Mulla on ollu yks kunnon erillisjoustettu ja sitä bashaamista jaksaa jokusen tovin, mutta lopulta haluaa jotain muuta.
Paitsi jos tahtoo haasteita ja tavoitteena haastaa aksut 
Pitää paikkansa

.
Kyllä se fakta on se, että erillisjousitetulla on tällä hetkellä mahdoton voittaa axiaal /jäykkäakselinen.
Tämän voin sanoa kokemuksella, koska lajin alusta alkaen sitä on yritetty, eikä se liiemmin ole voittoja
heruttanut. Axial on ehdottomasti markkinoiden paras vaihtoehto, jos mielii kisafoffailla.
Riippuu hiukan toki tilanteesta. Itsellä oli tämän vuoden Finland Cupin ensimmäisessä kisassa erillisjoustettu ja johdin ennen viimestä pätkää.
Siitä koko porukan huonoimmat pisteet (80p), kun kaksi edelle sillä pätkällä mennyttä pääsi pätkän kokonaan. Eli voitto oli todellakin lähellä.
Eroa oli n. 100p voittajaan, vaikka pätkältä niin huonot pisteet tulikin. Kyllä sillä erillisjoustetulla pärjää, mutta pirun vaikeeta sen on

.
Axialilla ajaminen on yhtä juhlaa erillisjoustetun jälkeen.
Sanoisin että Toxoa on todella paha voittaa edes axialilla (ja toki muita veijareita, kun autot toimii).
Oon välillä miettiny että miten toi scale vois mennä harjattomalla hiekassa mut jotenkin en vaan viittis niitä rupee modailee, että siksi ollu harkinnassa hankkia bashaus/foffiauto.
Scalella en ole ajanut hiekassa, mutta sitä joudut modaa ja paljon, että saat foffiin kunnon autoksi.
Crawleristas saisit ihan helposti foffiauton. Aikaa menee vaihtoonkin pieni hetki, kun käytännössä tarvii leventimet, laparenkaat, säätää mamban (tai sun noparis) foffiasetuksiin ja isompi kapasiteettisen akun.
Se ei ole vaikeeta, vaan se on susta ittestäs kiinni. Niin me ollaan tiimin kans vaihdeltu crawlingin ja foffin välillä jo yli vuoden.
Tosin tänä keväänä tuli hankittua crawleri ja foffari erikseen.