Kirjoittaja Aihe: hpi savage fuluxsista foffi?  (Luettu 6120 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rc tyyppi

• Hajalapa
  • *
hpi savage fuluxsista foffi?
« : 05 Toukokuu, 2010, 21:36:57 »
tere

eli kysyms kuuluu voiko savage fluxista tehdä foffin? hyväksyykö säännöt ja onko  laillinen jolla voi ajaa.
onko se niin iso projekti tehä svagesta foffi, paljonko siihen uppoo rahaa.
auttakaa aloittelijaa.

rc tyyppi

SlidSlide

• RFOT
  • Admin
Vs: hpi savage fuluxsista foffi?
« Vastaus #1 : 05 Toukokuu, 2010, 21:43:33 »
Voi tehdä. Auto on laillinen, kunhan pysyy näiden pykälien sisällä. Ei kovinkaan paljoa rajoituksia.
Rc Formula Offroad Garage:
Modified: Ahmiont, Van Holmes
Unlimited: Nightslayer: HB LST Pro-R  BL & LEGENDA IV - Von Oscarsson

artsi

• FOFF Competitor
« Vastaus #2 : 05 Toukokuu, 2010, 21:59:19 »
moro! kyllä savagesta voi tehdä foffiauton se menee unlimited luokkaan. laparenkaat vaan alle ja välitystä voi joutua muokkaan tiheämmäksi rinteeseen, mutta auton keuliminen voi tuottaa ongelmia aksevälin lyhyydestä johtuen,mutta sitä voi kompensoida laittamalla nokkaan painoa,se on kokeilu juttu en tunne kyseistä autoa niin hyvin et voisin sanoa suoraan kuinka se käyttäytyy rinteessä. mut tosiaan ei siihen paljon rahaa uppoa muuta kuin laparenkaat ja  ehkä joutuu etupäähän laitttamaan jäykkää öljyä tai lukon et kääntyy paremmin. mitkähän sähköt sulla on siinä savagessa? harjaton moottori pitäis olla ja mielellään vääntävästä päästä ja lipo akut on suositeltavia.

rc tyyppi

• Hajalapa
  • *
« Vastaus #3 : 06 Toukokuu, 2010, 07:32:25 »
siis en ole vielä ostanut autoa halusin vain kysyä voiko siitä tehä foffin olen ostamassa aika varmasti ellei tule peruutuksia niin jossain kesäloman alussa olen 6 luokalla.
aijon tähän samalle sivulle minkä avasin ni pistää sittenkin kun olen saanut sen auton ni miten se muutetaan.
olen laskenut että siihen uppoisisi jo jos ostaa uuden auton hobbylinnasta se on 650€ plus ne  akut laturi voitteko suositella miten saisi halvemmasta liikkeestä uolko mailtaki käy jos maksaa vähemmän ja mitä niitä pitäisi vaihtaa osia (olen vasta alottelija).

rc tyyppi

Yeppe

• Hajalapa
  • *
« Vastaus #4 : 06 Toukokuu, 2010, 22:27:38 »
Ja siinä ei ole vakiona mitään tasauspyörästöä keskellä, eli on kiinteä 50:50 vetosuhde aina. Itse melkein asentelisin siihen Torsen tasauspyörästön keskelle.
Ja tuo on totta että ainakin vakiokunnossa keulii todella paljon