Jep, kyllä ne lipot edelleen ovat ykkösakkuja, katotaan sitten kauden edetessä onko lifeistä haastajaksi

Vaativat kuitenkin oman laturinsa, hieman laskeskeluja ja panostautumista, kaikki siis ajallaan. 3S teho
on hyvin pirtsakka ja suosittelen moottoriksi max. 4600kv tapasta, muuten voi käydä köpelösti, itse valitsisin
jonkun 3500kv moottorin ja pinjonilla sitten säätäis tehoa sen verran mitä haluaa. Toisaalta modissakaan ei
vääntöä tarvita nimeksikään, joten isommallakin kv-luvun moottorilla pärjää. Pitää kuitenkin muistaa, että
moottorin täytyy kestää se 3S lipo.
Keskidiffi on modissa myös hyvin tuntematon, eikä siitä ole tietoa onko ollenkaan hyötyä vai ei. Autot ovat
kuitenkin pituudeltaan mitä ovat, joten nähtäväksi jää surmaako keskidiffi tyystin suorituskyvyn vai lisääkö
mahdollisuuksia menestykseen.
Jos tuon avokorin laitat, niin muista että autossa tulee olla katto

Höpö höpö, jäykät veijarit hallitsee ja tulee edelleen hallitsemaan kautta aikojen
