Huh huh, aivan mahtavat fiilikset, vaikka modin osalta kaikki meni päin jotain synkkää metsää, mutta
kenties tästä vuodesta on tuleva unlimited ep vuoteni...

Ohessa se hehkutettu viimeinen jakso
movie makerillä pienennettynä, jotta saa nopeasti. (laitan painkiller janen omaan aiheeseen koko kilpailun).

Tässä hypätään ensimmäiseen kunnolliseen ja makeimpaan voittoon!
Foff Cup 2009 GP2 - Säkylä - Painkiller Jane - Jakso 7Tilannehan oli dramaattisen tiukka viimeiselle jaksolla mentäessä. Tilanne oli se, että Nightslayer johti Painkiller Janea
vain 32p turvin ja Helltoy tuli takana vajaan 30p päässä. Nightslayerin ajettua tilanne oli se, että Painkiller Janen oli
ajettava 283p voittaakseen, mutta pisteitä annetaan vain 10p välein, joten 290p puhtaasti ilman merkkiä ja pakkia,
jotka sekä Nightslayer että Helltoy molemmat ottivat. Käytännössä tarvittiin täydellistä suoritusta ja se saatiin!
Helltoy nappasin 210 pistettä, korkaten ylhäällä 280 tietämillä, mutta suoritukseen sisältyi peruutus ja yksi merkki,
joten pisteet putosivat alaspäin. Nightslayer hyppäsi päälle kaatuen ja otti suorituksessaan yhden pakin, joten
käteen jäi 250 pistettä. Painkiller Janelta vaadittiin 290p ja se otti kirkkaat, täydelliset 350 pistettä

Tässä linkitettynä movie maker versiot Painkillerin kisasta:
Foff Cup 2009 GP2 - Säkylä -Painkiller Jane - Kaikki jaksot
Itse kilpailusta ja muusta:Mahtavat kelit, upeet rinteet, haasteita, lentohiekkaa = parasta foffia mitä voi saada! Säkylä todisti hohdokkuutensa
ja sen, että se on kilpailupaikkojen ykkönen. Tuon kilpailun jälkeen suoraansanottuna yököttää ajaa kangasalla, jossa
kuitenkin on surkea keli, karhean surkeaa hiekkaa, surkeat rinteet jne... Onneksi tällä kaudella puolet kisoista saadaan
ajaa paratiisissa, säkylässä!
Penguin tarjosi Revolution autollaan ja kahden kuskin kera hyvää haastajaa, vaikka nyt ajettiinkin oikeastaan ensikertaa
kunnon kisailua. Alkujaksojen jälkeen asetelmat olivat hyvin kutkuttavat, mutta varmasti yksi jos toinenkin huomasi, että
foffissa radat vaikenevat reilusti loppua kohden ja säkylässä vielä tuplasti. Hyvin silti ajettu ja mikäli auto vain kestää
leikin on tästä kehittyvä haastaja muillekin. Asiallista panostusta, paikanpäälle treenaamaan ja kokeilemaan lajin saloja.
Modified luokassa oli surkeuden huippua: FatPipe 9 korkkas jo perjantaina, nopari rikki ja auto jäi sen sileäntien kilpailusta,
eikä sitä tai 8-versioo tulla enää minun ajamana näkemään foffissa (myyntiin pakettina). Moonrise on kokenut reiluja muutoksia,
se hajotti 1 päivän sisään kolme erilaista voimansiirtoa! Vakion, R2-lootan (karkastut rattaat) ja axiaalin laatikon! Vastoinkäymisiä
heti kisassakin, kun laatikko korkkas, mutta -Foff- taidolla laitettiin toinen axunlaatikko ja sillä saatiin ajettua kisan neljä viimeistä
jaksoa ja hyvin toimi auto! Vuokralle tämä ei enää jouda, koska arvo noussut jo niin suureksi. Vielä ei tiedetä ajaako allekirjoittanut
kangasalla Moonrisellä vai mangustilla...

Mangustin kohdalla ei ongelmia, liikaa vaan kirjottaa ja on/off nappi hajos kesken jakson,
ei silti, voittoon ei mitään saumaa, ei toiseksikaan, toxo menee omiaan..
Elämäni paras Unlimited kilpailu!Siitä on kulunut melkein 3 vuotta, kun viimeksi olen voittanut slidsliden unlimited luokassa

Tuolloin autona oli, kukas
muukaan kuin aito legenda, Dark Crusher ja nyt sama ruletti on pistetty pyörimään tällä kertaa Painkiller Janen toimesta.
Kilpailu oli tiukin mitä unlimited luokassa on koskaan ajettu, viimeisen 2 jakson aikana kolmen kopla alle 70p sisässä! Kaksi
viimeistä jaksoa olivat vaikemmat unlin jakson mitä itse olen koskaan ajanut ja niistä irtosi 620/700p

Tiesin, että autoni
kestää leikin, mutten tiennyt että kuski kestää, kuten nimi sanoo "tuskan tappaja" on pyyhkinyt paineet pois ja aloittanut
taipaleen, joka voi tuoda tullessaan sitä yhtä hurmaavaa, dominoivaa ja ylivoimaista hehkua, mitä vuonna 2006 joutuivat
kilpakumppanit kokemaan. Rehellisesti sanottuna en uskonut pystyväni viimeisellä jaksolla kuromaan 32p eroa kiinni, siihen
vaadittiin täydellisyyttä, mutta nyt se onnistui. Kauan tätä on odotettu, kauan sitä saatiin odottaa, mutta LIFE A123 akuilla
toimiva tuskantappaja yhdessä konki gorillan kanssa teki sen nyt, eikä varmasti viimeistä kertaa...

Loppusanat:Helkkarinmoiset kenraaliharjoitukset! Kiitos kilpailijoille sekä kaikille jotka paikanpäälle tulivat, kiitos kuvaajille videomateriaalista
sekä onnistuneista kisakuvista, kiitos tuomarille, kiitos haastaville kilpailijoille. Tästä on hyvä lähteä vajaan viikon päästä ajettavaan
Rc Foff Finland Cupin ensimmäiseen osakilpailuun! Lisää puintia autojen kohdalta, autojen omissa osioissa!