Joo-o...
Street Class on ajatuspohjana tosiaan se ainut vakioluokka, mutta sana vakiokin on monijakoinen.
Tämäkin sääntöasia on vaikea selittää sellaisille, jotka eivät lajia vielä ole ajaneet, ne jotka hommassa
ovat alusta asti olleet tietävät miten asiat ovat kehittyneet. Street Class varmasti tarjoaa parhaat
mahdollisuudet vakioajamiseen, kun ei tarvita lapojakaan, mutta luokkana se ei välttämättä ole aloittavan
harrastajan paratiisi, anyway se on tehty ja etenee siihen tahtiin miten etenee.
Muista luokista ei ole tarkoitus tehdä vakioluokkia, enkä itse ainakaan näe tuollaista harhaluuloa, että
kyoshon rtr paketilla, lavat alle, menoksi ja voittoon, ei ei.. vaikka olisi pitkä auto, niin ajotaito merkkaa
enemmän, se on fakta, jotka pitkään harrastaneet tietää.
En tiedä miksi autot täytyy väkisin tunkee johonkin mittakaavaan, mikä sen pointti on? Mulle se on ainakin
yks hailee missä kaavassa on, kunhan auto on luokassa ajavien kanssa saman pitunen ja sitä on hyvä ajaa,
en ainakaan itse suruttele väärää mittakaavaa ja aikomus ei ole tehdä mitään sclaalailu lajia tästä, oman
scale autonsa voi vapaasti rakentaa ja ajella miten haluaa. EP ei tule missään vaiheessa lyhentymään nykypituuksista,
koska siinä vaiheessa palaa pinna yhdeltä jos toiselta, mukaanlukien minulta..
Ei tässä ole mitään ongelmaa, äänestys näyttää enskauden mitan ja sillä edetään.
+ tarkoitus ei ole mollata ehdotuksia missään tapauksessa, mutta jotkin asiat vaan näyttää toisenlaisilta uusilla
harrastajille, kuin lajia alusta asti ajaneille.