman tasasena paperilla.
Toki moottorivalinnat yms. vaikuttaa paljosti auton käyttäytymiseen ja tässä astuu esiin se sääntöjen vapaa puoli.

Modified luokka rajoitetaan 34wb sen vuoksi, ettei siellä pääse tapahtumaan tätä Unlimited EP:n "kasvupyrähdystä".
Voisin heti nimetä muutaman 1/10 stadium truckin, jotka ottaisivat yksinvallan luokassa, jos saisivat harjattomat alleen.
Tässä vaiheessa suurin osa nykyisistä kuskeista kärsisi. Nähtäisiinkö enää hiippakunnan ykkösautoa Pikku Pastoria,
jos kilpailemaan tulisi 40wb pikku Nightfall kovilla tehoilla?? Voi olla että nähtäisiin, mutta mielenkiinto olisi varmasti uupumaan päin.

Se on hyvä että aiheesta tulee keskustelua jo tässä vaiheessa paljon ennen kauden alkua.
Säännöt on omasta mielestäni Street Classia lukuunottamatta todella vapaat.
Joka luokassa on maksimipituudelle rajoitus ja renkaiden koolle ja määrälle rajoitus.
Modissa tehoille rajoitus, koska sillä tunnetusti saavutetaan uusia ulottuvuuksia.
Mitään muuta ei käytännössä ole rajoitettu.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #28 : 05 Tammikuu, 2009, 23:43:04 »
Itse en tähän pystynyt, Slide kirjoitti täysin sen mitä ajattelin, kiitos tästä!
Tuohon ei ole mitään lisättävää mistään suunnalta, mutta toivon, että asiaan
saadaan selvyys ja vaikken luokassa kilpailekaan, tunnen silti velvollisuutta
järjestäjänä ja lajia koossapitäjänä ottaa kantaa yleiseen asiaan.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #29 : 05 Tammikuu, 2009, 23:49:04 »
Muutama viesti kun kirjotin tota pitempää. Ollaan nyt kaikki sovussa. Väännetään hyvän maun mukaan ;D.


Olen kyllä sitä mieltä että toi 500mm on vähän turhan radikaali ratkasu verrattuna 400mm.
Tää on vaan siinä jos joku haluaa tulla mukaan uutena kuskina ja ostanu auton sit huomaa
että eihän tällä pääse mihinkää  ja toiset menee ku juna rinnettä ylös.

"The damge has already been done."

Tämä on todella valitettavaa. Se kirous tulee tässä luokassa pysymään.
Toisaalta se taas kannustaa oman autonsa säätämiseen ja personointiin, josta ainakin itse tykkään suuresti.
Samalla kun harjattomien kanssa pelaa ja säätää moottoripukkien yms. kanssa,
niin väkkäröi autoon pidennyksen. Siihen ei tarvi kun rälläkän ja oman piirroksen.
Aikaa siihen menee toisilla pitempään kuin toisilla, mutta tulos on sen kaiken arvoinen!

50cm wb on siitä hyvä, että vielä voidaan edetä tiettyyn rajaan asti.
Ja sen pitunen auto Maxx Paddleilla rupee olee jo scalekin.
Tämä on mielestäni hyvä raja ja syytä pitää siinä.

Ja edelleen tässäkin lajissa taito ratkasee yhtä paljon kuin autokin.
Zarizi Tech ajoi twinillä viime kaudella lähes samoille loppupisteille kuin 2 pidempää stadiumia.
Se todistaa ettei pituus ole ainoa asia mikä merkkaa 8).

Ymmärrän kyllä eri näkemykset asioihin, mutta nykyiset säännöt ei ole tehty miltään mututuntumalta vaan kokemuksen perusteella.
Toki uusia ehdotuksia halutaan kuulla ja joitain voidaan jopa kokeilla kilpailuissa, mutta max wb-rajoitukset on täysin asianmukasia.
Harmittavaa vaan niiden kannalta, jotka on jo ehtineet tehdä pidennyksen GP-luokkaan :(.
« Viimeksi muokattu: 06 Tammikuu, 2009, 00:46:01 kirjoittanut SlidSlide »
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

Zarizi Tech

  • RFOT
  • Moderator
  • ******
  • Viestejä: 3524
  • RFOT
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #30 : 05 Tammikuu, 2009, 23:52:41 »
38 cm ja XL Sava sallittu. (Piste)
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCCA
RC4WD ~ Moreno Creation's

tejule

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 255
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #31 : 06 Tammikuu, 2009, 00:06:03 »
Mennään  tuleva kausi niinkuin äänestys ratkaisi ja kauden jälkeen ynnätään millainen oli kausi gp luokassa ja sallitaanko sitten seuraavalle kaudelle esim. max 500wb.
Siksi vänkään asiasta koska olisi hieno saada uusia kilpailijoita myös tähän luokkaan ja mahdollisen pienellä kynnyksellä   ;)

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #32 : 06 Tammikuu, 2009, 00:09:36 »
Nimenomaan, olisihan se mukavaa, että aloittelijallekin suotaisiin mahdollisuus taistella ajotaidonsa puitteissa jopa voitosta.
Eikä kaikki kaadu pituuden saattelemaan surulliseen tappionkarvaaseen ja epämiellyttävään kokemukseen.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #33 : 06 Tammikuu, 2009, 10:16:38 »
Demokraatia on luotu tarkoituksella, eli äänestys kertokoon sitten sen lopullisen päätöksen.
Tukien: zt 380mm ja xl sava sallitaan, + slide: kauden päätteeks katotaan miten luokka toimii.
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

Penguin

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 776
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #34 : 07 Tammikuu, 2009, 02:53:55 »
No enhän minä sitä 50 cm akseliväliä ollut tänne vaatimassa ja anteeksi jos se loukkaa että otan kantaa tähän asiaan, vaikka en tässä luokassa ajakaan. Pointtini oli lähinnä siinä, että luokasta riippumatta ei pitäisi olla mitään automerkki-/-mallikohtaisia poikkeuksia vaan selkeä pituusraja, joka koskee kaikkia ja sillä selvä. Toinen pointti oli siinä, että kun rajoja asetellaan, niin kun autot ovat edes olevinaan jossain mittakaavassa, tulisi myös noiden rajojen mielestäni olla likimäärin samat mittakaava huomioiden. EP on nyt historiallisista syistä poikkeus ja siinäkin luokassa voisi mielestäni palata riittävän pitkällä siirtymäajalla huomattavasti lyhyempään akseliväliin. Se on kuitenkin jo OT.

Kuten joku sivusikin asiaa, niin Unlimited-luokan, oli sitten EP tai GP, ei välttämättä tarvitse olla mikään vakioautoluokka. Mielestäni ei siis pidä olla sellaisessa harhaluulossa, että kaupasta ostettu täysin vakio auto olisi kilpailukykyinen, kun vaan laittaa laparenkaat alle. Ymmärtääkseni Street Class on sitä varten luotu luokka, eikä edes tarvita (lue: sallita) niitä laparenkaita.
Autorata.com - RC Formula Offroad Racing Team
Membre de la Federation Internationale de l'Automobile

Hadesbear

  • RFOT
  • Foff Guru
  • ******
  • Viestejä: 6540
  • www.rc-foff.net
    • Rc Formula OffRoad
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #35 : 07 Tammikuu, 2009, 10:52:15 »
Joo-o...

Street Class on ajatuspohjana tosiaan se ainut vakioluokka, mutta sana vakiokin on monijakoinen.
Tämäkin sääntöasia on vaikea selittää sellaisille, jotka eivät lajia vielä ole ajaneet, ne jotka hommassa
ovat alusta asti olleet tietävät miten asiat ovat kehittyneet. Street Class varmasti tarjoaa parhaat
mahdollisuudet vakioajamiseen, kun ei tarvita lapojakaan, mutta luokkana se ei välttämättä ole aloittavan
harrastajan paratiisi, anyway se on tehty ja etenee siihen tahtiin miten etenee.

Muista luokista ei ole tarkoitus tehdä vakioluokkia, enkä itse ainakaan näe tuollaista harhaluuloa, että
kyoshon rtr paketilla, lavat alle, menoksi ja voittoon, ei ei.. vaikka olisi pitkä auto, niin ajotaito merkkaa
enemmän, se on fakta, jotka pitkään harrastaneet tietää.

En tiedä miksi autot täytyy väkisin tunkee johonkin mittakaavaan, mikä sen pointti on? Mulle se on ainakin
yks hailee missä kaavassa on, kunhan auto on luokassa ajavien kanssa saman pitunen ja sitä on hyvä ajaa,
en ainakaan itse suruttele väärää mittakaavaa ja aikomus ei ole tehdä mitään sclaalailu lajia tästä, oman
scale autonsa voi vapaasti rakentaa ja ajella miten haluaa. EP ei tule missään vaiheessa lyhentymään nykypituuksista,
koska siinä vaiheessa palaa pinna yhdeltä jos toiselta, mukaanlukien minulta..

Ei tässä ole mitään ongelmaa, äänestys näyttää enskauden mitan ja sillä edetään.
+ tarkoitus ei ole mollata ehdotuksia missään tapauksessa, mutta jotkin asiat vaan näyttää toisenlaisilta uusilla
harrastajille, kuin lajia alusta asti ajaneille.
« Viimeksi muokattu: 07 Tammikuu, 2009, 10:54:41 kirjoittanut Dark Crusher »
Saku Sarka, RFOT, PNC, FIN

-foff-

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 88
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #36 : 07 Tammikuu, 2009, 20:01:01 »
Ehkäpä parhaana EP luokan mittaa rajoittavan tekijänä on tämä spekulointi maximipituudesta...kukapa
siis tällähetkellä alkaisi rakentamaan pidenmpää autoa kuin tässä on spekuloitu, ensinnäkin onko enään
järkeä, parantaako enään etenemistä? Niin ja ainahan ratamestareilla voi olla sormet pelissä, eli "liian"
pitkä auto ei enään taivu reitille... ;)...uskon että jo tämän kauden kokemukset ovat vieneet autojen
akselivälin lähelle maximia ja ei siis kannata lähteä ylittämään 50 centtiä...mielestäni juuri nämä pidennetyt
EP luokan foffarit ovat lähimpänä 1/1 autojen etenemistä...ilman rajoittavia sääntöjä, vapaasti rakenneltuja!

-foff-

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #37 : 07 Tammikuu, 2009, 20:25:19 »
EP luokan foffarit ovat lähimpänä 1/1 autojen etenemistä...ilman rajoittavia sääntöjä, vapaasti rakenneltuja!

-foff-

Myöskin skaalassa muistuttavat tällä hetkellä mielestäni lähiten 1/1 autoja.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

niemikko

  • FOFF Competitor
  • ******
  • Viestejä: 536
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #38 : 14 Tammikuu, 2009, 00:34:10 »
13 autoa jo ens kaudelle huh huh tämä täytys ny saada päätökseen niin tietää mitä auton kanssa tekee ens kaudelle .
ajetaan noin/hukataan pois tai jatketaan.

monikohan äänestäjä tuo auton enskaudelle et on sitten ns kuljettajille oikea päätös ettei ne pääse päättämään jotka ei aijo ajakaan jokatapauksessa.

rupee huvittaan jo pikkuhiljaa.
Nothing´is faster than bullit watch out

SlidSlide

  • RFOT
  • Admin
  • ******
  • Viestejä: 2465
Vs: Unlimited GP luokan wb-rajoitus? (äänestys uusittu)
« Vastaus #39 : 14 Tammikuu, 2009, 17:15:10 »
Oon aina ollu sitä mieltä, että luokassa ajavat saa ainoastaan äänestää.
Tää äänestys ei nyt menny ihan nappiin siltä osin, koska kaikille vapaa.

Eikös se sovittu siihen 38mm jo aikasemmin.
Mun puolesta vois olla 40mm astikin.

Viime kädessä tehdään uus äänestys ainoastaan tällä hetkellä GP-luokkaan tuleville privaviestillä.
Sit ei jää kenellekään epäselväks. Voisin lähetellä privaa jo tulevana viikonloppuna.
Eka kuitenkin pitää olla asiasta Dark Crusheriin yhteydessä jahka hän ehtii tetsauksesta foorumille ;D.
« Viimeksi muokattu: 14 Tammikuu, 2009, 17:17:04 kirjoittanut SlidSlide »
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson