Ehdottomasti tavoitteena on päästä härnäämään kauden -08 kärkeä. Toki vaatii oman totuttelunsa,
mutta takuuvarmasti ehdoton tavoite on olla kisaamassa kunniakkaasta voitosta, upealla autolla!

En sitten voinut olla säätämättä, vaan zarizin kanssa iski armoton rc-säätöhimo...
Tässä hieman sekalainen rc-huone, jossa säädetään jos mitäkin autoa


Tästä alkaa oma urakkani, uudella säätöpöydällä ja tilaa on mahtavasti!

Säädöt onnistuu parhaiten...

Kiinaihme 2300kv moottori sovitellaan paikalleen. Ei tietoa sopiiko tai onko moottori
edes enään kunnossa, mutta uskoa on sitäkin enemmän!

Säätöjen helpottamiseksi otin kauniin kehikon pois säätöjen tieltä.

Näin auto pääsi esittäytymään huikealla tilavuudellaan ja suunnitelmat alkoivat.

Hieman paremmasta kuvakulmasta. Tästä näkee kuinka uskomattomasti autossa on tilaa
akuille sekä muille tarvittaville sähkölaitteille.

Entinen omistaja Tuunari oli tehnyt moottoripukin sopimaan kiinajättiläiselle ja oma moottori
löysi nopeasti paikkansa moottoripukissa. Ihan uskomattomalla zäkällä löysin vielä sopivan
pinjoninkin autoon, taitaa olla 14-hampainen.

Moottori asennettuna ja auto rullaa sulavan kauniisti!

Taiteellisen onnistunut kuva; tästä voipi laskea, että hampaita lienee juuri sen 14.

Täältä kurkattuna tilaa on vaikka Nightfallille jakaa, lifet kun ovat pieniä ja kevyitä


Akuksi tulossa tosiaan Life -tekniikkaa ja idea laittaa alkuun vain toiselle puolen akku,
eli ei moottorin puolelle, vaan juuri toisaalle.

Tässä kuvassa on kiinnitettynä Graupnerin 9,9V 2300mAh life, sopii paikalleen upeasti,
mutta kiinnitys vaatii akun muodon takia vielä parannusta.

Tässä kuvassa 2x 6,6V 1100mAh, jotka kytkettäisiin sarjaan ja tehoja näin ollen se 13,2V,
tätä olisi myös tarkoitus kokeille, että riittääkö vaiko ei.

Nopariksi tuttu ja turvallinen Mamba Max! Paikka täydellinen, hieman muita ylempänä ja suojassa.
Niin ja johdotukset riittävät myös tarvittavasti kaikkialle, joten nappiin menee moni asia!

Tästä näkeekin, että toiselle puolella on tyhjää tilaa erittäin hienosti, vastarin tynkästä alkuun sinne.

Hieman sekava kuva, mutta perus 27mhz nyt kokeiluun, pätki tai ei


Kori kiinni ja auto onkin sattumalta ajovalmis kello 02.30 juhlallisena jouluyönä


Vielä lähempää sähköjä ja kokonaisuutta, kauniisti asettuivat paikalleen ja säätäminen oli nopeaa!

Yläviistosta kuvattuna. Korin saa muuten aivan mielettömän näppärästi kiinnitettyä, kiitos tekijälle!

Ei näitä kuvia liikaa voi olla, joten hieman edestäkin.

Toinen vielä edempää kuvattuna


Takaakin, kun nyt on korikin päällä.
Tässä välissä koitti suuri hetki! Käytiin Zarizin kanssa ottamassa ensiaskeleet alkupuheista huolimatta armottomalla inspiksellä
jo tänään! Kello kolkutti juuri sen 02.30 ja kokeilin kevyesti muutaman minuutin. Sulavaa menoa ja suditettuakin sai. Tehoja
tuntu olevan kivasti jo 9,9V, mutta vaatinee varmasti vähintään 4S tehoja, joka tiedotettukin jo itselle. Anyway, aivan upeesti
liiteli hangessa ja axial parkissa mahtui kääntymään, joten slidekin ajoihin mukaan, kyl ne autot kääntyy! Ei voi kuin ihailla autoa,
sanotaan, että kaunis, mutta ei se riitä kuvailemaan tätä tunnetta


Ajojen jälkeen otettu kuva, lunta pääsi tupaan, mutta 27mHz kestää hyvin,
muut sähköt eivät pahemmin kastuneet.

Vastari tosiaan kostui ajossa, mutta tällä fiilingillä ei sen ollut väliä eikä mittään!


Kori auki ja lumen/veden pyyhintä, että pysyy hyvässä kunnossa.

Säätöilta päättyi omalta osalta tähän ja zarizikin painui juuri nukkumaan.
Semmonen päivä ja joulu! Kello kolkuttaa kohta neljää, joten viimenen olut vielä juoden
ja sitten kohti nukkumatin maisemia, huomenna kaahaillaan ja pyhinä kokeillaan, mahtavaa!
